Bölüm 12 -

66 5 0
                                    

''Uyan hadi uyuyan güzel ! ''

Birşey dürtüyordu.Uyanmak istemiyorum kahretsin rüyanın en güzel yeri.

''Hadi ama Almi ''

Gözüm kapalı rüyayı tekrar görmeye çalışıyordum.

''Ne var Tolu rüyamı böldün seni öldüreceğim ! ''

''Eve geldik uykucu bir saattir uyuyorsun zaten.Aç gözlerini yoksa zorla ben açacağım.''

Gözlerimi yavaşça açtım.Sert bakmaya çalışıyordum ama imkansızdı.Yeni uyandığımda sert olamıyordum.Arabada uyuyakaldığımı hatırlıyordum ve sonra güzel rüya ve Tolu'nun beni dürtmesi.Pislik.Doğruldum.Tolu yüzümü inceliyordu.

''Uyuduğunda  bile güzel oluyorsun prenses.''

Yüzüm kızarmaya başladı.

''Sen her zaman tipsizsin prens.''

''En azından prens dedin bir gelişme tabii '' Sırıttı

''Kapat çeneni ve arabayı park et . ''

Kapıyı hızlıca suratına çarptım ve o utançla evin dış kapısını açıp odama koştum.''Uyuduğunda bile güzel oluyorsun prenses.'' Öyle miydim ? Yada bugünkü kilo diyaloğundan sonra yumuşatmak istemişti kim bilir.Kapıyı tıklattı.

''Gir . ''

''Sıradan ilerlemek istemiyorum Almi samimi olduğum kişiyi tanımak istiyorum ne dersin ? ''

''Tabii.Nasıl tanıyacaksın ? ''

''Mmm.Mesela hangi tarz müziklerden hoşlanırsın ? Veya kimleri dinlersin ? ''

Biraz düşündüm.

''Slow müziklerden hoşlanıyorum.Daha rahatlatıcı ve güzel geliyor.Duygusal bir kızım.Ve şey.. Dinlediğim kişiler; Ed sheeran , Passenger , Jason Mraz ve ona benzer tarzda müzik yapan kişiler.''

''Sevdim.Müzik önerebilir misin ? Dinlediğin müzikleri dinleyebilirim belki hoşuma gider ha ? ''

''Tabiiki.Ed Sheeran - Photograph , Ed Sheeran - I see fire , Ed Sheeran - One , Passenger-Let her go , Jason Mraz- I'm yours. Şimdilik yeterli mi ? '' Gülümsedim.

Eğer dinlediğim tarzda şeyleri dinlerse mutlu olurdum.Ve samimiyetim artabilirdi.Müzik beni rahatlatan tek şey.

''Telefonuma yüklüyorum.Açıyım beraber dinleyelim istersen ? ''

''Tabiki.''

Beğenicek mi bilmiyordum ama  beğenmez ve yüzünü buruşturursa yüzüne patlatabilirdim.Beğeniceğini umuyordum.

''Mm.İlk dediğini açtım.Ed Sheeran-Photograph''

So you can keep me

Inside to pocket of your ripped jeans

Holding me close until ours eyes meet

You won't ever be alone,wait for me to come home..

Söylemeye başladığımın farkında değildim.Tolunay bana bakıyordu.Bir kez daha yüzüm kızarmıştı.Farkettirmemeye çalışarak yavaşça durdum.Tek kaşını kaldırarak bana baktı.

''Neden durdun ? ''

''Sesim iyi değil sadece kendimi kaptırdım.''

''Almi sesin huzur verici.''

Blood Absorbent FriendshipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin