Bölüm 2 -

126 6 0
                                    

Eşyalarımı topladım.Ailemin dediklerini yapmak zorundaydım.En azından bir kere onları dinlemek.Küçük kardeşim bile ölmüştü.Hepsi benim yüzümden olmuştu.Hepsi.

Kapının çalınmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.Kim gelebilir ki bu saatte ? Ya komşularımız katliam ı gördülerse ? Neden normal bir hayatım yok ki benim ?! Belki de bu camdan atlamalıydım.Ölmezdim heralde değil mi ?  Çok susamıştım. Ne yapacağımı bilmiyordum.Belkide kan insanlar gibi vampirler için de bir yemektir ha ?

Küçüklüğümden beri vampirlere merak duydum.Vampirler '' Twilight '' filmindeki gibi değillerdi.O kadar kolay bir hayat değil.Yani düşüncelerime göre.Kapı tekrar sertçe çalındı.Hangi gerizekalı bu saatte kapıya dayanır ki ? Belkide gidip ısırmalıydım ha :D ?

Camdan eşyalarımı alıp atladım.(Gözlerimi korkudan kapattım) Huh.Ölmedim :D Güzelmiş.Ama daha zorluklarla karşılaşmadım.Ailem şu aptal çocuğun adresini vermişti.Çok uzakta değil ama koşarak ta gidemem öyle değil mi ? Taksi çevirdim bu normal olurdu.Taksi çok güzel kokuyordu.Belki de bu kan kokusudur.Sakin ol Almeda.Sakin ol.Yanımda en az evdeki tüm paraları toplayıp 3500 almıştım.Ne kadar yetebilir ki ? Çok para harcayan bir kız değilim.Ama artık insan da değilim.Vampir hayatını öğrenmem gerek.

Bunları düşünürken adam '' ıhm ıhm '' tarzında bir ses çıkardı.Ne var be ? Birşey düşünüyoruz rahat yok mu ? Sonradan etrafıma baktığımda geldğimizi farkettim.Yapmacık bir gülüş takındım ve adama parasını verip taksiden indim.Vay canına bir villa da mı yaşıyor ? Tek başına ? Baya zengin olmalı.Hadi bakalım bana nasıl davranıcak .

Arkadaşlar kısa bölümler koyuyorum farkındayım ama böyle daha eğlenceli oluyor yorumlar yapıp görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim.

Blood Absorbent FriendshipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin