Bölüm 16 -

55 4 0
                                    

Arabadan inip hızlı adımlarla okulun konferans salonuna ilerledim.Tam içeri gireceğim sırada birisi kolumdan tuttu.

Cenk ?! Hastanede olması gerekmiyor muydu ?

''Konuşmalıyız Almi.''

''Hastaneden mi kaçtın seni kaçık ! ''

''Şimdi bunların sırası değil beni dinle.''

Ne istiyordu.Beni o kadar yıktıktan sonra.O kadar kavga çıktıktan ve beni zorla öptükten sonra birdaha nasıl yüzüme bakabiliyordu ? İlk tanıştığımızda ona saygı duyup seviyordum.Ama artık onu gördüğümde tiksiniyorum.

''Ne istiyorsun Cenk kolumu bırak ''

''Herşeyi seni sevdiğimden yaptım Almi.Seni kaybetmek istemiyorum.Ben özür dilerim seni öptüğüm için.Öpmemi istemediğini biliyordum ama Tolunay beni sinirlendirmişti ve bende ona inat yaptım lütfen Almi bana kızma.''

Neyden bahsediyordu.Lavabodan geldiğimde konuşmuyorlardı yada herhangi bir bakışmada bulunmamışlardı.Tolunay nasıl Cenk'i sinir edebilirdi ki ?

''Neyden bahsediyorsun.''

''Sen gelmeden önce Tolunay bana senden uzak durmamı söyledi.''

Şimdi herşey açığa çıkıyordu.Kimin etrafımda olacağını Tolunay'a soracak değildim.Cenk'te buna karşılık beni öpmüştü.Ama yapmaması gerekiyordu.

''Beni öpmen gerekmiyordu.B-ben''

Yutkundum.

''Benim ilk öpücüğümü çaldın.''

Cenk gülümsemişti.

''İlk öpücüğün benden mi oldu yani Almi ? Bu harika birşey.''

''Hayır harika değil ben bunca yıl sevdiğim kişinin beni öpmesini bekledim anladın mı beni ? ''

''Konumuz bu değil.Tolunay sana konuştuklarımızı söylemedimi ? ''

''Söylemedi.''

Karşıdan Selin sinirli bir şekilde bize doğru ilerliyordu.Selin anladığım kadarıyla Cenk'in en yakın arkadaşıydı.Sürekli beraberlerdi.Bize yaklaştığında adımlarını yavaşlattı ve tam karşımda durdu.

''Almeda konuşmalıyız.''

''Bir bomba daha mı geliyor ha ? ''

Cenk arkasını döner dönmez gözleri açıldı.Selin sinirli bakışlarla Cenk'e bakıyordu.

''Almeda hemen konuşmalıyız.''

Kolumda çekiştirerek beni okulun arka bahçesine kadar sürükledi ve Cenk'te peşimizden geldi.

''Anlatmıyacaksın öyle değil mi Selin ? ''

Yalvarır bakışlarla Selin e bakıyordu.

''Evet anlatacağım Cenk.''

''Lütfen Selin.Neden bunu bana yapıyorsun ? ''

Gözleri dolmaya başlamıştı.Gittikçe yere düşüyordu.

''Neler olduğunu söyleyecek misiniz ? ''

Selin derin bir nefes alarak bana döndü.Bir bana bir Cenk'e bakıp duruyordu.

''Dinliyorum Selin.''

Ortada kötü şeyler olduğunu sezebiliyordum.Gittikçe merakım artıyordu.Benimle ilgili birşey olmalıydı.Cenk yalvarıyordu ve her yalvarışında sesi kısılıyor ve titriyordu.Selin'in nefes alıp verişini duyabiliyordum.Arka bahçe sessizdi ve herkes elemelere ilerlemişti.

Blood Absorbent FriendshipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin