Bölüm 13 -

71 4 0
                                    

Demek Almi'den hoşlanıyordu.Herşeyimden.Tamam fazla sahipleniyorum ama eğer Almi üzülürse ki o göt sayesinde kesinlikle üzülücek,Cenk i öldürürüm.Bugün iyi bir dayağı  hakediyor.Almi'yi evin kapısından çıkarken görür görmez telefonu koltuğa bıraktım.

''Geldim.''

''Görebiliyorum Almi.''

Böyle davranmamalıydım ama elimde değildi.Almeda'ya da kızgındım.Mesajlarına cevap vermemesi gerekiyordu.Yüz vermemesi gerekiyordu.

Almeda'nın gözünden ;

''Geldim.''

''Görebiliyorum Almi.''

Ne oluyordu şimdi ? Neye kızdı ki ? Şaşkınlıkla suratına bakıyordum.Beni hiç bu şekilde terslemezdi.

''Telefonun titredi sen yokken bakmadım sen bir bak istersen ? ''

Cenk'ten mesaj gelmiş olmalıydı.Şu an onunla uğraşacak durumda değildim ama yinede baktım.

*Düşündüm de, seni gelip almamı ister misin Almi ? Sana olan hislerim hakkında da konuşmak istiyorum * 

Hemen cevap yazdım.

*Gerek yok Cenk.Ben Tolunay'la geliyorum zaten.Okulda ne konuşucaksak konuşuruz. *

*Pekala.Görüşürüz.*

*Görüşürüz.*

Beni iyice sıkmaya başladı.

''Ne demiş '' Gülümsedi.

''Hiç boşver.''

''Pekala.''

Yaklaşık  3 dakika sonra okula vardık.Cenk kapıdan bizi,yani beni bekliyordu.Tolu arabanın direksiyonunu elleriyle sıkmaya başladı ve park etti.Cenk'ten nefret ediyordu.Arabanın kapısını açıp okulun kapısına ilerledim.

''Tekrar günaydın Almeda.''

Bana doğru eğildi ve öpmeye kalkıştı.Geri çekildim.

''Napıyorsun ? ''

''Şş-şey b-ben şş-şey ''

''Sen ne Cenk ? Sen benim arkadaşımsın biliyorum hislerin var ama  ayağını denk al ve şans verdiğime pişman etme.''

''Özür dilerim.''

Yüzü düştü.

''İçeri gireceğiz öyle değil mi ? ''

''Evet ''

Önden okula girdim ve Cenk'te arkamdan girdi.Kendi sınıfıma girince arkamızdan da Tolunay girdi.Cenk yanıma oturdu.Tolunay Cenk'in başında bekliyordu .

''Efendim Tolunay ? ''

Tolunay 'ın gözünden ;

''Efendim Tolunay ? ''

Tam bir piçsin Cenk.

''Kalk.''

''Neden ? Almeda'nın yanında oturmak istiyorum.''

''Sana kalk dedim Cenk.''

Olduğu yerden kalkıp Almeda'nın tam önüne oturup yan döndü.İyice sinirlenmeye başlamıştım.Almi fısıldadı.

Blood Absorbent FriendshipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin