Bölüm 11-

71 6 0
                                    

Uyandığımda yatağımdaydım.Tolunay getirmiş olmalıydı.Yatağımda doğruldum ve iyice gerildim.Her gün Tolunay beni kaldırdığı için bugün de ben Tolunay'ı kaldırmalıyım diye düşündüm.Daha uyanmamıştı.

Kapısının önüne geldim ve yavaşça kapıyı açtım.Bazen nefesinin kesilmesini duyabiliyordum.Kesik kesik yumuşak bir şekilde horluyordu.Yatağının başına geldim ve birden üstüne atladım.O şokla yataktan zıpladı.

''Kalk artık ben bile uyandım be ''

Gözleri faltaşı gibi açılmış şaşkınlıkla bana bakıyordu.

''Ne bakıyorsun kalksana ? ''

''Tamam,kalktım.Hep üstümde mi kalıcaksın Almi ? '' Sırıttı

Utanmıştım.Tolunay'ın üstüne çıkmıştım ama karnında oturuyordum.Bikere arkadaştık ne var ?

''Hayır sadece uyanman için yapmıştım.Her seferinde sen uyandırıyordun bu seferde ben uyandırayım dedim ne var bunda  ? ''

''Ben senin üstüne atlamamıştım Almi'' Kahkaha atmaya başladı.

İyice kızdırıyordu.

''Öküz gibi horluyordun kapı tıklatmayla uyanmayacağını biliyordum bende üstüne atladım ve başarılı oldum çeneni kapat ve daha fazla sinirimi bozma Tolu.''

Hala sırıtıyordu.Bazen çok sinirimi bozuyor.

''Pekala kızma ''

''Hadi kalk bugün okul yok ve alışverişe gideceğiz.Uyuşuk davranma .''

''Çok tepki veriyorsun ne oldu umursamaz Almeda'ya ha ? '' Hala sırıtıyordu.

''Hala seni umursamıyorum.Sadece seninle vakit geçirdikçe yumuşadım rahat davranma . ''

''Pekala öyle diyorsan öyledir '' Gülümsedi.

Karnından kalktım ve kendi odama gittim.Çok ta kısa olmayan bir şort ve üstüne askılı çizgili bir tişört giydim.Yanıma da ince bir ceket aldım.Aşağıya indim ve salondaki koltuğa oturdum.Yaklaşık iki dakika sonra merdivenlerde Tolunay görüldü ve hızlı bir şekilde indi.

''Çıkmıyor muyuz ? ''

''Evet seni bekledim benden bile geç hazırlanıyorsun.Sanki biri için süsleniyorsun.Aynı kızlar gibisin.''

''Biri için süslenmeme gerek yok Almi bakımlı ve yakışıklı erkek her zaman öndedir'' Göz kırptı.

''Egoist.''

''Çok bilmiş.Hadi kalk ve arabaya yürü kim bilir kaç saat oyalanacağız ? ''

Koltuktan kalktım ve dış kapıyı açıp çıktım.Kapıyı kilitleyip o da arkamdan geldi.Arabaya ikimizde bindik.

***

Tolunay'ın gözünden;

''Sence hangisi ? Mavi olan mı beyaz olan mı ? ''

Sorularıyla bunaltmış olsa da çok tatlı görünüyordu.Şımarık şey.Bu sabah beni uyandırması hoşuma gitmişti.Almeda gerçekten farklı bir kız.Diğer kızlar gibi bana ağzının suyu akmıyor.Ama tabiki onu arada terslemezsem benim de diğer erkeklerden farkım kalmaz.Almeda tabiki arkadaşımdı.Ona karşı duygularım yok.Ama onunla arkadaştan öte olmak istiyordum.Fazla samimi ama hisler olmayan.Sarılan ama öpüşmeyen.Dost ama sevgili gibi.Sadece duygular yok.Almeda benim dostum.Çok umursamaz olsa bile beni sevdiğinden onunda benim gibi düşündüğünden ve hissettiğinden emindim.

''Hey sana soruyorum boş boş ne bakıyorsun öyle ? ''

''Ş-şey pardon.Beyaz olan daha iyi göbeğini örtmüyor ama daha çok yakışır.''

''Hey benim göbeğim yok bir kere ! ''

Tabiki yoktu.

''Tabi tabi kesin öyledir.İnceciksin sen tabi.''

Sinir etmeyi seviyordum.Yüzü kızarıyordu.

''Bikere ben oldukça ideal kilodayım ve fazlalığım yok fiziğim iyi.Tamam güzel olmayabilirim ama fizğime laf etme.''

''Tamam tamam '' Kahkaha atmaya başladım

Giyinme kabinine girip iki dakika içinde gösterdiği beyaz tişörtle çıktı.Yakışmıştı.Aynada kendine baktı ve bana sabatan beri sorduğu ''yakışmış mı ? '' sorularını sormadı.Gerçekten sinir etmiştim.Birçok kot pantolon ve uzun kollu giysiler aldı.Sanırım şort almayı düşünmüyordu.Haklıydı havalar soğumaya başladı.Üşümesini ve hasta olmasını istemiyordum.Kim bilir nasıl çekilmez olurdu.

''Ceketlere baktıktan sonra çıkabiliriz.''

''Hiç bitmeyecek sandım.''

Ters ters baktı ve birşey söylemedi.Ceketlerin olduğu yere baktı ve bende mecburen arkasından geldim.Açık mavi renginde sevimli bir ceket seçti ve üstünde deneyip elimdeki elbise yığınının üstüne koydu.Kasaya ilerlediğimizde rahatlayıp masanın üstüne koydum.Ben ödeyecektim.Aslında kızlara para ödetilmez gibi saçma sapan düşüncelerde değildim ama Almi arkadaşımdı ve misafirdi.Fazla parası olmayabilirdi.Hemen elimdeki parayı aldı ve kendi parasını kadına verdi.Benim elimdeki parayı da tekrar elime sıkıştırdı.Kadın elbiseleri paketleyip ellerimize verdi.Almeda'ya ters bir bakış attım.Sırıttı.Sanırım kilo diyaloğundan sonra intikam almak istedi.

AVM'den çıkmaya yakınken Cenk karşıda belirdi ve yanımıza doğru yürüdü.

''Hey Almeda nasılsın ? ''

Almeda şaşırmış bir şekilde bakıyordu.

''İyiyim,sen ? ''

''İyiyim.Bırakıp gittiğime kızdıysan özür dilerim morelim bozuktu''

''Neden morelinin bozuk olduğunu biliyorum ama böyle yapmamalıydın Cenk seninle konuşmak istemiyorum.''

''Ama Almeda be-''

O anlık sinirle ne yaptığımı bilmeden Cenk'in yüzüne yumruğu geçirdim.Yere yığılıp kaldı.

''Kız senle konuşmak istemediğini söyledi Cenk ! Almeda'yı o yağmurda orda bırakmadan önce düşünecektin ! ''

Almeda şaşkınlıkla geri çekildi.

Almeda'nın gözünden;''Kız senle konuşmak istemediğini söyledi Cenk ! Almeda'yı o yağmurda orda bırakmadan önce düşünecektin ! ''

Şaşkınlıkla geri çekildim.Napıyordu bu ? Neden Cenk'e vurdu ? Tolunay haklıydı.Beni  orda bıraktı.Tolunay'a da rezil olmuştum o gün.Ama Cenk'e vurma hakkı yoktu.

''Cenk ! ''

''Almeda benimle geliyor musun yoksa Cenk seni tekrar yol ortasında bıraksın mı ? ''

Tolunay'ın haklı olduğunu biliyordum.Cenk'i tutup kolundan kaldırdım.Burnu kanıyordu.

''Sonra konuşuruz Cenk.''

Tolunay'ın yanına gittim ve hızla yürümeye başladım.

''Neden vurdun ? ''

''Almeda beni arayamasaydın sokakta  aptal gibi kalıcaktın.Ve Cenk seni dönüp almayacaktı.''

''Haklısın ama vurman gerekmiyordu.''

''Senin yapmadığını ben yaptım teşekkür etmek yerine bana kızamazsın.''

''Sana kızmıyorum ve sana asla teşekkür etmem.Sadece haklısın ama bunu ben halledebilirdim.Her neyse konuyu kapat.Yorgunum ve uyumam gerekiyor.''

''Pekala arabaya bin de gidelim artık ''

Arabay bindim ve gözlerimi kapattım

Blood Absorbent FriendshipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin