Uyandığımda hala Tolunay'ın göğsündeydim.Yerimizden kıpırdamamıştık.Aslında gerçekten iyi bir çocuk.Önyargılarımı bir kenara bırakırsak gayet anlayışlı biri.Ama bazen de tam bir göt gibi davranıyor.Kafamı göğsünden kaldırıp suratına baktım.Uyuyordu.Tipsiz.Kızlar bu çocukta ne buluyor?Neresi yakışıklı bunun ? Tamam biraz tatlı ama o kadar da yakışıklı değil.Okulda daha iyileri var.Yerimden kalkıp yüzüne bir daha baktım.Saat gece 3'tü.Uyumam gerekiyordu.
Odasına girdim.İlk kez odasını görmüştüm.Genelde odasına girme merakım yoktu.Girer girmez kapının yanındaki masada kendi fotoğrafları bulunuyor.Size söylediğim gibi.Aynada veya fotoğrafda görünmeme gibi bir özelliğimiz yok.Filmin içinde değiliz.Anlaşılan Tolunay fazla fotojenik ha ? İtiraf etmeliyim ki çok iyi çıkmış.Her neyse Almi.Neden geldiğini unutma.
Yatağına doğru ilerleyip yastığı ve örtüsünü kaptığım gibi odadan çıktım.İnsanların eşyalarını karıştırmayı sevmem.Umurumda da değil zaten.Aşağı indim.Kafasını omzuna koymuş hala uyuyor.Uyuduğu koltuğa gelip koltuğun başına yastığı koydum.Yavaşça başından ve bacaklarından tutup dikkatlice yatırdım.Üstünü iyice örtttüm.
Bende kendi odama çıktım.Açıkçası geldiğim yerde çok arkadaşım yoktu.Birkaç kişi sadece nerelerdesin diye mesaj atmıştı o kadar.Evet yanlızdım ama bunun için de üzülmüyordum.Tamam üzülüyordum ama çok kafama takmıyordum.Hayatımda tek bir dostum olması yeterli ama olmayınca olmuyor.Bunları düşünürken hafifçe gözlerim kapandı ve uykuya daldım.
***
Odamın kapısının çalınmasıyla irkildim.
''Hey Almeda müsait misin ? Uyanman gerek geç kalacağız.''
''Gel Tolu.''
Kapıyı hafifçe açtı.Gülümsedi.
''Günaydın.İyi uydunmu Almi ? ''
''Fena sayılmaz.Ne kadar süremiz var.Yani hazırlanmam için.''
''15 dakika. Arabayı hızlı kullanmasaydım sadece 5 . Şanslısın.''
''Gerçekten arabaya ihtiyacımız var mı ? Zaten hızlı değil miyiz ? ''
''Etrafımızda insanlar olduğunu unutuyorsun Almeda.Dikkat çekeriz.''
''Her neyse.Çıkarsan giyinicem ? ''
''Tabiki.Ama sen yinede çabuk ol.Bugün hava yağmurlu daha yavaş gidicem.''
Kapıyı kapatıp çıktı.Pencereden dışarı bakmamıştım.Hava gerçekten de kapalıydı.Kısa ve ince şeyler giymemeliydim.Gerçekten yarın alışverişe çıkmam gerekiyordu.Çok fazla eşya almamıştım.Uçuk mavi kot pantolon ve üstüne de pantolonumun rengine benzer kısa kollu bel bölümünden bağlamalı bir gömlek giydim.Uzun eşyalar almamıştım.Saçımı dağınık bir topuz yaptım.Kapıyı kapatıp odamdan çıktım.
Tolunay kapıda beni bekliyordu.Beni iyice süzdü.
''Böyle üşüyeceğini düşünüyorum.''
''Uzun eşyalarımı yanımda getirmedim.''
''Yarın alışverişe çıkabiliriz eğer istersen ? ''
''Bende öyle düşünüyordum.Hadi çıkmıyor muyuz ? ''
Kapıyı açıp çıktı.Bende arkasından çıktım.O kadar da soğuk değildi ama yine de hissediliyordu.Hemen vakit kaybetmeden arabaya bindim.Konuştu.
''Eee bugün yanına oturabilecek miyim ? ''
''İtiraf etmeliyim ki dün geceki anlayışından dolayı sana karşı birazcık yumuşadım diyebilirim.''
''Yani oturuyorum ? ''
''Sanırım.''
Çok da yüz vermek istemiyordum.Çok yüz bulup yine götlük yapabilirdi.Erkeklere çok fazla şans vermeyi sevmem.Çünkü bir süre sonra tepene çıkıyorlar.Ama dün gece Tolu bana iyi davrandı.''Haha.Aptal.Evine niye götürüyorsun ki ? '' diyebilirdi ve dalga geçebilirdi.Beni daha da kötü hissettirebilirdi.Ama yapmadı.Bu yüzden onla iyi bir arkadaş olabilirdim.Şans verebilirdim.
Yağmurlu olmasına rağmen yine de çok ta yavaş kullanmamıştı.Hemen gelmiştik.Arabayı durdurdu.Arabadan yavaşça indim.Arabayı park edip yanımda yürümeye başladı.
''Okulda çok cool görünüyorsun Almi.Kızlar seni gerçekten kıskanıyor.''
''Amacım cool görünmek değil.Sadece bazı şeyleri çok umursamıyorum.''
''Bu da seni cool yapıyor.'' Sırıttı
''Tamam yine sinir etmeye çalışıyorsun.Susuyorum.''
Bugün Tolunay'a gerçekten iyi davranmıştım.Aslında o da bana iyi davranıyor.Gerçekten birbirimize şans verdiğimizde iyi anlaşıyoruz.Dün geçtiğim yere geçtim.Tolunay'da yanıma oturdu.Cenk bugün ortalarda yoktu.Dün bana neden kızmıştı çok iyi biliyorum ama saçma davranmıştı.Dün Tolunay'ın yanında oturan kız bana dik dik bakıyordu.Bugün ya o kızı dövücektim yada uyarıcaktım.Aslında 1. seçenek daha cazip geliyor.
Tolunay'ın yanından kalkıp kızın boş yanına oturdum.
''Senin benimle derdin ne güzelim ? ''
''Tolunay'ın yanında dolaşman.''
''Bak.Beni iyi dinle.Ben Tolunay'ın yanında dolaşmıyorum.Aksine o benim yanımda dolaşıyor.Biz arkadaşız.Aslında sana açıklama yapmak zorunda değilim küçük sürtük.Biz aynı evde yaşıyoruz.Ama mecburen.Bunu o küçük kafana sok.Bu arada Tolunay seninle öylesine takılıyor.Aslında Tolunay herkesle öylesine takılıyor.Benle bile belki öyledir ama şunu bilmelisin ki umurumda değil.Bunları sana anlatıyorum çünkü artık bana saçma sapan bakışlar atmandan bıktım.İki gündür dikkat çekiyorsun.Ama bu sadece uyarıydı.Eğer birdaha beni rahatsız edersen sonucu iyi olmaz.Şimdi çekil geçiyim.''
Kız şaşkın bir şekilde bana bakıyordu ve olduğu yerden kalktı.Aslında çok fazla takmamam gerekiyordu.Ama Tolunay yüzünden bana diklenmesinden hoşlanmıyordum.Tekrar Tolunay'ın yanına oturdum.
''Orda neler oldu ? ''
''Sadece bazılarının haddini bildirdim.''
''Ovv pek karıştırmıyorum''
''Bencede öyle yapmalısın.''
Tolunay'dan hoşlanmaya başlamıştım.Yani arkadaş olarak.Ders dinlerken yorulup başımı omzuna koydum.Oda başını benim başıma yasladı.Elimdeki kalemle oynuyordum.Dersin ortasında uyumuşum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Absorbent Friendship
VampirosSanırım bunu yapmak zorundaydım.Onları bırakıp gitmek zorundaydım.Kaçmak zorundaydım.Bir an gözlerindeki acıya baktım.Onlar annem ve babamla oyalanırken kaçmak zorundaydım. Gözlerimin onunda koca bir katliam.Belkide ölüceklerdi.Hemen olduğum yerden...