Bölüm 19 -

45 2 4
                                    

Multimedia Tolunay ! :) Bence yakıştı.Karakterimiz Blake Steven.Belki tanıyorsunuzdur.Her neyse iyi okumalar !

Ece'nin gözünden ;

İşte Ece fırsat ayağına geldi güzelim ! Bitir şu işi.

Tolunay oturduğu yerden kalkar kalkmaz Almeda ' ya dahada sokulup önceden içine uyku hapları kattığım içkiyi uzattım.Yaklaşık dokuz tanesini ezip teker teker içine atmıştım.Planım Almeda'yı oraya çıkarmamaktı.İçkiyi alıp içtiği zaman etikisini gösterecekti.Alkolle birlikte daha da güçlü bir hal aldığından emindim.Onu öldürecek kadar bir güce sahipti.

''Almaz mısın güzelim ? Bugün sizin geceniz olacak. '' Sinsice gülümsedim.

Bir içkiye bir de bana bakmaya devam ediyordu.İçkiyi elimden aldı ve birkaç yudumla elinde bekletti.İçim içime sığmıyordu.Artık işi bitmişti.Kimse Tolunay'la aramıza giremezdi ve ben buna izin vermezdim.Sadece ona sahip olamamıştım ve ona yaklaşmama ramak kalmışken bir kız gelip planlarımı mahfedemezdi.İyilik meleği gördükleri kişi şeytan çıkınca tam bir aptala dönecekler.Bana güvenip çok büyük bir aptallık yaptın Almeda..Çok.

Tolunay'ın gözünden ;

Gürültü beni bunaltmıştı.Oldum olası büyük gürültülerden nefret etmişimdir.Şu an sahilde olmayı tercih ederdim.Almeda'nın yanından olduğu yerden ayrılmamasını tembih ederek kalktım.Evin banyosuna doğru yol aldım ve büyük bir güçlükle kendimi sessizliğe attım.Yüzümü iyi bir şekilde soğuk,hatta buz gibi suyla yıkayıp kendime geldim.Almeda'yı yanlız bırakmak istmiyordum ve hızlıca banyodan çıktım.Hızlıca Almeda'nın yanına gittim.Yüzü sararmış kötü gözüküyordu.Elinde boş içki bardağı vardı.Ece ona sırıtarak bakıyordu.Kahretsin ! İçemiyeceğini unutmuş ! Başından beri buraya gelmek bir hataydı.Yada düşün Tolu,onu nasıl bu sürtükle yanlız bırakabilirsin ki ? Koşar adımlarla önümdeki herkesi iterek ona ulaştım.Çok kötü görünüyordu.Ece yanında kahkahalar atıyordu.Bardağı elinden alıp aptalca bardağa baktım.Bardağın içkisi bitmiş,beyaz tanecik gibi birşey kalmıştı.Bu da neydi böyle ? Lütfen.. Lütfen düşündüğüm şey olmasın !

''Ne yaptın Ece kahretsin sürtük ! ''

''İçki çarptı sanırım '' Tam kendine yakışır bir şekilde sürtükçe kahkaha attı.

''Bardağın sonundaki beyazlıklar ne ?! ''

''Ups ! Uyku haplarımı yanlışlıkla onun içkisine düşürdüm herhalde.Umarım birşey olmaz ha ? ''

''İçkisine hemde ?! Onu öldüreceksin ! ''

Sorun haplar değildi.İçki içmemesi gerektiğini unutmasıydı ama onu suçlayamazdım.Kahretsin Tolu ne olur yanından bir an olsun ayrılmasan ?!

''Bebeğim,rahatla birşeyi olmaz.'' Kollarımı kavradı.

Almeda çok kötü gözüküyordu.Hala onunla konuştuğuma inanamıyordum.Kollarımı Ece'nin ellerinden çekip büyük bir güçlükle yere ittim ve içkilerin üstüne düştü.Almeda'yı kucakladığım gibi orayı terkettim.Ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu.Daha önce bende unutmuştum ama bu kadar kötü olmamıştım.Sanırım haplar ! Elbette ! Kusması gerekiyor.Arka koltuğa iyice yatırdım.Nefes alıp verişi hızlanmıştı.Almeda'yı bu durumdan kurtardıktan sonra sıra Ece'ye gelecekti.Hızla gaza bastım ve eve yaklaşık beş dakika sonra vardık.Hızlıca arabadan çıkıp Almeda'yı kucakladığım gibi yukarı çıkardım.Nasıl kusturacağım ki ? Kötü bir şeyler koklatsam ? Daha önce havaya kendi parfümümü sıktığımda burnunu kapatmıştı.Belki de midesini bulandırıyordur.

Blood Absorbent FriendshipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin