2 GÜN SONRAIki gündür ondan haber yoktu. Evet, onu polise şikayet etmiştim. Başka ne yapabilirdim ki? Daha yüzünü bile gormedigim adam kalkmış bana bir aya evleniyoruz demişti.
Neden böyle birşey yaptığı hakkında hala bir fikrim yoktu. Ve bunu ona sinirden sormayı akıl edememiştim.
Ama onu merak ediyordum.Evet, acaba hala karakolda mı merak ediyordum. Burada tek başıma oturup neler olacağını bekleyemeyecekim daha fazla.
Hızla oturduğum yerden kalkarak çantami, arabanın anahtarını alarak evden çıktım. En azından orda olup olmadığını öğrenebilirdim değil mi?
•••••
Arabamı park ettikten sonra karakola gelmiştim. Kalbimin hızlı atışını bir türlü bastıramiyordum. Bu endişeden mi korkudan mi bilmiyordum ama hızlı atmasına engel olamıyordum bir türlü.
Sonunda bulunduğum yerden kıpırdamayı akıl ederek içeriye geçtim.
"Buyrun yardımcı olayım?"
Yutkunma ihtiyacımı giderdikten sonra polisin sorusuna karşılık verebilmiştim.
"Merhaba, ben Jungkook'a gelmiştim. A-arkadaşıyım da."
"Ha Bay Jeon Jungkook mu? O iki gün önce çıktı. Asılsız ihbar sonucu göz altına alınmıştı."
Bay Jeon Jungkook?
"Öyle mi? Anladım, teşekürler."
Adımlarımı kapıya çevirip çıkarken polisin yeniden seslenmesiyle yerimde kaldım.
"Size söylemedi mi?"
"Huh? Ha, şey onunla görüşme fırsatım olmadı. Burda olduğunu da yeni ogrenmiştim."
Zoraki bir gülümsemeyle karşılık verirken başımı eğerek yeniden dışarı yöneldiğimde cevap vermişti.
"Asılsız ihbar işte. Bay Jeon Jungkook gibi bir adam yapmayacak olduğu şeyler bize asılsız ihbar olarak geliyor."
Afallayarak bedenimi tamamen polise çevirerek karşılık verdim.
"Nasıl asılsız ihbar?"
"Sizin haberiniz yoktu değil mi? Biri aradı iki akşam önce ve Bay Jeon Jungkook'un kendisine sözlü tacizde bulunduğunu onu eşi olarak herkese tanıttığını söyledi. Inanir mısınız bu duruma gerçekten çok güldüm."
Şaşkınlıkla polisin anlattıklarını dinliyordum. Bunları ben söylemiştim ve hepsi doğruydu ama inanmamış mıydı? Tanrım ne demek oluyordu bu şimdi?
"Fakat yine de şikayet gereği göz altına almak zorunda kalmıştık. Kimin aradığı hala belli değil. Bay Jeon Jungkook ta aramamıza gerek olmadığını söyledi."
Biliyordu... onu benim şikayet ettiğimi biliyordu. Çünkü ihbarda söylediklerini dile getirmiştim ah! Kahretsin. Söylenenleri idrak etmeye çalışırken polisin anlamsız bakışlarını farkettigimde ona yeniden gülümseyerek karşılık verdim.
"Ne aptal* insanlar var işte. Neyse iyi çalışmalar iyi akşamlar."
Kendime aptal dediğim için küfürler ederek sinirle karakoldan çıkıp araba bindim hızlıca. Tanrım Bay Jeon Jungkook?! Ah! Nasıl olur, nasıl olabilir? Aklım almıyor kim bu adam. Neden bir polis memuru ondan ilgiyle ve büyük adam gibi konuşmuştu?
Ah ben neyin içine düşmüştüm böyle?
....
Eve geldiğimde hızla içeri girerek koltuğa geçip telefonumu cantamdan alarak onun engelini kaldırdım.
@jjungkook: Güzel:)
@jjungkook: Hadi ama ne bu şimdi?
@jjungkook: Engelleyerek kurtulamazsın karıcım:)
@jjungkook: Demek beni şikayet ettin ha?
@jjungkook: Bu sence yanına kalır mı?
@jjungkook: Asla! Gerçekten çok yanlış kişiye bunları yapıyorsun güzelim ve sınırını gittikçe daha çok zorluyorsun.
@jjungkook: Elbet bir karşılığı
olucak karıcım:) sabırsızlıkla beklemede kal.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impatient |liskook| [Tamamlandı]
Teen Fiction"..Sen yüzünü gösteremeyecek kadar korkak bir çocuksun, ben ise oyuncağını bekleyen sabırsız bir kızım Jeon.."