......
Saatlerdir evde tur atıyor bir dakika bile yerime oturmadan zıplıyordum. Onun haberi yoktu ve ben onun o gizemli yüzünü görebilmiştim.
Şimdi ona gidip yüzünü öğrendiğimi söylersem başka şeyler yapacağını biliyordum. Bu yüzden hersey ondan habersiz olucak ve pat! Ona gününü göstermiş olacağım.Zaten sıcak kahvenin ikisini de üzerine döktüğüm için bana hala sinirli olduğunu biliyordum. Ama hak etmişti. Fakat ardımdan savurduğu tehditlerden dolayı biraz ürkmedim değil.
Ah! Onu engellemeyi unutmuştum heyecandan. Hızla yerime oturup telefonu açtığımda bana mesaj attığını gödüm. 14 mesaj!?*
Mesajlar
@jjungkook: Lalisa!
@jjungkook: Senin bu yaptığına pişman edeceğimi biliyorsun değil mi!
@jjungkook: Haddini artık fazla aştın.
@jjungkook: Ve gerçekten bu sefer yanına kalmayacak!
@jjungkook: Senin yüzünden hastanelik oldum lanet olası!
@jjungkook: Beni küçük düşürmeye kimse cüret edemez duydun mu!
@jjungkook: Senin kadar cüretkâr birini görmedim.
@jjungkook: Ben hastanelik olduysam sende olacaksın, bu yanına kalmayacak!
@jjungkook: Hiç değişmemişsin biliyor musun?
@jjungkook: Tıpkı annen gibisin.
@jjungkook: Oda senin gibi cüretkâr bir kadındı.
@jjungkook: Ve bu yüzden öldü.
@jjungkook: Sıra sana gelmiş gibi ha?
@jjungkook: Bu akşamdan sonra artık kabusun olacağım sevgili karıcım, bekle ve gör;)
....
Dehşetle son yazdıklarını okurken ağzım açık kalmıştı. Bu...hah yalan söylüyor! Benim ailemi tanımıyor tanıyamaz.
...."Alo, sana daha önce attığım hesabın numarasını bul bana hemen."
***
.......
Korkudan çıldır bakalım Lalisa Manoban. Bu gece sana çok güzel bir sürprizim olacak.
"Efendim, buz ister misiniz?"
Yanıma gelen şoför ile düşüncelerimden sıyrılarak zar zor yerimde dönüp ona baktım.
"Kalsın. O buzu sakla. Lazım olucak."
"Peki efendim."
Yanımdan ayrılırken telefonumun titrediğini hissetmiştim. Yan masadan alıp baktığımda 'özel numara' arıyordu. Hah, demek numaramı buldun karıcım. Telefonu açıp kulağıma götürmemle konuşmaya başlaması bir oldu.
"Daha demin ne saçmaladın sen?"
Kısa bir şokla sessiz kalmıştım. Kendini saklamadan mı konuştu benimle? Ah! Bu kızı cidden anlamıyorum.
"Ne o karıcım, mesajlaşmamız bitti mi? Ah, daha uzun sürer sanıyordum."
"Kes sesini bana cevap ver!"
Bağırması her ne kadar sinirimi bozsada bu gece keyfimi hiçbir şey kaçıramayacaktı.
"Daha demin ne söylediysem o."
"Annemin ölümüyle ilgili ne biliyorsun?"
Hah, bunu cidden söyleyeceğimi mi sanmıştı?
"Ah karıcım, bu yüzyüze, yan yana konuşulacak bir konu değil mi? Neden gelmiyorsun?"
"Jungkook!"
Bağırması gülümeme neden oluyordu gittikçe. Onu sinirlendirmek hiç bu kadar keyifli olmamıştı.
***
......
"Jungkook!"
Kapının çalmasıyla odaklandığım sinirimden çıkarken cevap verdiğini duymuştum.
"Oo, misafir mi geldi yoksa?"
"Kes sesini. Ayrıca seni ilgilendirmez."
Telefonu cevap vermeden suratına kapatacakken yeniden karşılık vermişti. Pes etmiyor adam ya!
"Dikkat et güzelim. Seni seviyorum."
"Senden tiksiniyorum!"
Hızla kapatıp telefonu kenara atarken bir yandan da kapı ısrarla çalmaya devam ediyordu. Tanrı aşkına kim olabilir bu saatte?
Hey, bu bana dikkat et dedi? Bir dakika yoksa bu onun planı mi?
"Efendim siparişiniz var."
Kapı ardından duyduğum sesle aklıma gelen yemek siparişiyle içim rahat etmişti.
Adamı daha fazla bekletmeden cüzdanımdan para alıp kapıyı açtım.
"Kusura bakmayın beklettim."
"Önemli değil efendim, sizi sabırsızlıkla bekleyen biri var zaten."
Adamın söylediklerine şaşkınlıkla bakarken ağzıma tuttuğu bezle sırtımı göğsüne yaslayıp nefes almamı engelleyene kadar sıkıca tutmuştu bezi. Gözlerim gittikçe kapanıyor nefes alamıyordum artık.. son duyduğum şey ise, onun ismi olmuştu.
"Jeon jeongguk sizi bekliyor Bayan Manoban."
....
"Efendim talimatı verdiğiniz gibi yerine getirdiğini arayip söyledi arkadaş."
Yüzüne yayılan keyifli gülümsemeyle koltuktan destek alıp ayağa kalktım. Kahretsin ki yürümekte bile zorlanıyorum!
"Adamın parasını hazır et. Ve sevgili karıcığım için de en güzel odayı hazırlayın."
Adamım yanımdan ayrılırken kenarda duran deyneğe tutunarak yürümeye başlamıştım.
Bu gece herşey çok güzel olucak sevgili karıcığım..
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impatient |liskook| [Tamamlandı]
Teen Fiction"..Sen yüzünü gösteremeyecek kadar korkak bir çocuksun, ben ise oyuncağını bekleyen sabırsız bir kızım Jeon.."