twenty six💫

4.6K 305 97
                                    

....

"Tanrı aşkına çocuk gibi yüzünü mü saklayacaksın?"

Bana sesini duyabileceğim şekilde gülerken elini kaldırıp garsona gelmesi için işaret yapmıştı.

"Bize iki kahve getir. Biri az şekerli olsun."

Şaşkınlıkla onun bu rahat haline bakıyor ve az şekerli içtiğimi nasıl bildiğini düşünüyordum.

"Sen... sen bunu nerden biliyorsun?"

"Tahmin ettiğinden fazlasını biliyorum karıcım."

Sinirle ayağına vurarak duyabileceğim şekilde olan gülüşünü yarıda keserek karşılık verdim.

"Bana şu şekilde seslenme dedim!"

Hızla telefonunu önüne fırlatıp telefonumu vermesi için işaret yaptım. Telefonumu vermek yerine elini verip sıkıca tutarak geri çekmemi engellemişti.

"Bırak. Ne yapıyorsun? Bırak elimi."

"Hadi ama karıcım biz 1 aya evleniyoruz alış bunlara."

Var gücümle elimi kendime çekip ayağımla dizine vurarak karşılık verdim sesimin sert çıkmasını sağlayarak.

"Ver telefonumu çabuk!"

Geriye yaslanıp elini cebine atarken bacağının bacağıma değdiğini hissetmemle kendimi hızla geri çektim.

"Bilerek mi yapıyorsun?"

Telefonumu masaya koyarken hemen alıp kontrol etmeye başladım. Aptal bir telefonu vermek için neler yaptı ya!

"Güzel resimlerim var onlara özlediğinde iyi bak. Çünkü yakında tekrar görüşeceğiz."

Ona histerik bir gülüşle karşılık vererek çantamı sırtıma geçirip karşılık verdim.

"Onların hepsini silip seni engelleyeceğim. Izimi dahi bulamayacaksın."

Masadan ayrılırken garsonun kahveleri getirdiğini görmüştüm. Hızla tepsiyi elinden alıp iki kahveyi de üzerine dökmemle acıyla cırlayarak ayağa kalkmıştı. Işte istediğimi şimdi almıştım.

"Ah! Seni lanet olası! Ne yaptın sen!"

Kahkahalarımla ona karşılık verirken avcumun içini gıdıklayan o saçlarını geri çekmesine rağmen okşamayı başararak karşılık verdim.

"Ah, cok Üzgünüm Bay Jeon. Bir doktora görünün yoksa kısır kalabilirsiniz!"

Adımlarımı hızlandırırak insanların şaşkın bakışları karşısında cafeden çıkarken sert bağırmasinin kulaklarıma dolması ürkmeme neden olmuştu.

"Bu yaptığını yanında bırakmayacağım! Gerçekten bunu ödeyeceksin Lalisa!"

■■■

Son söylediklerinin etkisindeydim hala. Daha önce sesini hiç böyle duymamıştım ayrıca kahveyi az şekerli içtiğimi nerden biliyordu? Ve benim hakkımda ne kadar şey biliyordu?


Aklıma çekmiş olduğu fotoğraflar gelince hızla galerime girdiğimde cırlayarak telefonu kenara fırlattım. Bunu nasıl yapar! Kahretsin!

Gözlerimi kapatarak telefonu alıp hızlı hızlı çekmiş olduğu bel altı fotoğraflarını silmeye başladım. Ondan tiksiniyorum!

Çirkin fotoğraflarını sildiğimden emin olduktan sonra başka fotoğraf kaldı mı diye son kez kontrol ettim. Fotoğrafları tararken son sildiğim kısım da kara ve kaymış bir fotoğraf çarpmıştı gözüme. Kalbim saniyede hızını arttırarak çarparken ayak uçlarımdan baş ucuma kadar sıcaklamaya başlamış ve içime düşen mutlulukla fotoğrafa tıklamıştım.

Bu oydu..

Yüzünü artık tamamen görmüştüm. Ve daha belirgin olan gamzelerine kesilmiştim.

Artık saklayacak olduğun bir yüzün kalmadı Bay Jeon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Artık saklayacak olduğun bir yüzün kalmadı Bay Jeon. Şimdi sıra asıl ismini öğrenmeye gelmişti...

 Şimdi sıra asıl ismini öğrenmeye gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.....

Impatient |liskook| [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin