.......
Aptala bak ya! Kafayı sıyırmış kesinlikle kafayı sıyırmış bu normal olamaz. Beni resmen tehdit ediyor! Daha yüzünü görmedim bile ve benden istediğini yapmamı istiyor. Kim bu Tanrım, cidden delirmeme ramak kaldı artık. Bir an önce o istediğini vermeden telefonumu ondan almalıyım ama nasıl?...2 SAAT SONRA
Saatlerdir olduğum yerden kalkmadan oturuyordum. Acaba telefonumun şifresini kırar mı? Ah! Iste o zaman kesinlikle biterim. Bu kadar saat içinde ses seda çıkmamıştı ondan. Evet, engelini kaldırmıştım ve bana yazdıklarına cevap vermeden telefonu kenara koymuştum. Hah, resmen beni tehdit ediyordu. Koca bir sapıktan başka birşey değildi.
Bir dakika. Aslında telefonunda şifresi yok ve galerisine girerek onun kim olduğunu öğrenebilirdim. Hızla yanıma bıraktığım telefonu alıp açarak uygulamalarından galerisine girmiştim ki benden model şifresi istemişti. Yah! Kahretsin.
Başka nerde resmi olabilir ki? Belki instagramdaki arkadaşlarından öğrenebilirim. Ah, aptal galerisine şifre koyuyor ama instagramina şifre koymamıştı. Tamam bende koymadim..
Hesabina girerek takip ettiği kişilere baktım. Önüme çıkan bir isme tıklayarak fotoğraflara bakmaya başladım. Hadi ama gerçekten birlikte çekilen fotoğraf yok mu hiç?
Yaklaşık 300'e yakın fotoğrafı vardı bu kişinin. Itiraf etmem gerekirse gerçekten etkileyici bir tipi vardı. Ama şuan onu incelemekle vakit kaybedemezdim. Bir an önce onun açığını bulup beni tehdit ettiği gibi tehdit etmeliydim onu. Adım gibi eminim o istediği şeyi istemekten vazgeçecek.
Yaklaşık 5 dakikadır çocuğun profilinde dolaşıyordum ve onunla bir tane bile fotoğrafı yoktu.
Moralim düşmüş bir şekilde tam profilden çıkarken gözüme çarpan fotoğrafla hizla üzerine tıkladım.1.675.234 beğenme 98664 yorum
@kimthyng: Oysa kameraya bakacaktı. @jjungkook yine gizemli hallerinde..👽
+66312: OMG TANRIMM TAEHYUNG-AHH SEN MUTISSIN YÜZÜNÜ BIR KISMI GÖRÜNUYOR!!!
+76653: TANRIM!! Resmen yüzünün yarısına aşık oldumm!
+87757: BIR INSANIN BIR YÜZÜ BU KADAR SEKSI OLAMAAZZ! AHH♡
+88943: Bu jungkook-shii değil mi! Aman tanrım galiba ölüyorum! Artık tam göster yüzünü @jjungkook !!!
+90476: Sanirim kalbim atmayı bıraktı BU ÇOK GUZELLL TANRIM JUNGKOOK ÇOK GUZELSINN!♡
+95674: Taehyung-ahh! Amacın bizi öldürmek mi? Tebrikler başardınn bu fazla güzel Tanrım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impatient |liskook| [Tamamlandı]
Teen Fiction"..Sen yüzünü gösteremeyecek kadar korkak bir çocuksun, ben ise oyuncağını bekleyen sabırsız bir kızım Jeon.."