ERTESİGÜN
@lalisaamnbn: Neden yüzünü göstermiyorsun?
@jjungkook: Oo dün bana kızan karıcım bugün melek mi olmuş:)
@lalisaamnbn: Doğru düzgün bir soru sordum sana.@lalisaamnbn: Üstelik şu kelimeyi kullanıp durma.
@lalisaamnbn: 'karıcın' değilim. Seni tanımıyorum bile.
@jjungkook: Pekâlâ tanışalım o zaman.@jjungkook: Ben Jungkook. Sadece Jungkook. Tek başıma yaşıyorum ve 24 yaşındayım. Sen?
....
Hah! Yalan söylüyordu. Ismi sadece Jungkook değildi polis ismini Jeon Jungkook olarak söylemişti. Gerçekten ne yapmaya çalışıyordu?
....@lalisaamnbn: Böyle tanışmak yerine neden birbirimizi görmüyoruz?
@lalisaamnbn: Böylelikle yüzünü görmüş olurum.
@jjungkook: Kabul. Ama nerde buluşacağız?
@lalisaamnbn: Senin evine geliyim?@lalisaamnbn: Hem nasıl bir yerde yaşıyorsun görmüş olurum.
@lalisaamnbn: Sonra sende gelirsin.
@jjungkook: Ciddi misin?@jjungkook: Gerçekten bana mi geleceksin?
@lalisaamnbn: Neden şaşırdın bu kadar? Birbirimizi tanımak için buluşmamız gerekmez mi?
@jjungkook: Sadece beklemiyordum böyle bir teklif. Tamam anlaştık. Bende buluşuruz:)
@lalisaamnbn: Tamam aksama 8 gibi gelirim.
@jjungkook: Baya hızlısın:)@jjungkook: Pekâlâ anlaştık. Bekliyor olacağım.
(Görüldü)
....
Bekle bekle sana öyle güzel bir sürpriz ile geleceğim ki, bi daha iğrençlik yapmak için iki kere düşüneceksin Bay Jeon Jungkook.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impatient |liskook| [Tamamlandı]
Teen Fiction"..Sen yüzünü gösteremeyecek kadar korkak bir çocuksun, ben ise oyuncağını bekleyen sabırsız bir kızım Jeon.."