....
Bunu bilerek yaptığına emindim. O istediği şeyi asla yapmacagim. Beni ne sanıyordu striptizci falan mı! Aptal.
Yüzünü bir çocuk gibi saklıyordu profilinde bile yüzü belli değildi. Şaka gibi ya..Sinirden kendi kendime konuşurken telefonuma gelen bildirimle yanıma koyduğum telefonu alarak attığı mesaja baktım.
Mesajlar
@jjungkook: Ne
@jjungkook: Ne saçmalıyorsun?
@jjungkook: YA JUNGKOOK-SHII!
@jjungkook: Hiçbir şeyi yapmak zorunda değilim. O söylediğin şey asla olmayacak!
@lalisaamnbn: Pekâlâ, o zaman dedikodumuzun dozunu artırabilir@lalisaamnbn: Daha fazla nefret almanı hatta dışarı bile çıkamayacak hale gelmeni sağlayabilirim;)
....
Tanrı aşkına kafayı yiyeceğim! Söylediğini gerçekten yapabilir mi? Ah ben...ben ne yapacağım?!
....@jjungkook: Hiçbir şey yapamazsın.
@lalisaamnbn: Peki, bir çocuğumuz olduğunu yakında doğuracak olduğunu söyleyebilirim o zaman :)@lalisaamnbn: Hemde henüz evlenmemişken, ah...insanlar tarafından nefret görmek çok kötü bir his.
@jjungkook: SAÇMALAMAYI KES!@jjungkook: Öyle bir şey sakın yapayım deme yemin ediyorum doğduğuna pişman ederim seni Jungkook!
@lalisaamnbn: Ah güzelim:)@lalisaamnbn: Valla bana hava hoş seçim senin:)
@lalisaamnbn: Ya bana yap bir güzellik, ya da sana yapacak olduklarımı otur ve bekle;)
....
Tanrım ciddi ciddi yapacaktı. Hayır yapamazdı yapmamalıydı. Hayatım onun yüzünden boka dönmek üzere ve ben ondan ne yaparsam yapayım kurtulamıyordum. Tanrım ben ne yapacağım!
@lalisaamnbn: Ne o nutkun mu tutuldu:)
@jjungkook: Ne nutkum tutulacak be. Sen kimsin ki beni etkileyebileceksin.
@lalisaamnbn: Bak bu söylediğine çok pişman olursun.
@jjungkook: Hah, pişman? Sen beni pişman bile edemezsin@jjungkook: Çünkü yüzünü gösteremeyecek kadar korkak bir bebeksin.
@lalisaamnbn adlı kullanıcıyı engellediniz.
@lalisaamnbn: Bak cidden bu söylediğine seni pişman ederim.
*mesaj gönderilmedi.
@lalisaamnbn: Ya Lalisa.
*mesaj gönderilmedi.
@lalisaamnbn: LALISA!
*mesaj gönderilmedi....
@jjungkook adlı kullanıcıyı engellediniz.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impatient |liskook| [Tamamlandı]
Teen Fiction"..Sen yüzünü gösteremeyecek kadar korkak bir çocuksun, ben ise oyuncağını bekleyen sabırsız bir kızım Jeon.."