seventeen💫

5.2K 348 70
                                    


Sinirle telefonu kapatıp kenara bırakırken yeniden gelen bildirimle ondan gelen mesaja tıklayarak yazdığını okumaya başladım.


@jjungkook: 3

@jjungkook: 2

@jjungkook: 1

@jjungkook: Kapı çalıyooorrr ;)


Afallamış şekilde yazdıklarını okurken kapı çalmaya başlamıştı. Irkilerek kapıya baktığımda yeniden gelmişti mesaj.


@jjungkook: Sana bir hediye gönderdim karıcım:)


Kapı çalması bir süre sonra kesilirken bu kadar kısa sürede ve gece yarısında ne tür bir hediye gelebilir diye düşünmeden edememiştim.

Telefonu kapatıp kapıya yönelirken sıcaklanmaya başladığımı hissediyordum. Saçlarımı geriye dogru atarak ellerimle rüzgar yaparken kapıya ulaştım.

Pekâlâ, en fazla ne yapabilir ki?
Tamam bu soruyu es geçiyorum çünkü geçen gonderdigi adam yüzünden vücumda çeşitli morluklar oluşmuştu. Ve şimdi korkuyordum.

Titreyen ellerimle tuttuğum kapının kulpunu indirerek yavaşça açmaya başladım. Görüş alanıma giren sokak lambası dışında kimse gözükmüyordu.

Kapıyı biraz daha açıp etrafa bakarken ayağımı çarptığım sert bir şeyle geri sendelemistim. Vurduğum şeye baktığımda büyük kırmızı ve siyah kurdeleli kutuya bakakalmıştım. Bu da neyin nesiydi böyle?

Afallamış bir şekilde kutuyu yerden alırken etrafa yeniden göz gezdirmiştim fakat kimseler yoktu.
İceri geçip kapıyı kapatarak koltuğa geçtim.

Çok geçmeden telefonumun titremesiyle kutuyu açmadan kenara bırakarak koltuğa oturup ondan gelen bildirime tıkladım.


@jjungkook: Bir gün gerçek olmasi dileğiyle karıcım:)


Afallamış bir şekilde gözlerim ekran ve kutunun arasında gidip geliyordu. Telefonu kenara bırakarak papyon şeklindeki kurdeleyi hızlıca çözüp kutuyu kaldırmamla gördüğüm şeyle olduğum yerde kalakalmıstım. Bu- AH JUNGKOOK!

Hızla telefonu elime alarak son attığı mesaja girdim.


Mesajlar

@lalisaamnbn: SEN SAPIK MISIN!


@jjungkook: Çok beğendin
değil mi:)

@lalisaamnbn: Kes sesini! İĞRENÇSIN!

Resmen bana kırmızı dantelli gecelik göndermişti! Ah ben o geceliği sana giydirmezsem! Sen görürsün Bay Jeon Jungkook.

.......

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Impatient |liskook| [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin