"Jungkook bırak beni!"Elleri hala gözlerimdeydi ve bir an olsun kıpırdamama izin vermiyordu.
"Kes sesini."
Sesinde duyduğum o sinsi alaycı tını kalkmış yerini soğuk fısıltıya bırakmıştı. Bir süre sonra gözlerini elimden çekmeden yerinden hareket etmeye başladığında bende otomatik olarak ona ayak uydurmaya başlamıştım. Çok geçmeden kendimi koltukta ve onu arkamda bulmuştum. Tanrım beni önüne mi oturtmuştu!
Kollarımı ondan kurtarmaya çalışıyordum fakat tek eliyle fazla sıkı tutarak engelliyordu.
"Derdin ne senin!"
Histerik bir gülüş ile söylediğime karşılık verirken sinirden elimi yumruk yapmış ondan tüm gücümle kurtulmaya çalışıyordum. .
"Sence sana yüzümü gösterecek kadar aptal birine mi benziyorum karıcım-"
Karnına dirsegimi geçirip o iğrenç kelimeyi soylemesini engellemeye çalışmıştım fakat yine söylemişti.
"Bana o iğrenç kelimeyi söyleme dedim!"
Çok geçmeden arkamdan kalkmış kolumu ve gözlerimi bırakmadan peşine sürüklemeye başlamıştı. Ona ayak uydurmak sandığımdan çok daha zordu. Ayağım merdivene takılıp düşücektim ve o bunu umursamadan peşine sürüklemeye devam etmişti.
"Jungkook nereye!"
Merdivenlerden çıktığımızı anladığım da ayağına hızlıca çerme takarak merdivenlerden çıkmasını engellenmiş ve onu yere düşürmüştüm.
Kendimi son anda uzerine düşmekten kurtararak ondan uzaklaşmayı başarmıştım. Sırtı bana dönük şekilde yerde inlemelerine rağmen ayağa kalkmaya yeltendiginde ayağımla arkasından erkekliğine vurduğum tekmeyle yeniden ve daha büyük inlemeleriyle yerde kalmıştı.
Koşarak yere düşmüş olan telefonumu alarak evden çıkıp var gücümle koşmaya başladım.
Kapıyı açık bıraktığımı bana acıyla bağirmasından anladığım da korkuyla daha çok koşmaya devam ederek oradan uzaklaşmıştım."Seni çok kötü yapacağım Lalisa! Bunu yanına bırakmayacağım!"
....
2 SAAT SONRA
Dudaklarımı ısırmaktan kanatmış hala olanların etkisinden kurtulmaya çalışıyordum. Bana bütün bunları bilerek yapmıştı ve herseyi planlamıştı. Kahretsin resmen yüzünü benden saklıyordu!
Sinirle düşünmeye devam ederken telefonuma gelen bildirimle dudaklarımı ısırmayı bırakmış elime alıp gelen bildirime tıklamıştım.
@lalisaamnbn: Ah, karıcım çok akıllısın:)
Ne? Oturduğum yerden afallamış şekilde kalkarak atılan mesaja yeniden bakmıştım. Bu.... benim ismimdi?
Bana attığı mesaja girdiğimde gözüme çarpan @jjungkook ismini gormemle söverek yerime oturmuştum.
Kahretsin, onun telefonunu almışım!
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impatient |liskook| [Tamamlandı]
Teen Fiction"..Sen yüzünü gösteremeyecek kadar korkak bir çocuksun, ben ise oyuncağını bekleyen sabırsız bir kızım Jeon.."