---"Bu gece benim için arsız inlemeler dökülsün o güzel dudaklarınızdan.Yatın benimle Bay Byun.Güneş doğarken dahi kendimizi sevişiyor olarak bulalım."---
Duyduklarım kıkırdamama sebep olmuştu.Açıkcası istediğimi almıştım ve bu beni memnun ediyordu.
Bu zamana kadar benden etkilenmeyen biriyle karşılaşmamıştım.Bu kız veya erkek farketmiyordu.İnanın bana neredeyse tüm dünyanın en yakışıklı CEO'sunun bana aç köpek gibi bakması egomu fena halde pışpışlıyordu.
Şimdi gelelim cevap vermeye~Göster ama verme?Göster ve ver?Ah hangisini yapmalıydım...?
"Bilemiyorum Park Chanyeol...bu ne kadar doğru?"onunla oynuyordum ve Park Chanyeol zeki biriydi.Onunla oynamama izin verecek kadar...
Elini masada ki elimin üzerine koydu.Yavaşça okşamaya başladı.
Yavaş ama uyarıcı...Yavaş ama seksi...Yavaş ama azdırıcı...
"Hadi ama Bay Byun.Eminim şu anda zor durumdasınız.İkimiz de buraya iş yemeği için gelmedik.Ya da..siz cidden bu yüzden mi geldiniz?"yüzümde oluşan tebessümü engelleyemiyordum.Boşta kalan elimi şaraba uzatıp yavaş ama seksi bir şekilde içtim.Şu anlık konseptimiz buydu.Lâkin ilerleyen saatlerde yavaş kısmını değiştirecektik.
"Genelde CEO'larla yemeği gitmiyorum.Hep böyle mi yaparsınız?Yemek sonrası.."bir kahkaha patlattığında bende ona eşlik ettim.
"Siktir bu iğrenç!"başımla onayladım.Cidden onları sevişirken hayal etmek tüm iştahımı kaçırmıştı.
"Bay Jeon ve Bay Min'in seviştiklerini düşünsene!"(Min Yoongi ve Jeon Jungkook'un babaları*-*)Elimin üzerinde ki elini sıktı.Bu konuşmanın seksi olması gerekiyordu!
"Tanrım onları aynı yatakta hayal etmek.Sence kim üstte olurdu?"Biraz düşündükten sonra yanıt verdim.
"Kesinlikle Bay Jeon!"kafasını iki yana salladı.Zıt görüşlerde olduğumuz belliydi.
"Bay Min'in öyle olduğuna bakma.Fazla otoriter.Eminim ki minik olsa dahi Bay Jeon'u altına alırdı."Konuyu çevirmezsem cidden bok yoluna gidecekti.Aslında eğlenceliydi ama başkalarını değil kendimizi hayal etmenin sırası gelmişti.
"Peki ya biz?Kim üstte olurdu?"Gülmeseneniz!Bende üstte olabilirim.Kore standartlarına göre penis boyum gayet normal.Hızım da yeterli seviyede.Önemli olan boy değil işlev!
"Üstte olabileceğini sana düşündüren ne?"Alay edercesine baktı.Ellerimizi ayırıp arkasına yaslandı.
"Olamayacağımı sana düşündüren ne?"Şunu unutmayın.Kelime oyunu her daim kazanır.
"Altımda güzel gözükeceğine eminim."
"Üstte de güzel gözükebilirim."
"Altımda güzel olacaksın."
"Demek öyle.Yani ben sadece altta güzel gözükebilirim öyle mi?Normalde güzel değilim."
"Hayır güzelsin.Öyle demek istemedim."
"Madem öyle o zaman üstte de güzel olabilirim.
"Kesinlikle üstte de güzel gözükeceksin."
"Ben kazandım!"kahkaha atıp ellerini yüzüne kapattı.
"Siktir tongaya düştüm!"Ellerini yüzünden çektiğinde saçımı karıştırıp seksi olduğunu düşündüğüm bir şekilde göz kırptım.
"Kiminle oynadığına dikkat et Park Chanyeol.Bana aklını altın tepside sunmak zorunda kalırsın.Çıtın bile çıkmaz."gözlerinden geçen şehvet dalgası beni bile titretmişti.
"Bu çok...seksi.Zeki ve kurnaz insanları severim Bay Byun.Bu kalıba tam olarak uyuyorsunuz."Zeki ve kurnaz.Fazlasıyla duyduğum kelimelerdi.Bu özelliğimi kullanmayı severdim.Özellikle de yatacağım insanlara karşı.
"Ve siz daha fazlasını görebilmek için benimle oynuyorsunuz.Burada tek zeki olan ben değilim Bay Park."çarpık gülüşü içimde bir şeyleri haraketlendirmişti.
"Eğer doğru kullanırsa bir insanın zekası kalçalarından daha seksidir.Geldiğinizden beri buna yoğunlaşıyorum.Hak vermeliyim ki zekanızın işi zor.Kalçalarınızı geçebilmesi için üstün çaba sarfediyor olmalı."Yerimde dikleşip elimi yanağına götürüp okşadım.
"Kalçalarım gördüklerinizin daha fazlası."Yüzünü çevirip avuç içime yumuşacık bir öpücük kondurdu.
"Siz her yönünüzle göründüğünden daha fazlasısınız ve ben bu fazlalıkları tek tek keşfedeceğim.Aklınızı zamanla,Bedeninizi bu gece.Önce ten renginizden sonra ince belinizden ardından dolgun kalçalarınızdan başlayacağım.Bir kuyumcunun bir mücevheri incelmesi gibi her noktanızı tek tek özenle inceleyeceğim."Sadece yap demek istedim.Nerede olduğumuz,etrafımızda kim olduğu önemsiz.Sadece incele beni demek istedim.
"O halde ne duruyorsunuz?"aslında durmuyordu.Ben düşünürken o çoktan hesabı istemiş,hesabı ödemiş ve kalkmak için beni bekliyordu.Yavaş ve seksi konseptini değiştirmeye başlamıştı.Ve bu hoşuma gitmişti.Hızlı ve çevik insanları severdim.
Yerimden kalkıp ilk adımı attım.Peşimden kalktığında eli belimi buldu.Uyuşmuş gibiydim.Sadece sevişmeye ihtiyacım vardı.Dediği gibi sabahın ilk ışıklarına kadar sevişmek istiyordum.
Arabaya doğru yürürken biraz eğilip kulağıma fısıldadı.Ona yaslanmıştım.Tek amacım düşmemekti.Hayır sarhoş olmamıştım.Neden dizlerim tutmuyordu onu bende bilmiyordum.
"Elimin altında bedeniniz öyle bir titriyor ki...Şu an dahi size sahip olmak istiyorum.Tamamen günaha teşviksiniz Bay Byun."dediklerinden güç alıp kıkırdadım.Bay Byun'dum ben.Ne bu acizlik!
"Bir otoparkta sevişmek isteyecek kadar azmanız...Yeteneğim olmalı."sanki ben azmamıştım.Sadece üstün gelmeye çalışıyordum.
"Kesinlikle öyle."Durduğunda karşımda ki siyah porshe nin ona ait olduğunu anladım.Herhangi bir sözüne ihtiyacım yoktu.Arabayı açtığında ondan ayrılıp sürücü koltuğunun yanına oturdum.Hemen ardımdan sürücü koltuğuna yerleşti.
"Bana gidelim.Sabah için daha iyi olur."başını salladığında navigasyona ev adresimi girdim.Tarif etmeye üşenmiştim.Tam arabayı çalıştıracakken el freninin üzerinde ki elini tuttum.Ona doğru eğilip alt dudağını emdim.Çok değil sadece 1 dakika sürdürmüştüm.Ayrılıp arkama yaslandığımda alt dudağını yaladı.
"Bu ne içindi?"Sesi...sanki daha mı seksileşmişti?
"Alt dudağına bulaşan şarabı kıskandığım için."Sonra ne mi oldu?Hatırlamıyorum.Sanırım eve ışınlandık.
Biliyorum smut yazacaktım ama direkt smuta geçmek istemedim.Sonraki bölüm söz yazacağım.Sizi seviyorum minnak kuşlar💛🖤💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Byun Company And Park Company
Fanfiction"Baekhyun sana kıçını kaldırıp şirketi kurtar dedim.Git Park Chanyeol'ün altına yat demedim!" "Ama zamanında şirketi kurtarabilmek için babamda Bay Park'ın altına yatmış!"