1.0

3.6K 331 109
                                    

Medya:Gym Class Heroes-Stereo Hearts(ft.Adam Levine)

Her daim sinirlerine hakim olamaya çalışan biri olmuştum çünkü sinir bana iyi gelmiyordu.Sinirlendiğimde tüm bedenim sarsılıyordu.Bu zamana kadar kendine dikkat etmiş bir insan olarak sakin olmayı denemek istemiştim ama hayat hiçbir zaman bana istediğimi vermiyordu.Sesi 3 defa kulağımda yankılandı.

'Sevgilim ben geldim.Sevgilim ben geldim.Sevgilim ben geldim.'

Sandalyemden kalkıp yavaş adımlarla yanına gittim.Yüzüme yerleştiğim gülümseme onu şaşırtmış olmalıydı ki odanın ortasında hiç haraket etmeden duruyordu.

İki elimi omzuna koydum.Sanki çok belirli bir toz varmış da bende onu silkiyormuşum gibi yaptım.Ardından ellerimi boynuna kaydırdım uzin boynunda gezindirdim ve ensesinde karar kıldığımda saçlarıyla oyalandım.Hâlâ ne yaptığımı anlamaya çalışıyor olmalıydı çünkü eminim ki şu anda yaptığım beklediği son şey bile değildi.

Durmadım,onu şaşırtmaya devam ettim.

"Hoşgeldin sevgilim."dudaklarım dudaklarına doğru yolculuğa çıkmışken o çoktan gözlerini kapatmıştı nefeslerimiz birbirine karıştığı esnada tek elimi ensesinden saçlarına çıkartıp geriye doğru çekmekte kullanırken diğerini elmacık kemiğine yumruk atmak için kullanmıştım.Acı dolu inlemesini umursamadan aynı yere 2 defa daha vurdum.Tekrar vuracaktım ki bir el bana engel oldu.Arkama döndüğümde  Bay Jo durmam için bileğimi tutuyordu.Onun varlığını çoktan unutmuştum.

"Böyle yaparak bir yere varamazsınız Bay Byun."havada duran elimi indirmişti ama bileğimi tutmayı bırakmamıştı.Sonuçta diğer elim engellenmemişti öyle değil mi?saçını geriye doğru tekrar çektim.Sinirliyken gücümü kontrol etmem zorlaşıyordu.Dev gibi de olsa bana karşı koyamazdı.Bazen ben bile kendimden korkuyordum.

"Bak görüyor musun Bay Jo?Ne tesadüf!Tanrı diyor ki'Ya kulum öldür şunu.'Adam ölmek için ayağıma kadar gelmiş.Benim gitmeme gerek kalmadı."Chanyeol sonunda saçlarını elimden kurtartığında temas eden tek bir bölgemiz bile yoktu.

"Manyak mısın sen?!Bu bildiğin darp!"saç diplerini ovuştururken dudağını büzüyordu.Sevim-Acınası piç.

"Sana az bile.Falakaya falan yatman lazım.Aslında gayet güzel bir fikir.Gel buraya."bileğini tutmuştum ki bu sefer bana izin vermedi.Kendine çeki düzen vermeyi denedi.Bay Jo'ya bakıp boğazını temizledi.Karizmasını korumaya çalışma çabası komiğime gitmişti zira demin Bay Jo onu dayak yerken görmüştü.

"Bizi biraz yalnız bırakır mısınız?"Bay Jo uzun süredir tuttuğu bileğimi bıraktı.Bir baş selamıyla odadan ayrılmadan önce bana sakin olmam için yalvaran gözlerle bakmıştı.

Demin hiç yaşanmamış normal bir arkadaşımı ağırlıyormuşum gibi keyifle koltuğuma adımladım.Bir yandan konuşuyordum.

"Ne içersiniz Bay Park?Buyrun şöyle oturun."Cidden rahatlamıştım.Kendimi biraz daha iyi hissediyordum.Sandalyeme oturup onun karşılıklı duran tekli koltuklardan birine oturmasını bekledim.O ise hayretle beni izliyordu.

(Kafamda ki oda planına az buçuk benziyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kafamda ki oda planına az buçuk benziyor.Chanyeol o teklilerden birine oturacak.Diğer bölümde Baekhyun'un uyuduğu koltukta büyük olan.Umarım az buçuk canlandırabilmişinizdir.)

"Psikolojik sorunların falan mı var?Bu nasıl bir duygu geçişi?Ağzıma sıçtın şimdi ne bu davranışlar?"dediklerini umursamadan yineledim.

"Ne içersiniz Bay Park?"yüzünü buruşturup koltuklardan birine oturdu.Tek eli saçlarını okşarken diğeri yanağını kapatmıştı.Dudaklarını büzmüşken mırıldandı.

"Seni..."elimi masaya vurup ayağa kalkmamla tekrar konuştu.

"Tamam demedim bir şey otur yerine.Kahve içeceğim."yerime oturup tekrar güler yüzümü takıntım.O ise beni hayretler halinde izliyordu.Daha çok şaşıracaksın Park Chanyeol.

2 kahve 1 torba buz istedikten sonra ona döndüm.

"Bay Park amacınız neydi?"bir anda ciddiyete bürünüp kravatını gevşetti ve arkasına yaslandı.Lanet çiçek manzaramı kapatıyordu.

"Sizce de bunu sormak için biraz geç kalmadınız mı?"cevap vermediğimde devam etti.

"Bakın Bay Byun,ben size haberleri yalanlayacağımı söylemedim halledeceğimi söyledim.Böyle bir durumda yapılacak en mantıklı şeyi yaptım.Haberleri yalanlamamız geçmişi canlandırmaktan başka bir şey yapmaz.Çok yakında yeni bir projeyle ortaya çıkacağız ve o zaman insanların dediklerini doğrulamış olacağız.Eğer ki sevgili olduğumuzu dile getirirsek basın bu projenin sadece 2 sevgilinin biraz ciddi düşündüğünü ortaya koyan sevimli bir davranış olduğuna karar kılacaktır ki manşetler de bu şekilde düşecektir.Böylelikle ikimiz de saçma sapan dedikodulara maruz kalmamış olacağız.Hakkımızda kötü şeyler denmeden projeye adım atalım.Ben böylelikle daha çok ilgi toplayacağını düşünüyorum."konuşması bittiğinde kahveler gelmişti.Derin bir sessizliğin ardından kapı tekrar kapandığında elini buza alıp elmacık kemiklerine tutmaya başladı ve tekrar konuştu.

"2 şirket CEO'su erkek olmalarına rağmen beraberler.Herkes merak edecektir ve ilgi toplayacaktır.Bunu kullanabiliriz.Sen az buçuk şirketi toparladığında aramızda ki bağların gevşediğini birbirimizi artık sadece iş olarak görebildiğimizi söyleyip ayrılırız."dediği her cümle mantığımla paralel ilerliyordu.Açık konuşmak gerekirse bu kadar kapsamlı düşündüğünü tahmin etmemiştim.

"Dün gece ki haberler için de zaten 5 aylık bir ilişkimiz var gizlemek zordu.Biraz da sarhoş olunca dikkatli olamadık deriz.Ne dersin?"yüzümü sıvazlayıp başımı salladım.Zaten bu zamandan sonra bir şeyleri reddetme imkanım yoktu.

"Pekâlâ en az hasarla ayrılmayı deneyelim."

"O biraz imkansız.Malum ben şimdiden yeterince hasar aldım."Buz canını acıtıyor olmalıydı ki sürekli tıslamaya benzer inlemeler dökülüyordu dudaklarından.

Yerimden kalkıp yavaşça yanına doğru yürüdüm.Tam karşısında durduğumda eğilip elinden buzu aldım.Yan bir şekilde kucağına oturdum.Eli direkt belime gitti ama yüzüme bakmıyor sinirli halini korumaya çalışıyor gibiydi.İstemem yan cebime koy hesabıydı.

Morarmaya yüz tutmuş olan yanağını okşadım.Sanki demin defalarca vurmamışım gibi.Acısını dindirmek ve morluğu gidermek için buz tuttum.Sanki renklendiren ben değilmişim gibi.Ve tekrar tekrar öptüm.Sanki öpücüklerimle iyileşitirebilirmişim gibi.

Vee 1 hafta sonra tekrar beraberiz.

Nasılsınız minik kuşlarım?

Umarım haftanız güzel geçmiştir.Sizi seviyorum!~💜👸💜

Byun Company And Park CompanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin