Medya:Panic At The Disco-Emperor's New Clothes
Az buçuk cinsel içerikli bir şeyler var.Ona göre okuyup okumayacağınıza karar verin.
Odamda ki sarmaş dolaş halimizi geride bırakıp evime gitmiş ve gittiğim gibi uykuya dalmıştım.Uykuya olan hasretimi rahat rahat gidermiştim ki alarmsız uyanmam da bunu kanıtlıyordu.
Gözlerimi açtığımda gülümsüyordum.Uyku sen ne güzel bir şeysin.Ah ne güzel bir gün.Şimdi güzel bir duş ardından hoş bir kahvaltı ve rahat kanepemde güzel bir film.Hayal gibi.
Bay Jo bugün işe gelmememi söylediği için rahattım.Kaç gündür iyice bittiğimi görmüştü.
Aklımdakileri yapmak için kalkıyordum ki geri yatağa düştüm.Sağ el bileğim yatak demirlerinden birine mavi tüylü bir kelepçeyle mahküm edilmişti.Bu ne sikim?!
"LAN!"Çıkaramayacağımı bile bile elimi çekmeye çalışıyordum.
"Bunu kim yaptıysa kurtulduğumda gelmişini geçmişini sikeceğim.Duydun mu lan beni!"içerden gelen kahkaha hangi özürlü olduğunu anlamama sebep oldu.
"Sehun gel buraya!aç şunu!"kahkahası daha çok artıyordu.Gerizekalı bundan fazlasıyla keyif alıyordu.
"Kırbacımı alıp geliyorum Baekkie~"lanet tüyler bileğimi huylandırmaya başlamıştı.Açık kapıdan önce açık mavi bir kırbaç göründü.Yere vurunca istemsizce yatakta geriye doğru kaçtım.Sonrasında da 32 diş bana gülümseyen bir Sehun gözüktü.Dişlerini tek tek eline vermek istiyordum.
"İyi uyudun mu meleğim?"Elindeki kırbacı yere vura vura yanıma geliyordu.
"Sehun siktirme belanı.Ne bok yiyorsun?"Yatağa oturduğunda ayağımla onu yere ittim.Sadece bir elimi benden almıştı.Tanrıya şükürler olsun ki ayaklarım tutuyordu.
"Yerinde olsam böyle davranmazdım.Çok sakıncalı davranışlar bunlar."kendini filmde zannediyor olabilirdi ama benim canım acıyordu burada!
"Sehun ne sorunun varsa insan gibi çözebiliriz."
"O zaman eğlencesi kaçar.O kelepçeleri alırken sende de kullanacağım aklıma gelmezdi hyung~"düşünme düşünme düş-
"Luhanla sevişirken kullandığını söyleme!"bingo diye bağırdığında cidden ağlamaya başlamak istemiştim.Çocuğu yatağa kim bilir hangi niyetle kelepçeliyordu.
"İğrenç ya iğrenç!O nerede?Meleğim bana bunu yapmana nasıl göz yumdu?"
"Valla gayette ben gelene kadar ne yapıyorsan yap dedi.He bir de kahvaltı hazırlayacakmışız.Dün onu baya yordum.Bu yüzden aşk pastam güzel bir kahvaltı istiyor."sabır çekiyorum.Belki işe yarar.
"Hangi birine ağlayacağımı bilemedim.Ben bunu niye çekiyorum?"Elim acımaya ve sürekli yukarıda durduğu için ağrımaya başlamıştı.
İkisinin de ne yapacağını cidden kestiremiyordunuz.Yanlış anlaşılmasın çok iyi(!) arkadaşlarımdır ama bazen(!) saçma davranışlar sergileyebiliyorlar.
"Sevgilin varmış!Bak mış diyorum çünkü bilmiyordum.Biz iyi günde kötü günde.Hastalıkta sağlıkta.Sevgililikte sevgilisizlikte.Sır saklamayacağımıza kankalık sözü vermedik mi!5 aydır bizden gizli birliktelik ne sığır!"şimdi çıktı kokusu.Onları tamamen unutmuştum.
"Sehun bak öyle bir şey yok."yerimden kalkıp yanına gidecektim ki lanet kelepçeler varlığını hatırlattı.
"Nasıl yok?!Baya kameraların önünde yemişsiniz birbirinizi!"sinirlendikçe elinde ki kırbacı yere savuruyordu.Sikeyim korkuyordum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Byun Company And Park Company
Fiksi Penggemar"Baekhyun sana kıçını kaldırıp şirketi kurtar dedim.Git Park Chanyeol'ün altına yat demedim!" "Ama zamanında şirketi kurtarabilmek için babamda Bay Park'ın altına yatmış!"