0.6

4.5K 320 44
                                    

Hafif kavruk ten,abs ve Chanyeol.Bir de telefon zil sesim.Lanet olsun!Kafamı taş gibi-her anlamda-olan göğüsten kaldırıp ona baktım.Tanrım bu nasıl uykudur?Telefonum dakikalardır acı acı inlerken hiç istifini bozmadan uyuyordu.

"Chanyeol kalk!Bay Jo beni bu sefer garanti sikecek.Hemde dünkinden daha fena.Lan kalksana.Senin uykuna da sana da!"yataktan nasıl kalktığım kısmını hatırlamamakla birlikte telefonumun sesine doğru konum değiştiriyordum.Saçma sapan mırıltılar çıkarsa da anlamamıştım.Gerçi anlamak için çaba da sarfetmemiştim.

Ve zafer!komidinin altına kaçan telefonumu yere yatmamla beraber elime alıp aramayı cevapladım.Kim bilir kaçıncı aramaydı...

"Byun Baekhyun!"Lanet...

"B-Bay Jo..Ben uyuya kalmışım.Hemen geliyorum!Cidden bak saniyeler sonra oradayım!"daha fazla konuşmasına izin vermeden telefonu kapattım.Yerden kalkıp bakışlarımı yatağa çevirdiğimde Chanyeol'ü yatakta doğrulmuş sırtını yatak başlığına yaslamış beni seyrederken bulmuştum.

"Neden bu kadar sorun ediyorsun?Sen bir CEO'sun.Geç gitmen bu kadar yaygaraya sebep olmamalı."Kıyafet dolabıma yönelip bir askıyı parmağıma takıp geri döndüm.Telefonu yatağa fırlatıp elimde ki elbise kılıfının fermuarını aşağı doğru çektim.

"Kalk da giyin lütfen.Zamanımın olduğu bir ara konuşuruz."kafasını sallayıp yataktan kalktı.Onu süzmemeliyim.Onu süzmemeliyim.Onu süzme-şu kuş ciddi manada konabilecek en güzel yere konmuştu...Bir kuş olsam bende tam kalbinin üzerine konardım,tıpkı o güzel dövme gibi.

"Demin götünün derdindeydin.Bakıyorum da kalkmam pek yararına olmadı."yamuk gülüşü her şeyi mahvederken gülümsedim.

"Giyin."yavaş adımlarla yanıma geldi.

"Neden tahrik mi oluyorsun?Dün gece yetmedi mi?"elimi yanağına koyup okşadım.

"Normalde hızlı giyinirim ve şimdi acele edeceğim düşünülürse...yani seni çıplak bir şekilde bu evden çıkarmamı istemiyorsan gerçekten hızlı olmalısın.Senin iyiliğin için söylüyorum."eğilip boynum ve köprücük kemiğimin birleştiği noktaya bir öpücük kondurdu.Hemen ayrılsa da etkisi uzun sürdü.Yine de bunu onu gösterecek değildim.Ben Byun Baekhyun'dum ve ona tapıyormuş gibi gözüken bakışlarımı aklında fotoğraflayamazdı.Buna izin veremezdim.O da bunu anlamış olmalı ki giyinmeye başladı.

Bay Jo aklıma geldiğinde ışık hızıyla gömlek,pantolon,ceket 3'lüsünü giyip yatağa koyduğum-fırlattığım-telefonumu aldım.Chanyeol de üzerine dün çıkardığı kıyafetlerini geçirmişti.

"Sen şirkete mi gideceksin?"olumsuz anlamda başını sallayıp üzerini gösterdi.

"Saçlarım birbirine girmiş,üstüm desen kırış kırış,yüzüm gözüm o biçim.Yani bu halde şirkete gitmemeliyim.Eve gideceğim sonra şirkete geçerim."onaylamamla beraber odadan çıktık.Ben önde o ise arkamda dün kucak kucağa çıktığımız merdivenlerden iki yabancı gibi iniyorduk.Belki de doğru olan buydu.Şimdi dış kapıyı açmalı ve ayrı arabalara binerken ona kuru bir hoşçakal ile veda etmeliydim ama yapmadım.Sikik bir gerizekalı gibi sırtımı kapıya yasladım.Tıpkı dün geceki gibi.Hiçbir fark yoktu.O yine önümde bana bakıyordu.Gözlerinde yıldızlar belirmişti.Şimdiye kadar gördüğüm en parlak yıldızlar gözlerinde yer ediniyordu.Bunu sana söylesem ne derdin Park Chanyeol?

"Bir şey mi diyeceksin?"bir şey dememi mi isterdin?

"Unutma."dün gece bana yaşattığın eşsiz duyguyu,son dokunuşlarında ki naifliği,o dokunuşlardan sonra beni banyoda kendi ellerinle yıkadığını ve sonrasında göğsünde uyuttuğunu  unutma demek istedim.

"Neyi?"bunu mu bekliyorsun Park Chanyeol?Neden bu kadar beklenti dolu bakıyorsun?Stresli misin,neden başımın yanına koyduğun elin uçuk bir ritime eşlik ediyor?

"Söz-leşme.Sözleşmeyi unutmayın Bay Park."hayır gitmeyin.Siz benim gördüğüm en parlak yıldızlardınız.Bu kadar erken kaybolmayın.

"Pekâlâ.Sizinle iletişime geçeceğim."Gülümseyen yüzü soldu,başımın yanında ki eli ritim tutmayı bırakın artık orada bile değildi.Tamamen uzaklaştığında kapıdan ayrılmamı bekliyordu.

Beklediğini yaptığımda benden önce ayrıldı evden.Hızlı adımlarla arabaya binmesini ve evimin önünden uzaklaşmasını seyrettim.Bunu yaparken değil veda cümlesi söylemek ardına bile bakmamıştı.İşte şimdi tam bir sürtük gibi hissediyordum ama üzgünüm Park Chanyeol.Sürtük damgası da yiyecek olsam ben kimseye yenilemem.Sana bile...

Kaç hafta oldu cidden hatırlamıyorum ve sanırım uzun süredir yazmadığım için de biraz saçma bir şey ortaya çıktı.Artık yazmam gerekiyordu.Sınavlar,performanslar derken anca sıra geldi.Neyse minnoşlarım,şimdi okuyacaklar için İyi geceler yarın okuyacaklar içinse Günaydın dileklerimi iletiyorum.Sizi seviyorum.💜👸💜

Byun Company And Park CompanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin