1.5

3K 264 153
                                    

Medya:Bazzi-Camila Cabello/Beautiful

•••
"Gözümün önünde,benim adımla,benim yatağımda kendini tatmin etmeni istiyorum."
•••

"Sikeyim ciddi misin sen?"kafasını olumlu anlamda salladı.Koltuğa iyice yaslanıp gözlerini karşıya dikti.Benimle göz teması kurmuyordu.

"Yapmadığınız şey değil.Benim adımla zaten mastürbasyon yapıyorsunuz Bay Byun.Tek fark ben bu sefer yatağımda görmek istiyorum sizi.Siyah saten kumaşta yağ gibi kayan beyaz bedeninizi görmek istiyorum.Tüm vücudunuz ben arzusuyla dolup taşarken o çaresizliğinizi izlemek istiyorum."Resmi konuşmayı sadece beni etkilemek için kullanıyordu.Bir sorun vardı ki fazlasıyla etkileniyordum.Sertleşme Baekhyun.Sertleşme Baekhyun.Sertle-iyi bok yedin.

"Ne yani bana dokunmayacak mısınız?"bakışlarını bana diktiğinde yaptığım hatayı yeni anlamıştım.Sağlıklı düşünemiyordum.Beynim pelteye dönmüş gibiydi.

"Size 1 ay boyunca dokunamam unuttunuz mu?Oysa ki daha demin söylemiştiniz.Bu unutkanlığınızın bir nedeni olmalı.Bu kadar çok mu etkilendiniz söylediklerimden?"yarım ağız sırıtıp ona doğru eğildim.Nefesimi boynuna vererek konuştum.

"Ben bir şekilde hallederim de siz beni her şeyinizi paylaştığınız yatağınızda gördüğünüzde nasıl dayanacaksınız?Size tüm cazibemi sunarken,derinden bir inleme eşliğinde adınızı sayıklarken nasıl kendinizi tutacaksınız Bay Park?"öyle sesli yutkundu ki bende yutkunma ihtiyacı hissettim.Biraz daha oynamaktan zarar geleceğini düşünmüyordum.Bu yüzden yanında ki yerimi terkedip kucağına kuruldum.İki elimi boynuna koydum Aşağı yukarı yaparak boynunu okşuyordum.Defalarca dudağına yaklaşıp öpmeden geri çekildim.Yavaşça kucağında haraketlenmeye başladığımda elleri ince belimi buldu.Ciddi manada tam olarak belimdeydi.Adam kazağı umursamadan direkt tenimle temas etmek istemişti.

Şu anda öyle erotik bir hava vardı ki müzik olmasa dahi kucağında fazlasıyla kıvrak bir şekilde dans ediyordum.Olmayan ritime ayak uyduruyordum.

"B-bay Park-ah..."dans etmekten nefes nefese kalmıştım.Kulağına inlememi bıraktım.O da karşılığında havaya sesli bir küfür savurdu.Ne hoş sesi vardı öyle...

"Çok fenasınız Bay Byun ve doğru yoldasınız.Kucak dansını severim ama hiç bu kadar güzel yapanı görmedim.Söylesenize kaç kişiye yaptınız."Önce bir durakladım ardından haraketlerimi yavaşlatıp kulağına nefesimi verdim.Kulak kepçesini dişlerimin arasına alıp biraz oynadım.Dilimle daireler çizip serbest bıraktım.

"Kucak dansı severim.Dediğiniz gibi iyiyimdir.Binicilikte de iyiyimdir.Çok at binmişliğim var."Geri çekildiğimde ikimizde kahkaha atıyorduk.Yavaş yavaş kahkahalarımız solduğunda gözleri yüzümün her yerinde gezinmeye başladı.

"Çok güzel gülüyorsun."kesinlikle delirtmek için daha çok gülmedim.Asla yapmam öyle şeyler.

"Klişe bir herifsin."Kafasını salladı ve gülümsedi.Sen dön de bir kendi gülüşüne bak diyemedim.

"Klişeler güzeldir.Bir klişe laf daha söyleyeyim o halde.Gülüşünden öpmek istiyorum."Klişeler hiç bu kadar güzel olmadı.Gözlerimi kapatıp gülümsedim Bildiğin beni öpsün diye kendimi hazırlamıştım.

Dudakları önce dudak kıvrımlarımı buldu.Çok yumuşak öpüyordu.Sanki dakikalar önce vahşice öpen o değilmiş gibi.Öyle duyguluydu ki aramıza ki iletişim sadece sex değilmiş gibi...

Geri çekilecek sandığımda göz önüne çıkarmaktan vazgeçemediğim benimi öptü.Son olarak dudaklarını dudaklarıma bastırdığında kalbimde bir takım haraketlenmeler oldu.Ellerimi omuzlarına koydum.Çok yavaş haraket ediyorduk.Dudaklarımız kaplumbağa hızında birbirine karşılık veriyordu ama ben öyle bir duyguyla dolmuştum ki bu yavaşlığa rağmen içimde ki zelzelede sağlam kalabilmek adına omuzda ki etini sıkıyordum.Fakat tek sağlam kalmaya çalışan ben değildim.Beyefendimiz belimi neredeyse morartmak üzereydi.

Kaç dakika o enkazda güçlü kalmaya çalıştık bilmiyorum.Lanet bir telefon öpüşmemizi kestiğinde dudaklarımızı ayırıp alınlarımızı birleştirdim.

"Bugün tüm klişeleri yaşayacak mıyız?"kıkırdadığında dudağından öptüm.

"Gülme?"

"Niye?"

"Öpesim geliyor."

"Öp"

"Telefon."

"Siktir et.Daha sonra arasın."dudaklarımızı tekrar birleştirecekti ki parmağımı dudağına koydum.

"Hadi."oflayıp arkaya doğru uzandı.Telefonu bıraktığı koltuktan alıp ekrana baktığında sırtını dikleştirip boğazını temizledi ve aramayı yanıtladı.

"Anne...elbette seni unutmadım.Arayacaktım ama işten zaman bulamadım."At yalanını si...

"Bay Byun'a geldim.Bahsettiğim proje hakkında konuşuyoruz.Birkaç saat daha gelebileceğimi sanmıyorum."kıkırdadım.Liseli aşıkların film sahnesinde gibi hissediyordum.

Dudaklarımı boynuna bastırdım.Sessiz öpmeye çalışıyordum.Farklı bir izlenim vermek istemezdim(!).

Dilim aracılığıyla köprücüklerinden kulak memesine kadar uzanan bir yol çizdim.Ulaştığım yumuşak dokuyu dişlerimin arasına alıp bir sakız misali ağzımda döndürdüm.

"Belki Minseok hyunga geçerim akşam.Onda kalabilirim."Minseok hyung da olduk.

Kulak memesini serbest bıraktım.Gri tişörtü aşağıya doğru hızla çektiğimde yırtıldı.Daha çok yıttım.Göğsünde ki kuşu sonunda görebilmiştim.Onunla tekrar karşılaşabilmek ne güzel!Göğsüne dudaklarımı bastırdım.Meme ucunu ısırdığımda gram ses çıkarmadı.Ah böyle durumlarda kendini kontrol edebilmesi ne seksi...

"Ne yırtılması?Yok bir şey yırtılmadı.Güzelim sen iyice dinlen.Uğrayacağım yarın.Seni seviyorum."telefonu kapattığında yüzümü göğsünden uzaklaştırdı.

"Telefonla konuşurken benimle oynuyorsun."otoriter oluşun beni bitiriyor.

"Hoşuna gitmese beni kendine bastırmazdın."Ama bende fena değilim.

"Elbette hoşuma gidiyor.Şu yaptığına bak bir.Ne kadar hırçınsın."alt dudağımı ısırdığımda yaklaşıp boşta kalan kısmını ısırdı.Zavallı alt dudağım bizim gazabımıza uğramıştı.

"Seni becerme isteğimin önüne geçemiyorum."Duymak istediğim cümlelerle bana gelinmesine hasta oluyordum.

"Beni becermeni istiyorum.Tıpki o gece ki gibi.Sert,hızlı,seksi..."elimi göğsüne koyup okşamaya başladım.Dudaklarımız istemsizce birleşiyordu.Sanki zıt kutuplu mıknatıslardı ve birbirine doğru devamlı çekiliyorlardı.

"İddia ne olacak?"yarım ağız sırıttım.Alt dudağını çekiştirip bıraktım.

"İddia sikimde bile değil.Seni istiyorum Park Chanyeol.Sana dokunmak varken böyle bir yasak koymak istemiyorum.Senin yatağında mastürbasyon yapmak istemiyorum.Senin yatağında senin beni çekmeni istiyorum.Seninle o yatakta beraber olmak istiyor-"

"Baekhyun,Luhan beni ev-ov...Siz ne yapıyorsunuz?"sen nasıl?Tam zamanı Sehun!

"Proje hakkında konuşuyoruz."

Sadece oynaşmalı bir bölüm oldu.İçimden böyle geldi.Gecikme için özür dilerim minik kuşlarım.Attığım iletide açıkladığım gibi bazı özel sebeplerim vardı.Günaydın sizi seviyorum~💜💙💜

Byun Company And Park CompanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin