Araba sonunda evimin önünde durduğunda rahat bir nefes alabilmiştim.Malum kalkışta olan bir penisle yolculuk hiç iyi geçmemişti.Bu rahatlamamı Chanyeol anlamış olmalı ki kahkaha sesi arabada yankılandı.Ona dönüp gözlerimi kıstım.
"Benden faklı bir durumdaymışsın gibi gülme!"Tek elini direksiyona sarmış halde dışarıyı izliyordu.Oysa ki araba park edilmiş durumdaydı.İtiraf etmeliyim ki bu halde fazla seksi duruyordu.
"İsteğim kaçtı."gözlerimi şaşkınlıkla araladım.Bir süre cevap vermedim.Sadece yan profilini görebiliyordum.
"Ne kadar ciddisin?"Bana döndüğünde bakışlarımız buluştu.
"Fazlasıyla."sikeyim seni Park Chanyeol!
Elimi çeketinde dolaştırdım.İyice yaklaştığımda nefeslerimiz birbirine karışıyordu.
"Pekâlâ.İyi geceler Bay Park..."Yüzümde seksi bir gülümseyle önce çeketinde ki elimi ardında nefesini yalayan nefesimi çektim.Tam kapıyı açacaktım ki belime dolanan eller ve dudağıma kapanan dudaklar buna engel oldu.Olayı kavradığımda dudaklarımda alay dolu bir gülümseme eşliğinde karşılık verdim.Dilini dişlerime sürttüğünde istediğini ona vermedim.Geri çekildim.
"Ne oldu?İstemiyordunuz."Tekrar yaklaşmaya kalkığında yine izin vermedim.
"Dalga geçiyordum.Şu anda her hücrem adını anarken nasıl seni istemem?"Elimi kaldırıp yanağına koydum.Yanağını yavaşça okşamaya başladığımda çok baygın bakıyordu.
"O halde birini bulup bu geceyi halledin.Demin dediğiniz hiç hoş değildi."yanağımda ki elimi tutup restoranda yaptığı gibi avuç içimi öptü.
"Seni keşfetmem gerek...Zirve olduğunu doğrulamam için bu şart."Başımı salladım.İstekle bakan gözlerinde parıltılar belirdi.
"O zaman keşfedelim Bay Park."Elimi yanağımdan çekip arabadan çıktım.Onun gelmesini beklemeden eve doğru adımladım.Yarım saniye sonra ayak sesleri ardımda değilde yanımda duyulmaya başlamıştı.Bahçeyi aşıp merdivenlerden çıktığımızda ev yolu ilk defa bu kadar uzun gelmişti.Cebimde ki anahtarı çıkarıp kapıyı açtım.
Girmesi iç yol verdiğimde hâlâ dışarıyı izlemekle meşguldü.Kolundan tutup beraberimde içeri sürükledikten sonra sırtını kapıya dayadım.Üzerimde ki gömleğin düğmelerini çözmeye başladığımda eli belimi buldu.Daha çok yaklaşıp dudağına minik ama etkili bir öpücük kondurdum.
"Sadece benimle ilgilen."başını hızla sallayıp elini bacağıma attı beline doğru kaldırdığında amacını anlayıp kucağına yerleştim.Elinin teki belimde diğeri ise kalçamda dolaşıyordu.O eller kesinlikle beni tutmak için değilde elleşmek için var gibiydi.Elimi arkaya atıp merdiveni gösterdim.Ardından hiç zaman kaybetmeden boynuna gömüldüm.Bir insan nasıl bu kadar erkeksi kokabilirdi?
Önce derince soludum kokusunu ardından dişlerimi geçirip emmeye başladım.O esnada Chanyeol odaya gitme peşindeydi.Merdivenlerden çıkma işlemini bitirince odamın nerede olacağını söyleyecektim ama şu anda tek derdim ondan biraz daha faydalanmaktı.Bunu anlamış olmalı ki odaları tek tek dolaşmaya başlamıştı.Girdiği 3.kapının yatak odam olduğunu anladığında vakit kaybetmeden içeriye adımladı.Yatağa bırakıldığımda uzun süredir emdiğim yerden mahrum bırakılmıştım.Elini boynuna götürüp tabiri caizse sömürdüğüm yeri okşadı.
"Fondöten kullanmak zorunda kalacağım ama ne kadar kapatırsam kapatayım 'dün gece seks yaptım.'diye bağıracak.Fazla hırçınsınız."yüzümde ki muzhip gülümsemeyi silemiyordum.Elleri benim yarısını açtığım gömleğe gitti.Kalan 4 düğmeyi de açtığında parmağını şah damarıma bastırdı.Kasıklarıma kadar bir yol çizdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Byun Company And Park Company
Fanfiction"Baekhyun sana kıçını kaldırıp şirketi kurtar dedim.Git Park Chanyeol'ün altına yat demedim!" "Ama zamanında şirketi kurtarabilmek için babamda Bay Park'ın altına yatmış!"