Παρόν, αρχές Ιουνίου 2051...
Η πόρτα άνοιξε και ακούστηκε ο ήχος από το καμπανάκι που βρισκόταν απο πάνω.
Μπήκε στο μαγαζί ένας νεαρός , γύρω στα 21, με ξανθά σγουρά μαλλιά και μπλε μάτια σαν το χρώμα του ουρανού. Ήταν ένα ψηλό παιδί και γεροδεμένος, με βλέμμα που μαγνητίζε. Είχε παρουσιαστικό που αποτυπωνόταν στη μνήμη κάποιου.
Το αγόρι μπήκε μέσα στο μαγαζί και χάζευε το χώρο γύρω του. Παρατηρούσε το μέρος, έβλεπε τον κόσμο, την διακόσμηση, το οτιδήποτε...
"Γεια σας και καλώς ήλθατε στη μπυραρία του Jay! Είμαι η Lolita 2k600 και είμαι είναι το ανδρωειδές που θα σας εξυπηρετήσει! Παρακαλώ καθίστε!"
Γύρισε και κοίταξε το ανδρωειδές που του είχε μιλήσει. Κατευθείαν άρχισε να συνέρχεται από τις σκέψεις του και ξαναβρήκε τα λογικά του.
Παρατηρούσε το ανδρωειδές. Εμοιαζε τόσο πολύ με τους ανθρώπους και όμως ήταν τόσο άψυχο. Είχε εξελιχτεί τόσο η τεχνολογία ώστε οι μηχανές να ζουν μαζί με τους ανθρώπους. Τρεις ήταν οι κατηγορίες τεχνητής νοημοσύνης που υπήρχαν. Τα ανδρωειδή. Μια αντιγραφή του ανθρώπινου είδους κατασκευασμένη από σίδερα, πλαστικό και ίνες. Φτιαγμένα να έχουν λογική και όχι νου. Ήταν προγραμματισμένα να συμπεριφέρονται ανθρώπινα, να μιμούνται τον τρόπο ζωής των ανθρώπων, αλλά όλα ήταν μέρος του λογισμικού τους. Ύστερα υπήρχαν τα ρομπότ, διαφόρων ειδών. Ρομπότ για πειράματα, για αποστολές, ανθρωπόμορφα ρομπότ, για βιομηχανίες κ.ο.κ. Διέφεραν κατά πολυ από τα ανδρωειδή. Ήταν φτιαγμένα για να εκτελούν εντολές και μονο αυτό. Και τέλος, υπήρχε μια ξεχωριστή κατηγορία, μια κατηγορία πολύ σπάνια. Τα σάιμποργκ. Σάιμποργκ ήταν ένας άνθρωπος που είχε τεχνητά και ρομποτικά μέλη. Εξακολουθούσε να εχει τον εγκέφαλο του, τα συναισθήματα και τη λογική του αλλά το υπόλοιπο σώμα ήταν κατά κύριο λόγο μηχανικό. Βέβαια κατι τέτοιο δεν ήταν σύνηθες, αφού χρειάζονταν μεγάλο χρονικό διάστημα και χρήματα για να γίνει μια τέτοια περίπλοκη μεταποίηση.
"Κύριε! Συγγνώμη, θα με ακολουθήσετε στο τραπέζι σας;", ρώτησε επιτακτικά η Lolita.
"Με συγχωρείς... Δεν έχω έρθει για να πιω κάτι. Είμαι εδώ για την αγγελία που έχετε βάλει! Λέει πως ψάχνετε για υπάλληλο! Μπορώ να μιλήσω στον υπεύθυνο;"
"Μισό λεπτό να τον ειδοποιήσω. Καθίστε παρακαλώ.", είπε το ανδρωειδές και κατευθύνθηκε στον επάνω όροφο του κτηρίου.
YOU ARE READING
Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί
FantasyΓη 2051... Το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο. Οι προφητείες πραγματοποιούνται. Και η Γη χρειάζεται βοήθεια. Όταν το δαιμονικό πνεύμα του Dragonar απελευθερώνεται, ο Jay Burton έχει μια αποστολή. Να συγκροτήσει την ομάδα των Εκλεκτών και να σώσει την Γη κ...