~Ε Ι Κ Ο Σ Ί Ε Ξ Ι~

40 9 1
                                    

Οι πέντε μαζεύτηκαν όλοι μαζί. Αντίκρυσαν με θάρρος αυτό που έπρεπε να αντιμετωπίσουν. Χρειάζονταν να νικήσουν, να αποδοθεί η δικαιοσύνη.

Χωρίς να το σκεφτούν, όρμησαν στους εχθρούς. Η μάχη είχε αρχίσει. Έτρεχαν με μένος.

Χτυπούσαν τους εχθρούς ανελέητα. Είχαν μόλις καταστρέψει μερικά μικρά μηχανήματα. Ήταν πιο δυνατοί από ποτέ. Συνδύαζαν τα όπλα τους με τη μαγεία άψογα. Ένιωθαν παντοδύναμοι.

Η Irine χλώμιασε βλέποντας το θέαμα. Έβλεπε πόσο καλοί ήταν οι Εκλεκτοί και αυτό της προκαλούσε οργή αλλά και φόβο για το τι θα ακολουθήσει. Φοβόταν τον Dragonar.

Όμως οι Εκλεκτοί συνέχιζαν ακάθεκτοι. Σύντομα περικύκλωσαν την Κat μερικά ρομπότ. Κινούνταν απειλητικά προς το μέρος της. Κόντευαν να την περικυκλώσουν. Αυτή όμως ανυψώθηκε στον αέρα και τους κατατρόπωσε από ψηλά. Και ο Tyler κατάφερε να τους ξεφύγει χάρη στην τηλεμεταφορά του.

Η Kendyle κατέστρεψε μερικά ρομπότ αλλά είδε μια στρατιά από ανδρωειδή να την πλησιάζουν.

"Για να δούμε τι μπορεί να γίνει!", είπε αποφασιστικά και ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη της. Έβγαλε το λάσο της και άρχισε να στέλνει ηλεκτρισμό σε αυτό. Σύντομα σπινθήρες φάνηκαν να σχηματίζονται. Χρησιμοποιώντας την υπερταχύτητα της, έτρεξε γρήγορα και με το μαστίγιο κατάφερε να ξεπαστρέψει μία σειρά απο ανδρωειδή, με μια κίνηση.

Ο Jay ήταν μονίμως αόρατος. Με αυτό τον τρόπο περιφέρονταν τριγύρω και κατέστρεψε μηχανές. Μάλιστα κατάφερε να προκαλέσει ζημιά σε ένα από τα μεγαλύτερα ρομπότ που είχε φέρει η Irine. Τά ρομπότ δεν ήξεραν από που έρχονταν τά χτυπήματα του Jay. Ούτε οι αισθητήρες τους μπορούσαν να πιάσουν την κίνηση του. Όταν έβλεπε πως οι υπόλοιποι χρειάζονταν βοήθεια, έτρεχε για να τους βοηθήσει.

Σε κάποια φάση, η μάτια του έπεσε πάνω στον Mack. Τα κατάφερνε, ίσως όμως όχι τόσο εύκολα όσο οι άλλοι. Το ότι δεν είχε ανακαλύψει ακόμα κάποια δύναμη, του στοίχισε στη μάχη.

Τα πύρινα βέλη του ήταν τόσο δυνατά που διαπερνούσαν τους εχθρούς του. Δεν πρόσεξε όμως μια μικρή λεπτομέρεια. Τα ρομπότ που έρχονταν από πίσω του. Ένα ρομπότ τον έπιασε και τον ακινητοποίησε. Ένιωθε πως δεν μπορούσε να κουνηθεί καθόλου. Αντιδρούσε και προσπαθούσε να ξεφύγει όμως δεν τα κατάφερνε. Είδε ένα άλλο ρομπότ, πολύ μεγάλο να έρχεται προς το μέρος του. Άρχισε να φωνάζει. Εμφάνισε φωτιές για να το κάνει όμως αυτό δεν έπαθε τίποτα. Αντίθετα, εξαφάνισε από το χέρι του ένα τροχό με σκοπό να τον σκοτώσει.

Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί  Where stories live. Discover now