Είχαν αποφασίσει να περάσουν το βράδυ τους έξω. Όλοι εκτός της Kat παραπονιόντουσαν ότι δεν άντεχαν την κλεισούρα του σπιτιού. Ήθελαν να βγουν έξω για να ξεσκάσουν. Η πρωινή τους βόλτα στο δάσος ήταν πολύ αναζωγωνητικη. Χαλάρωσαν και ξεκουράστηκαν, ενώ παράλληλα ανακάλυψαν νέες δυνάμεις. Οι περισσότεροι τουλάχιστον...
Τελείωσαν την απογευματινή τους εκπαίδευση. Ο Mack ακόμα δεν είχε αποκτήσει κάποια νέα ιδιότητα και αυτό τον ανησυχούσε. Αντίθετα, οι υπόλοιποι έβρισκαν τις δυνάμεις τους πολύ λειτουργικές. Παρότι τις είχαν ανακαλύψει λιγες ώρες πριν, μπορούσαν να τις ελέγξουν σχεδόν άψογα.
Πήγαν να ετοιμαστούν για την έξοδο τους. Η Κat έφτασε πετώντας στο δωμάτιο της.
Είχαν σκεφτεί να πάνε μια βόλτα στην πλατεία της πόλης για να περπατήσουν.
Τα κορίτσια συζητούσαν για το τι έπρεπε να βάλουν. Κατέληξαν σε κάτι απλό.
Η Κat φόρεσε μια τζιν φούστα, ένα μπλουζάκι και λευκά σνικερς. Από πάνω φόρεσε ένα τζιν μπουφάν.
Η Kendyle έβαλε ένα τζιν, με μαύρα αρβυλάκια, ένα μπλουζάκι και το αγαπημένο της δερμάτινο μπουφάν.
Παραδόξως ειχαν ετοιμαστεί πριν από τα αγόρια. Τους περίμεναν για λίγα λεπτά. Τελικά κατέβηκαν πρώτα ο Tyler και μετά ο Μacκ.
Ο Mack και ο Jay είχαν ντυθεί παρόμοια. Φορούσαν ένα κοντομάνικο μπλουζάκι, ένα τζιν και σνίκερς.
Ο Tyler από την άλλη, ο οποίος είχε ένα πιο χιπ χοπ στυλ, είχε φορέσει μια βερμούδα, μια φαρδιά τιραντένια μπλούζα και σνίκερς.
Κίνησαν για να φύγουν. Σύντομα, είχαν φτάσει στο κέντρο της πόλης. Έκαναν βόλτα στην πλατεία.
Η Kendyle τράβηξε την Kat από το χέρι και την οδήγησε στο συντριβάνι της πλατείας.
"Θα μου ξεριζώσεις το χέρι!", παραπονέθηκε η Kat.
"Έλα! Θα βγάλουμε φωτογραφίες!"
"Τι θα κάνουμε λέει;"
Η Kendyle δεν απάντησε αλλά την αγκάλιασε και έβγαλε μια selfie.
"Έϊ! Δεν είχα καν στηθεί! Είμαι χάλια στη φωτογραφία! Σβήσ' την!"
"Ούτε καν! Την κρατάω για ανάμνηση!", είπε η Kendyle.
Τα αγόρια γέλασαν.
Η Kendyle τότε στράφηκε προς το μέρος τους και τους τράβηξε φωτογραφία.
"Νομίζατε πως δεν θα έρθει η σειρά σας;"
Ο Tyler και η Kat έβγαλαν τα κινητά τους και άρχισαν να τραβάνε φωτογραφίες μεταξύ τους.
BINABASA MO ANG
Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί
FantasyΓη 2051... Το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο. Οι προφητείες πραγματοποιούνται. Και η Γη χρειάζεται βοήθεια. Όταν το δαιμονικό πνεύμα του Dragonar απελευθερώνεται, ο Jay Burton έχει μια αποστολή. Να συγκροτήσει την ομάδα των Εκλεκτών και να σώσει την Γη κ...