"Ξεκινά να μιλάς!", πρόσταξε η Kat την Irine.
"Τι θες να μάθεις;"
Ήταν διατεθειμένη να πει τα πάντα. Όταν η Kat πίεζε την καρδιά της, πέθαινε από τον πόνο και γνώριζε πως αν γινόταν σκόνη θα πέθαινε. Ήταν φοβισμένη.
"Ας το πάρουμε απο την αρχή. Πως σε βρήκε o Dragonar;"
H Irine δίστασε να πει. Η Kat την κοίταξε αγριωπά και τότε ξεκίνησε να μιλά.
"Ήταν μια μέρα, δεν θυμάμαι πότε, είχα τσακωθεί με τον ηλίθιο άνδρα μου και πήγα να περπατήσω. Τότε ήρθε ένα ρομπότ, ήταν του Dragonar. Με πήρε και με πήγε στη σπηλιά του και τότε με άλλαξε. Με έκανε πιο δυνατή! Αυτό που ήθελα να είμαι!"
"Είπες σπηλιά. Που είναι η σπηλιά;"
"Σε ενα δάσος εδώ κοντά υποθέτω! Δεν ξέρω! Δεν είμαι από εδώ για να ξέρω! Δεν ξέρω πώς να σας οδηγήσω...", η Kat ήταν έτοιμη να της πιέσει την καρδιά αλλά τότε η Irine την παρακάλεσε: "Αλήθεια λέω! Σε παρακαλώ πίστεψε με!"
"Πώς σε άλλαξε ο Dragonar; Πες τα όλα αναλυτικά!"
"Όταν με πήγε εκεί το ρομπότ, ήμουν χάλια... νευριασμένη, λυπημένη... Ήταν όμως πολύ καλός. Μου ειπε: 'Για αυτόν που σε πλήγωσε, μπορώ να σου δώσω τα εφόδια να τον πληγώσεις και εσύ'. Έκανε το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσε να κάνει κανείς. Ακόμα θυμάμαι όταν πήρε εκείνο το κομμάτι από τον θρόνο του και το έβαλε στο στήθος μου... Ήταν η καλύτερη αίσθηση. Με έκανε τόσο δυνατή. Ένιωσα καλύτερα από ποτέ! Και είχα το καλύτερο πλάνο για να εξολοθρεύσω τον σύζυγό μου! Εσείς όμως αντί να με αφήσετε να ολοκληρώσω το σχέδιο μου, με έχετε..."
"Αρκετά λόγια!", την διέκοψε η Kat, "η φλυαρία δεν είναι καλή γλυκιά μου... Άρα λες ότι τα κομμάτια είναι τοποθετημένα πάνω στον 'θρονο' του."
"Ναι."
"Μάλιστα... Γιατί είχες τσακωθεί με τον άνδρα σου;"
"Ήθελα διαζύγιο γιατί δεν άντεχα άλλο να με απατά! Αυτός όμως φυσικά , δεν το έδινε γιατί 'ειχε επενδύσει πολλά' σε εμένα! Και έτσι έγινε μεγάλος καβγάς. Αλλά δεν το έχω μετανιώσει ούτε λεπτό! Δεν ξέρεις πόσο ισχυρή νιώθω μετά τη μετάλλαξη μου..."
"Μιλώντας για μετάλλαξη, ο Dragonar έχει τόσο ισχυρή μαγεία ώστε να βάλει μηχανήματα στο σώμα σου;"
"Μηχανήματα; Ποια μηχανήματα; ... ααα ... Τώρα κατάλαβα... Δικά μου είναι! Τα είχα από πριν, μόνο που ο καλός μου Dragonar με αναβάθμισε."
ESTÁS LEYENDO
Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί
FantasíaΓη 2051... Το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο. Οι προφητείες πραγματοποιούνται. Και η Γη χρειάζεται βοήθεια. Όταν το δαιμονικό πνεύμα του Dragonar απελευθερώνεται, ο Jay Burton έχει μια αποστολή. Να συγκροτήσει την ομάδα των Εκλεκτών και να σώσει την Γη κ...