Πολύ σύντομα οι τέσσερεις είχαν φτάσει στο δάσος και περιφέρονταν στην έκταση του, ψάχνοντας την απειλή που είχε εμφανισθεί.
"Πάντως δεν συμπεριφέρθηκες καλά στην Kat.", είπε ο Mack και έσπασε την σιωπή που επικρατούσε.
"Mack, η αδερφή μου είναι δικό κου πρόβλημα και όπως σου είπα είναι...πρόβλημα!", του απάντησε ο Jay.
"Έχει δίκιο σε αυτό που σου είπε. Είχες να τη δεις τόσα χρόνια και εσύ μόνο που δεν την έβρισες. Θα νομίζει ότι δεν την αγαπάς. Εκτός και αν όντως δεν την αγαπάς και την βλέπεις σαν βάρος!", ξαναείπε o Mack.
"Μην τολμήσεις και ξαναπείς κάτι τέτοιο! Την αδερφή μου την λατρεύω! Αν δεν την αγαπούσα να είσαι σίγουρος πως θα την άφηνα να έρθει εδώ και ας πάθαινε ότι ήθελε!", είπε φανερά εκνευρισμένος ο Jay.
"Οκ, συγγνώμη... Απλώς στεναχωρήθηκα που την είδα έτσι. Αυτό είναι όλο!", του απάντησε και συνέχισαν να περπατούν ψάχνοντας τους αντιπάλους τους.
"Πολύ ενδιαφέρον δείχνεις Mack για την Kat! Τι φάση;", του είπε πειρακτικά ο Tyler και ακούστηκε ένα χαχάνισμα από την Kendyle, ενώ ο Jay κοίταξε παραξενεμένος.
"Σκάσε!", είπε μέσα από τα δόντια του, "Κακό είναι που ενδιαφέρομαι;"
Ο Mack ένιωθε πως είχε κοκκινίσει και ας φορούσε την πανοπλία του. Σκεφτόταν την Kat και για κάποιο λόγο ζεσταινόταν.
"Μα φυσικά και δεν είναι κακό!", απάντησε ο Tyler και ύστερα του είπε με σοβαρό ύφος: "Έχεις ερωτευτεί ποτέ Mack; Έχεις κορίτσι ή αγόρι;"
Ο Mack κοντοστάθηκε και απάντησε: "Η αλήθεια είναι πως όχι! Ούτε έχω ερωτευτεί ούτε έχω βρεθεί σε σχέση. Πιστεύω πως δεν έχω βρει την κατάλληλη ακόμη."
"Τι; Ποτέ;", αναφώνησε ο Tyler.
"Τα τελευταία 10 χρόνια, ξέρεις, δεν ήταν και τα πιο εύκολα για μένα.", πρόσθεσε ο Mack.
"Τι εννοείς;"
"Μεγάλη ιστορία, ασ' τη για αργότερα! Εσύ έχεις κοπέλα;"
"Είχα αλλά με παράτησε για άλλον και από τότε δεν έχω όρεξη για σχέσεις!"
"Εεε λοιπόν δεν περίμενα να το ακούσω αυτό από εσένα!", σχολίασε η Kendyle.
"Σοβαρά; Για πες μας τότε εσύ Μις παντογνώστρια, είσαι σε σχέση;", την ρώτησε ο Tyler.
"Ναι! Τον λένε Seth και είναι και αυτός οδηγός αγώνων. Κάναμε μαζί προπονήσεις και είναι γλύκας αν θες να ξέρεις!", είπε και έστρεψε το βλέμμα της στον Tyler.
YOU ARE READING
Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί
FantasyΓη 2051... Το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο. Οι προφητείες πραγματοποιούνται. Και η Γη χρειάζεται βοήθεια. Όταν το δαιμονικό πνεύμα του Dragonar απελευθερώνεται, ο Jay Burton έχει μια αποστολή. Να συγκροτήσει την ομάδα των Εκλεκτών και να σώσει την Γη κ...