~Ε Ι Κ Ο Σ Ι Ο Κ Τ Ω~

37 8 0
                                    

2 εβδομάδες μετά...

Όλοι είχαν ξυπνήσει νωρίς για να ετοιμάσουν το μαγαζί. Αποφάσισαν να κάνουν  ένα πάρτυ για να γιορτάσουν τη μεγάλη νίκη τους.

Περίμεναν να περάσει λίγος καιρός προκειμένου να επανέλθει σιγά σιγά η πόλη στους φυσιολογικούς ρυθμούς.

Ήξεραν πως ο αγώνας τους για να νικήσουν τον Dragonar δεν είχε τελειώσει, όμως έπρεπε να κάνουν κάτι για τον εαυτό τους, να τον ευχαριστήσουν. Έτσι ένα πάρτυ ήταν ότι καλύτερο.

Είχαν στρωθεί στην δουλειά. Η Kat και η Kendyle καθάριζαν τον χώρο και ο Jay την μπάρα. Ο Mack και ο Tyler μετέφεραν κάποιες παραλαβές που είχαν έρθει. Έπρεπε εξάλλου, να είναι όλα γεμάτα, αφού επρόκειτο να γίνει μεγάλο πάρτυ.

Κάποια στιγμή, χτύπησε το κινητό του Mack. Άφησε την κούτα όπου κουβαλούσε και το σήκωσε. Κλείνοντας το, είπε:
"Εντάξει μπαμπά. Θα τα πούμε το βράδυ."

"Θα έρθει ο πατέρας σου στο παρτυ;", ρώτησε η Kendyle.

"Ναι! Επίσης μου είπε για την Irine...", όλοι έστρεψαν την προσοχή τους σε αυτόν, "Έγινε η δίκη της και θα φυλακιστεί για τρία χρόνια. Στη συνέχεια θα εξοριστεί στο εξωτερικό. Δεν θα εχει επαφή με την οικογένεια της ή την χώρα."

"Είχε μεγάλο ελαφρυντικό;"

"Ναι! Τεράστιο για την ακρίβεια... Αλλά είναι περίεργη κατάσταση. Δεν το έκανε επίτηδες. Ουσιαστικά δεν ήταν ο εαυτός της, αφού ήταν θύμα σκοτεινής μαγείας..."

"Και προφανώς θα την φυγαδεύουν Γιατί εδώ είναι μισητή..."

"Ναι..."

"Είναι τρελό!", είπε ο Tyler, "Στο τελός θα πρέπει να βγάλουν για αυτούς που σκοτώνουν αλλά είναι δαιμονισμένοι..."

"Εμένα μου λες... τουλάχιστον θα πάρει εκείνο το διαζύγιο που τόσο πολύ ήθελε!", είπε η Κat.

Συνέχισαν να κάνουν τις εργασίες τους σιωπηλά. Ήλπιζαν πως το βράδυ θα κυλούσε ομαλά, χωρίς έκτακτα συμβάντα..

Είχε φτάσει βραδάκι. Έκαναν λίγη προπόνηση και πήγαν να ετοιμαστούν  . Λίγη ώρα αργότερα ήταν έτοιμοι. Κατέβηκαν στο μαγαζί όπου είχε αρχίσει νσ έρχεται κόσμος.

Ο Tyler συνάντησε την Kendyle. Την παρατήρησε. Ήταν, φυσικά, πανέμορφη. Είχε πιάσει τα μαλλιά της σε ενα κότσο, κάνοντας έτσι το πρόσωπο της να φαίνεται λαμπερό. Είχε βαφτεί ελαφρά. Φορούσε μια μαύρη ολόσωμη φόρμα και χρυσά ψηλοτάκουνα πέδιλα.

Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί  Where stories live. Discover now