"Kat, ξανά καν' το αυτό!", αποκρίθηκε με ενθουσιασμό ο Tyler.
H Kat άνοιξε την παλάμη της και τότε δημιούργησε μία μπάλα από αέρα. Της έδωσε το σχήμα καρδιάς και την άφησε να χαθεί στον χώρο.
"Είναι τόσο cool αυτό! Είσαι τόσο τυχερή που έχεις τις δυνάμεις σου!", είπε η Kendyle.
"Είναι πραγματικά μαγικό!", απάντησε η Kat θαυμάζοντας τις ικανότητες της, "Κρίμα που δεν είμαι επιθυμητή από τον αδερφό μου...", συμπλήρωσε και αναστέναξε.
"Πως είσαι τόσο σίγουρη;", την ρώτησε ο Mack, πάντα κοιτάζοντας τη στα μάτια.
"Έχει ξεκαθαρίσει την θέση του και ξέρω πως δεν μπορώ να του το αλλάξω γνώμη...", ξαναείπε με το ίδιο μελαγχολικό ύφος.
Οι υπόλοιποι έδειχναν στεναχωρημένοι. Είχαν αρχίσει να την συμπαθούν πάρα πολύ και είχαν ενθουσιαστεί με την άφιξη της. Έπρεπε όμως να πέσουν από το σύννεφο στο οποίο βρίσκονταν.
"Και για το λόγο το αληθές, που βρίσκεται τώρα ο αδερφός μου;", ρώτησε η Kat.
"Εδώ είμαι!", απάντησε και γύρισαν όλοι να τον κοιτάξουν, "Έλα λίγο επάνω σε παρακαλώ.", της είπε και πήγε στο γραφείο του.
Η Kat σηκώθηκε και κοίταξε τους άλλους. Το βλέμμα της ήταν σαν να μιλούσε. Έλεγε: "Χάρηκα για την γνωριμία, θα μου λείψετε!", και τελικά πήγε στο γραφείο του Jay.
Εκεί τον βρήκε καθισμένο στην καρέκλα του, να την κοιτάζει επίμονα. Τότε η Kat έβγαλε το Cressendican από το χέρι της και το ακούμπησε στο γραφείο του Jay.
Ύστερα είπε: "Ξέρω πως δεν με θες εδώ και δεν θέλω να σου είμαι βάρος, οπότε... ναι.. θα φύγω... Χαίρομαι πάντως που σας βοήθησα έστω και λίγο στον αγώνα σας!"
Ο Jay κοίταξε σκεπτικός το Cressendican και στη συνέχεια την Kat, η οποία κοιτούσε το πάτωμα, φανερά θλιμμένη.
"Μα ποιος σου είπε ότι θα φύγεις; "
"Ορίστε; ", αναφώνησε έκπληκτη η Kat.
"Kat, υπάρχει κάτι που πρέπει να ξέρεις για τα Cressendican. Αυτά διαλέγουν τον ιδιοκτήτη τους και αυτό διάλεξε εσένα. Είναι το πεπρωμένο σου να σώσεις τον κόσμο.", της είπε, "Και όσο και αν δεν μου αρέσει αυτό, όσο και αν με φοβίζει για την ασφάλεια σου, πρέπει να μείνεις εδώ μαζί μας!", συμπλήρωσε.
"Αλήθεια; Μου κάνεις πλάκα!", ξαναείπε χαρούμενη, "Αδερφούλη μου σε λατρεύω! Σε ευχαριστώ!", φώναξε τσιριχτά και πήρε τον Jay αγκαλιά.
YOU ARE READING
Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί
FantasyΓη 2051... Το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο. Οι προφητείες πραγματοποιούνται. Και η Γη χρειάζεται βοήθεια. Όταν το δαιμονικό πνεύμα του Dragonar απελευθερώνεται, ο Jay Burton έχει μια αποστολή. Να συγκροτήσει την ομάδα των Εκλεκτών και να σώσει την Γη κ...