~Δ Ε Κ Α Τ Ε Σ Σ Ε Ρ Α~

45 8 0
                                    

Ο Mack αμέσως γύρισε και αντίκρυσε έναν άντρα γύρω στα πενήντα, τον οποίο κοιτούσαν οι υπόλοιποι άνθρωποι και σχολίαζαν.

"Μπαμπά;", είπε έκπληκτος ο Mack και αγκάλιασε τον πατέρα του, "Ήρθες τελικά!"

"Δεν θα το έχανα!", του απάντησε και τον χτύπησε απαλά στον ώμο, "Είναι πολύ... ωραίο το μαγαζί...", έρριξε μια ματιά στον χώρο.

"Δεν είναι;! Έλα! Πάμε να σου βάλω κάτι!", είπε ο Mack και οδήγησε τον πατέρα του στην μπάρα,"Τι θα πάρεις;"

"Ουίσκι με διπλό πάγο."

"Έρχεται! ... Ξέρεις πίστευα πως δεν θα ερχόσουν. Ειδικά με τόσο κόσμο που είχε πιο πριν...

"Έχεις δίκιο αλλά ήταν πολύ σημαντικό για σένα Mack. Δεν θα μπορούσα να είμαι απών.", του απάντησε ο Alexander και ήπιε το ποτό του, "Εσύ πως είσαι; Πώς νιώθεις; Έχεις μέρες να έρθεις σπίτι..."

"Μπαμπααα...καλά είμαι!", είπε δυσανασχετισμένα, "Νιώθω καλύτερα από ποτέ. Νιώθω δυνατός και επιτέλους νορμάλ! Μην αρχίζουμε τα γνωστά!", καθησύχασε τον πατέρα του.

"Εντάξει αφού το λες! Να ξέρεις όμως  ότι πρέπει να έρθεις από το σπίτι για το τσεκ-απ σου. Μη το ξεχνάς αυτό!"

"Ναι δεν θα το ξεχάσω.."

"Ωραία! Λοιπόν, που ειναι οι φίλοι σου;", ρώτησε ο πατέρας του κοιτάζοντας τριγύρω.

"Εδώ... να ας πούμε, την βλέπεις την κοπέλα που τραγουδάει, είναι η Kat.  Είναι πολύ γλυκιά, κάνουμε πολύ παρέα...", του είπε και χαμογελούσε.
Ο πατέρας του παρατήρησε πως είχε κοκκινίσει μιλώντας για αυτή, "Εκεί στη γωνία, ο μελαχρινός που μιλά με τους πελάτες, είναι ο Tyler. Όταν γνωριστήκαμε δεν τα πηγαίναμε πολύ καλα όμως φαίνεται πως είναι εντάξει τύπος..."

"Αχαα...", αναφώνησε ο Alexander.

Τότε βγήκε από την αποθήκη ο Jay και πλησίασε την μπάρα. Ο Mack παραξενεύτηκε βλέποντας τον, καθώς τα μαλλιά του ηταν ανακατεμένα σε σχέση με πρωτύτερα.

"Αα να και ο Jay, ο ιδιοκτήτης της παμπ! Να σας συστήσω. Jay, ο πατέρας μου, μπαμπά, o Jay!", είπε και οι δυο άντρες έσφιξαν τα χέρια.

"Χαίρω πολύ κύριε Davenport! Τιμή μας που ήρθατε!", του είπε ο Jay.

"Μην το συζητάς! Πολύ καλό το μαγαζί σου! Καλές δουλειές!", τους απάντησε.

"Ευχαριστώ!"

Ενώ οι δύο άντρες συζητούσαν, ο Mack είδε να βγαίνει από την αποθήκη η Kendyle. Του φάνηκε περίεργο. Ήταν σίγουρος πως δεν την είχε δει να μπαίνει εκεί μέσα. Επίσης παρατήρησε πως χαμογελούσε και έβγαζε κάποια είδους λάμψη. Κατευθύνθηκε προς αυτούς. Ο Mack κοίταξε τον Jay και ύστερα την Kendyle. Δεν ήθελε και πολύ σκέψη για να καταλάβει τι είχε συμβεί. Απέφευγε να κάνει εικόνα το θέαμα.

Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί  Where stories live. Discover now