~Ο Κ Τ Ω~

61 12 4
                                    

Η παμπ είχε μόλις ανοίξει και υπήρχε μόνος ενας μικρός αριθμός ανθρώπων. 

Ο Mack, o Tyler και η Kendyle βρίσκονταν εκεί εξυπηρετώντας τους πελάτες τους. Είχε περάσει μια εβδομάδα περίπου από τότε που εγκαταστάθηκαν στου Jay. Είχαν ξεκινήσει να εκπαιδεύονται. Ο Jay τους δίδασκε τεχνικές μάχης, προσπαθούσε να τους αυξήσει την δύναμη και την αντοχή και να βελτιώσει τα αντανακλαστικά τους. Είχε σημειωθεί πρόοδος αφου κιολας είχαν καταφέρει να αντιμετωπίσουν μια νέα μικρή έφοδο. Όμως και στο μαγαζί τα πήγαιναν καλά. Από τις πρώτες μέρες είχαν  μάθει τη δουλειά τους και οι πελάτες εμεναν ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση.

Τα πρωινά το μαγαζί δεν άνοιγε. Τα βράδια όμως γινόταν ξεφάντωμα! Κάθε νύχτα και ένα πάρτυ. Γεμάτο μαγαζί, ποτά, Κόσμος που διασκέδαζε... Αλλά στο ενδιάμεσο του πρωινού και της νύχτας γινόταν εκπαίδευση, σκληρή κιόλας.

Η Kendyle έφτιαχνε κάποιες παραγγελίες, ενώ ο Tyler καθάριζε τον πάγκο και ο Mack σέρβιρε κάποιους καφέδες.

Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα μια κοπέλα. Η ματιά
τoυ Mack έπεσε πάνω της. Ήταν μικροκαμωμένη, αλλά πολύ γλυκιά. Είχε ξανθα μαλλιά στο χρώμα του μελιού, μετρίου ύψους και σκούρα μπλε μάτια. Μπλε μάτια που έκρυβαν μυστήριο και ήταν τόσο βαθιά όσο και ο ωκεανός. Ο Mack κατευθείαν την πλησίασε.

"Γεια σου! Καλώς ήλθες στην μπυραρία του Jay! Καθισε! Έρχομαι αμέσως να πάρω την παραγγελία σου."

"Ευχαριστώ.", του απάντησε εκείνη. Ήταν σαστισμένη. Πέρα από τον χώρο ο οποίος της δημιουργούσε οικειότητα, ο Mack της άφησε μια γλυκιά εντύπωση. Ένιωθε πως δεν είχε ξαναδεί πιο όμορφο αγόρι στη ζωή της. Της ξύπνησε κάτι που είχε να νιώσει από το σχολείο. Έμεινε να τον κοιτάζει ενώ εκείνος ήρθε για την παραγγελία της.

"Τι θα παρεις;", την ρώτησε ευγενικά.

"Θα μου φέρεις ένα χυμό βύσσινο;", του είπε και οι ματιές τους συναντήθηκαν.

"Εννοείται! Έφτασε αμέσως!", της είπε και της χάρισε ενα χαμόγελο.

Ο Jay εκείνη τη στιγμή κατέβηκε από το γραφείο του στον χώρο της παμπ. Δεν μπορούσα να πιστέψει στα μάτια του απο αυτό που αντικρισε.

"Katniss;", αναφώνησε, "Katniss, τι κάνεις εσύ εδώ;", είπε ενθουσιασμένος και έτρεξε να αγκαλιάσει την κοπέλα.

"Ναι, Jay και εγω χαίρομαι που σε βλέπω!", του ειπε πειρακτικά και τον φίλησε στο μάγουλό.

Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora