~L U N A F R E Y A~

45 8 4
                                    

Στη Σεληνη...

Η βασίλισσα οδηγήθηκε στο δωμάτιο επικοινωνίας. Περίμενε υπομονετικά τον Li να επικοινωνήσει μαζί της από την Γη.

Οι τελευταίες εξελίξεις, την είχαν συνταράξει. Γνώριζε πως οι Εκλεκτοί ειχαν εμφανιστεί, όμως η ιδέα του Dragonar να τριγυρνά ελεύθερος, την έκανε να ανατριχιάζει.

Έπρεπε να προστατέψει το λαό της. Έκανε τα πάντα για αυτόν. Τους κρατούσε πάντα ασφαλείς και έτσι έπρεπε να τους διατηρήσει.

Οι φρουρές είχαν αυξηθεί, το ίδιο και τα προστατευτικά ξόρκια. Ενημερωνόταν πολύ συχνά για τις εξελίξεις στη Γη. Οι Lunar θα έπρεπε να είναι έτοιμοι για όλα.

Σύντομα στο δωμάτιο ήρθαν οι μάγοι, οι οποίοι θα δημιουργούσαν το παράθυρο επικοινωνίας.

Τα πάντα στη Σελήνη ηταν μαγεία. Η Γη ήταν,πλέον, ο κόσμος της τεχνολογίας, όμως η Σελήνη παρέμενε σταθερή στις αξίες της. Η μαγεία υπήρχε και συνεχίζει να υπάρχει εκεί.

Μαζί με τους μάγους, εισήλθαν στο δωμάτιο τα δύο παιδιά της Lunafreya και η Lunaria.

Ο πρίγκηπας Lunarkis ήταν ο μεγαλύτερος γιός της βασίλισσας. Ήταν γύρω στα είκοσι-έξι και ήταν ο διάδοχος του θρόνου της Σελήνης. Έτσι ήταν πολύ κοντά στη μητέρα του, αφού ήταν εκπαιδευόμενος βασιλιάς. Έπρεπε να είναι ενημερωμένος σχετικά με τα πάντα και η Lunafreya είχε φροντίσει να δώσει στον γιο της όλα τα απαραίτητα εφόδια.

Η Lunarcia ήταν η κόρη της βασίλισσας, το δεύτερο και τελευταίο της παιδί. Δεν ήταν άμεσα συνδεδεμένη με τον θρόνο, όμως νοιαζόταν για τον λαό της και ήταν καθήκον της να τους προστατέψει. Ήταν και αυτή μέσα στα πράγματα και βοηθούσε τη μητέρα της. Ήταν γύρω στα είκοσι και έμοιαζε πολύ με τη Lunafreya.

Οι μάγοι χωρίς να χάσουν λεπτό, ξεκίνησαν να ανοίγουν μια πύλη επικοινωνίας. Ξόρκια και χρώματα στόλισαν ξαφνικά το δωμάτιο. Ένα δυνατό λευκό φως πήρε την μορφή του Li Sang. Όταν τον είδε η Lunafreya, ένιωσε μια ανακούφιση.

Ο Li υποκληθηκε και της μίλησε.
"Βασίλισσα Lunafreya..."

"Μάστερ Sang..."

O Li προχώρησε σε μια σύντομη περιγραφή των τελευταίων γεγονότων. Της εξηγούσε πως οι πέντε είχαν σώσει την πολη από τον απεσταλμένο του Dragonar. Η βασίλισσα τον άκουγε με προσήλωση και του έκανε διάφορες ερωτήσεις. Ο Li την διαβεβαίωσε πως μέχρι στιγμής τόσο η Γη, όσο και η Σελήνη ήταν απόλυτα ασφαλείς.

"Είναι νομίζω η κατάλληλη ευκαιρία για να μου αποκαλύψεις ποιοί είναι οι Εκλεκτοί.", του είπε.

Ο Li την κοίταξε διστακτικά. Είχε μάθει πριν λίγο καιρό ποιοι ήταν και δεν ένιωθε σίγουρος να τους αποκαλύψει. Βέβαια όφειλε να τους γνωρίζει η βασίλισσα.

"Πρέπει να γνωρίζω, Li. Το ξέρεις αυτό!"

"Εντάξει... θα σας πω... Αλλά είναι πληροφορίες υψίστης ασφαλείας..."

Ο Li εμφάνισε μερικά ολογράμματα των πέντε. Της εξήγησε ποιος ήταν ο καθένας και τι μπορούσε να κάνει. Αυτή ήταν έκπληκτη από το νεαρό της ηλικίας τους, σκέφτηκε οτι θα μπορούσαν να είναι παιδιά της, όμως αυτοί οι πέντε νέοι τα είχαν δωσει όλα για να προστατεύουν τη Γη και τη Σελήνη.

Και τα δύο παιδιά της Lunafreya παρακολουθούσαν με προσήλωση την συζήτηση. Την προσοχή της Lunarcia, τράβηξε ο Jay. Ποτέ δεν την ενδιέφεραν οι γήινοι αλλά για κάποιο λόγο, ο Jay της έκανε εντύπωση. Της φάνηκε πολύ φιλικός και ,εννοείται, όμορφος. Ίσως από τους πιο όμορφους γήινους που είχε συναντήσει. Έμοιαζε με Lunar. Αμέσως σκέφτηκε πως θα ήταν να ζει κοντά στους γήινους, να ζει ,ίσως, με τον Jay και τους υπόλοιπους.

Ο αδερφός της την σκούντηξε για να επανέλθει και αυτή του έγνεψε, όμως συνέχισε να σκέφτεται τον Jay και την ζωή στη Γη...

Τέλος








¡Ανακοίνωση! Το δεύτερο βιβλίο της σειράς έρχεται πολύ σύντομα!❤
Ευχαριστώ τους αναγνώστες του βιβλίου! U R the best!❤
Siren Vava🌊❤

Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί  Onde histórias criam vida. Descubra agora