Μια εβδομάδα μετά...
Οι πέντε περπατούσαν γρήγορα στο διάδρομο. Ακολουθούσαν τον Αlexander, ο οποίος ετοιμάζονταν να τους δείξει τι είχε κάνει για αυτούς.
"Χαίρομαι πολύ που θα το κάνουμε τελικά αυτό!", είπε ενθουσιασμένος.
"Εμείς ευχαριστούμε για την βοήθεια! Είμαι σίγουρη πως θα είναι σούπερ!", απάντησε η Κat.
"Μην το συζητάς! Χαίρομαι που βοηθήσω στον αγώνα σας!"
Οι υπόλοιποι χαμογελούσαν περήφανοι. Είχαν ενθουσιαστεί και ας μην ήξεραν τι επρόκειτο να δουν. Γνώριζαν μόνο πως ετοιμάζονταν κάτι καλό. Μπήκαν στο ασανσέρ του σπιτιού και άρχισαν να κατεβαίνουν.
Ο Jay περέμενε σιωπηλός. Δεν του άρεσε αυτή η ιδέα όμως υποχώρησε για το καλό της ομάδας. Ήξερε πως αν άρχιζε να μιλά θα έβγαινε εκτός εαυτού οπότε επέλεξε τη σιωπή.
Η πόρτα τους ασανσέρ άνοιξε και μπροστά σε όλους φανερώθηκε ένας τεράστιος χώρος. Όλοι έμειναν άναυδοι.
Η έκταση ήταν μεγάλη. Στα αριστερά υπήρχε ένας χώρος με όργανα γυμναστικής και βάρη και χωρίζονταν με γυαλί από το υπόλοιπο δωμάτιο. Στα δεξιά υπήρχε πάλι ένας χώρος περιτριγυρισμένος από γυαλί αλλά αυτός ήταν διαφορετικός. Υπήρχαν διάφορα μηχανήματα στους τοίχους κατα τ' άλλα ήταν ένα άδειο δωμάτιο. Στο βάθος του χώρου, πάνω στον τοίχο, ήταν κρεμασμένα τα πολυπόθητα όπλα.
"Θεέ μου...", αναφώνησε η Kat άναυδη.
"Από πότε το υπόγειο μας ήταν έτσι μπαμπά;", αναρωτήθηκε ο Mack και τότε ξεχύθηκαν στον χώρο.
Σύντομα μαζεύτηκαν έτσι ώστε ο Alexander να τους ξεναγήσει στα κατατόπια.
"Λοιπόν, είναι ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω παιδιά! Αρχικά, στα αριστερά έχουμε το γυμναστήριο. Είναι σημαντικό να έχετε ένα δυνατό σώμα, καθώς οι μαγικές σας δυνάμεις μπορεί να μην είναι αρκετές στη μάχη..."
Προχώρησαν και μπήκαν στο κενό δωμάτιο.
"Τι παίζει με αυτόν τον χώρο;", ρώτησε o Tyler.
"Εδώ ίσως είναι το καλύτερο μέρος του χώρου! Ίσως το πιο σημαντικό για την εκπαίδευση σας."
Κοιτούσαν με περιέργεια. Εκείνος πήγε στο σημείο που βρίσκονταν τα μηχανήματα και έβγαλε από ένα συρτάρι, ζευγάρια γυαλιών. Διαφορετικών γυαλιών, όχι σαν τα συνηθισμένα. Αυτά ήταν προϊόντα τεχνολογίας. Τους έδωσε ένα ζευγάρι στον καθένα και αυτός ξαναπήγε στο μηχάνημα. Το άνοιξε και εμφανίστηκε μια ολόγραμμη οθόνη αφής.
YOU ARE READING
Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί
FantasyΓη 2051... Το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο. Οι προφητείες πραγματοποιούνται. Και η Γη χρειάζεται βοήθεια. Όταν το δαιμονικό πνεύμα του Dragonar απελευθερώνεται, ο Jay Burton έχει μια αποστολή. Να συγκροτήσει την ομάδα των Εκλεκτών και να σώσει την Γη κ...