Κυριακή της ίδιας εβδομάδας...
Η Κat άνοιξε την ντουλάπα της και έψαξε για κάτι. Τελικά, ξέθαψε δύο σετ μαγιό.
Το ένα ήταν ολόσωμο, μπλε σκούρο και τύπου vintage. Η Κat το επεξεργάστηκε. Ύστερα κοίταξε την άλλη της επιλογή.
Ήταν ένα αθλητικό σορτσάκι μαγιό και ένα κανονικό πάνω μέρος. Το σορτσάκι είχε πάνω χαβανέζικα λουλούδια.
Στάθηκε στον καθρέφτη και κοίταζε πως ήταν πάνω της το καθένα. Ξεφύσηξε. Το πρώτο ήταν πιο πολύ του στυλ της, όμως με το δεύτερο ένιωθε πιο άνετα.
Μιας και είχαν ρεπό, αποφάσισαν να πάνε εκδρομή στο δάσος Evermoore. Ευκαιρία για εξάσκηση στη φύση αλλά και ξεκούραση. Πικ-νικ και κολύμπι στη λίμνη.
Η Kat δυσανασχετούσε στην ιδέα ότι έπρεπε να πάει για μπάνιο με άλλους. Συγκεκριμένα με τον Mack. Ντρεπόταν. Δεν υπήρχε βέβαια λόγος αλλα το ένιωθε.
Τότε μπήκε στο δωμάτιο η Kendyle. Φορούσε ένα μαύρο μπικίνι και ένα παρεό που της πήγαιναν γάντι. Την κολάκευε και το μαύρο χρώμα έκανε αντίθεση με τις φυσικές της αποχρώσεις. Είχε μαζέψει τα μαλλιά της σε μια πλεξούδα, καθαρίζοντας Έτσι το πρόσωπο της.
"Ακόμα να ετοιμαστείς;", την ρώτησε και κάταλαβε πως βρισκόταν σε δίλημμα, "Το ολόσωμο να βάλεις."
"Ωραία... θα βάλω το σορτσάκι! Ευχαριστώ που μου επιβεβαίωσες ότι πρέπει να βάλω αυτό!"
Η Kat γρήγορα άλλαξε και κατέβηκε για να φύγουν. Οι άλλο είχαν πάει στο αυτοκίνητο. Κλείδωσε το μαγαζί και πήγε στο αμάξι.
Μετά από λίγη ώρα, είχαν φτάσει στο δάσος. Πάρκαραν το αυτοκίνητο στην αρχή του δάσους και ύστερα συνέχισαν με τα πόδια.
Περπατούσαν και περπατούσαν... Όμως δεν είχαν χαθεί, απλώς έψαχναν την λίμνη. Καθώς προχωρούσαν έκαναν μαγικά μέσα στο δάσος. Για καλή τους τύχη δεν υπήρχε κάνενας, οπότε δεν κινδύνευαν να τους δούν.
Σύντομα έφτασαν στην λίμνη. Ήταν μαγευτικά. Τα νερά ήταν κρυστάλλινα και ο ήλιος έλουζε με το φως του την περιοχή. Ένας βράχος υπήρχε ώστε οι άνθρωποι να κάνουν βουτιές.
Αμέσως ξεχύθηκαν και άρχισαν να τακτοποιούν τα πράγματα τους. Ήθελαν να μπουν μέσα στο νερό.
Όμως δεν πρόλαβαν να βάλουν τα πόδια τους στο νερό και βγήκαν αμέσως. Το νερό ήταν υπερβολικά κρύο.
Ο Jay, ως νεροδαμαστής, δεν είχε ιδιαίτερο πρόβλημα με τη θερμοκρασία του νερού. Το σώμα του μπορούσε να προσαρμοστεί στο στοιχείο του. Έτσι λοιπόν, ανέβηκε στο βράχο και με φόρα βούτηξε. Φάνηκε να το διασκεδάζει.
YOU ARE READING
Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί
FantasyΓη 2051... Το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο. Οι προφητείες πραγματοποιούνται. Και η Γη χρειάζεται βοήθεια. Όταν το δαιμονικό πνεύμα του Dragonar απελευθερώνεται, ο Jay Burton έχει μια αποστολή. Να συγκροτήσει την ομάδα των Εκλεκτών και να σώσει την Γη κ...