Η Kat έπεσε με δύναμη κάτω. Από την κράση βούιζαν τα αυτιά της όμως σύντομα ξαναβρέθηκε στα πόδια της.
Είδε δύο ρομπότ να τρέχουν κατά πάνω της. Άρπαξε αμέσως τις βεντάλιες της και αστραπιαία κατέστρεψε τα ρομπότ κόβοντας τα στα δύο.
Γρήγορα όμως ένα ανδρωειδές έπεσε πάνω της και την έριξε. Χωρίς να χάσει λεπτό, η Kat ξεφύσηξε ένα κύμα αέρα που έδιωξε το ρομπότ.
"Δεν είναι αυτό αρκετό;", φώναξε.
Δεν πήρε από κανέναν απάντηση. Αντίθετα περισσότερες μηχανές εμφανίστηκαν.
"Σοβαρά τώρα;", αναστέναξε και ετοίμασε τις βεντάλιες της.
Δεν όρμησε κατευθείαν. Κοίταξε πρώτα τους αντιπάλους και προσπάθησε να βρει τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να επιτεθεί. Έπρεπε να σκεφτεί γρήγορα και το έκανε.
Όταν ένιωσε έτοιμη όρμησε στα ρομπότ. Πολεμούσε με χάρη, φαινόταν πως μπορούσε να ανταπεξέλθει.
Μερικά χτυπήματα από εδώ, λίγα μαγικά από εκεί και κατατρόπωσε τους αντιπάλους της. Αυτή τη φορά γρηγορότερα από άλλες. Το έκανε να φαίνεται πολύ εύκολο. Όταν όλα τα ρομπότ έπεσαν, τα πάντα σκοτείνιασαν.
"Έχουμε νέο ρεκόρ παιδιά!", είπε ο Alexander ενθουσιασμένος και έκπληκτος ταυτόχρονα.
Η Kat έβγαλε τα γυαλιά της και έβαλε τις βεντάλιες στο ζωνάρι της πανοπλίας της. Στην συνέχεια την εξαφάνισε και επανήλθε στο κανονικό της σώμα.
Πλησίασε λαχανιασμένη τους φίλους της, οι οποίοι ζητοκραύγαζαν.
"Είκοσι εχθροί σε 8 λεπτά μόνη σου! Πως στην ευχή το κατάφερες αυτό;!", την ρώτησε o Tyler και εκείνη γέλασε.
"Έτσι λοιπόν, η Kat είχε την καλύτερη επίδοση σήμερα!", ανακοίνωσε ο Alexander.
H Kat ένιωσε πάρα πολύ περήφανη για τον εαυτό της, με όσα είχε καταφέρει. Εν μέρει αυτός ήταν ένας λόγος για να βγάλει τον Μack από το μυαλό της. Ή και όχι... μάλλον χαιρόταν γιατί ίσως έτσι τον εντυπωσίαζε. Ο Mack ήταν ένα κίνητρο για να είναι καλύτερη πολεμίστρια.
Όμως είχε πετύχει το σκοπό της και ας μην το ήξερε. Ο Mack, όχι μόνο είχε εντυπωσιαστεί, αλλά την ήθελε ακόμα πιο πολύ. Και ο ίδιος προσπαθούσε να κάνει το ίδιο. Να είναι καλός έτσι ώστε να τραβήξει την προσοχή της.
Έμοιαζαν τόσο πολύ μεταξύ τους. Ήταν τέλειοι ο ένας για τον άλλο. Οι ίδιες σκέψεις, ίδιοι χαρακτήρες. Ήθελαν ο ένας τον άλλο αλλά οι λαθεμένες σκέψεις τους τούς τύφλωναν. Η Kat προσπαθούσε να τον μισήσει αλλά δεν μπορούσε. Απλώς δεν μπορούσε. Και ο Mack προσπαθούσε να την πλησιάσει, να της δείξει οτι την νοιάζεται. Τα τείχη που ύψωνε η Kat χειροτέρευαν την κατάσταση. Δεν τον άφηνε να την πλησιάσει και ο Mack έπρεπε να βρει το κλειδί για να την ξεκλειδώσει.
Αρκετή ώρα αργότερα, οι πέντε είχαν επιστρέψει στο μαγαζί και το ετοίμαζαν για να ανοίξουν.
"Μοιράζουν αμοιβή για όποιον βρει την Irine.", είπε ο Jay.
"Ναι το διάβασα και εγώ...", συμφώνησε η Kendyle.
"Τι να γίνεται άραγε; Κάτι θα μπορούμε να κάνουμε! Δεν γίνεται να μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια!", είπε η Kat.
"Έχουμε την καρδιά της. Αν την θεραπεύουμε ίσως να μας βοηθήσει..", πρότεινε ο Mack.
"Αυτό είναι πολύ κακή ιδέα. Αν την θεραπεύσουμε, ένας Θεός ξέρει τι θα της κάνει ο Dragonar. Ή ακόμα και αν δεν της κάνει κάτι, μπορείτε να φανταστείτε πόσο θα τρομάξει; Θα μπορούσε να πεθάνει από τα ψυχικά τραύματα. Τουλάχιστον τώρα δεν υποφέρει από αυτό. Συν ότι είναι ασφαλής έτσι. Χωρίς την καρδιά της ό Dragonar δεν μπορεί να την σκοτώσει...", είπε ο Jay.
Οι υπόλοιποι, μετά από λίγη σκέψη, συμφώνησαν μαζι του. Είχε δίκιο, έπρεπε να περιμένουν. Όμως αυτή η παραμονή τους σκότωνε. Όχι μόνο τους πέντε, αλλά όλους. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις. Η αγγελία της αμοιβής υπήρχε παντού.
Κόσμος άρχισε να μπαίνει στο μαγαζί. Ήταν μια παρέα νέων. Μία ακόμη νύχτα στην παμπ είχε ξεκινήσει. Η Kendyle πήγε να εξυπηρετήσει τους πελάτες, ενώ η Kat πήγε να ετοιμάσει το ηχοσυστημα για να τραγουδήσει.
Κάθε φορά που ξεκινούσε μια νύχτα στην παμπ, συνειδητοποιούσαν πόσο δύσκολο ήταν να είναι υπερήρωες. Ήρωες το πρωί, μαγαζάτορες το βράδυ... Ποιος να τους το έλεγε πως η ζωή τους θα έπαιρνε τέτοια τροπή.
Όταν το μαγαζί γέμισε, η Κat πήγε στο μικρόφωνο. Μια μελωδία άρχισε να παίζει. Η φιέστα είχε ξεκινήσει.
Όποτε τραγουδούσε η Kat, μάγευε όλο το μαγαζί. Όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα πάνω της, το ίδιο και του Μack. Οι φορές που είχε μείνει να την κοιτάζει σαν χαμένος, ήταν άπειρες.
Η Κat συνέχισε να τραγουδά και τα τραγουδια περνούσαν. Το ίδιο και η νύχτα...
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Γεια sirens! Τι κάνετε?Σποιλ αλερτ!: Lots of feels and love scene!🙄
Αν σας άρεσε το κεφαλαιο ψηφίστε, και ακολουθήστε με για περισσότερα!
Until the next chapter, I salute you! Siren Vava ❤🌊
YOU ARE READING
Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί
FantasyΓη 2051... Το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο. Οι προφητείες πραγματοποιούνται. Και η Γη χρειάζεται βοήθεια. Όταν το δαιμονικό πνεύμα του Dragonar απελευθερώνεται, ο Jay Burton έχει μια αποστολή. Να συγκροτήσει την ομάδα των Εκλεκτών και να σώσει την Γη κ...