~Τ Ε Σ Σ Ε Ρ Α~

75 13 6
                                    

Ο Jay μπήκε πρώτος μέσα στο γραφείο και πλησίασε στο κουτί με τα Cressendican. Τότε έβαλε μέσα αυτό που ανήκε στον Tyler, με ταχύτατες κινήσεις πάντα. Παρατήρησε πως τρία απο τα τέσσερα Cressendican ήταν πάρα μα πάρα πολύ φωτισμένα.

"Λοιπόν, τι μας θες Jay;", τον ρώτησε η  Kendyle.

Αυτός γύρισε για να τους αντικρίσει και είδε πως η απορία ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπα όλων. Πήρε το κουτί με τα Cressendican και πήγε στο γραφείο του.

"Αρχικά να σας πω πως δεν σας φώναξα τυχαία εσάς τους τρεις. Επίσης ότι και αν ακούσετε και δείτε είναι αληθινό ακόμα και αν φανεί τελείως παράλογο."

"Εντάξει...αλλα τι παίζει με το κουτί;", ρώτησε ο Mack.

O Jay πήρε μια βαθιά ανάσα και άνοιξε το κουτί. Αμέσως φανωρώθηκαν τρία κοσμήματα. Εξέπεμπαν πολύ φως, άπλετο. Οι τρεις δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι έβλεπαν. Προσπαθήσουν να κατανοήσουν τον λόγο που ο Jay τους τα έδειχνε. Γιατί οι πέτρες έβγαζαν τόσο φως και τι σχέση είχε αυτό με εκείνους;

"Τι στην ευχή είναι αυτά Jay;", ζήτησε να μάθει ο Tyler.

"Ναι, γιατί λάμπουν;", πρόσθεσε η Kandyle ενώ τις ίδιες απορίες φάνηκε να εχει και ο Mack.

"Αυτά είναι τα Cressendican. Οι πέτρες που είναι τοποθετημένες πάνω τους δίνουν υπεράνθρωπες, μαγικές δυνάμεις, τροφοδοτούμενες από την Γη και τη Σελήνη.", ανακοίνωσε ο Jay.

"Οόου! Πολλές άγνωστες έννοιες Jay! Παρ' το από την αρχή και εξήγησε μας τι συμβαίνει! Και τι στον κοράκα εννοείς λέγοντας Σελήνη;", είπε ο Tyler.

"Λοιπόν ξαναλέω, ότι ακούσετε θα σας φανεί παράλογο όμως είναι η αλήθεια... Πριν ένα μήνα περίπου κάποιος απελευθέρωσε το πνεύμα του Dragonar, ενός αρχαίου δαιμονικού πνεύματος που θέλει να καταστρέψει την ισορροπία των δύο λαών, των Γήινων και των Lunar. Εγώ πριν έρθω εδώ ζούσα στην σχολή Pam Souan. Μια σχολή κρυμμένη στο δάσος Evermoore χάρη στη μαγεία. Ναι καλά ακούσετε, μαγεία! Οπότε μετά την απόδραση του Dragonar, οι δάσκαλοι μου μού ζήτησαν να έρθω εδώ για να βρω τους 4 Επίλεκτους που θα πολεμήσουν εναντίον του Dragonar και του στρατού του. Εγώ είμαι ένας Εκλεκτός και εσείς, απότι φαίνεται, είστε οι άλλοι τρεις ενώ ο τελευταίος ή η τελευταία δεν έχει εμφανισθεί. Γι'αυτό λοιπόν σας κάλεσα εδώ. Γιατι είμαστε οι πολεμιστές που θα σώσουμε τη Γη και τη Σελήνη."

Τελειώνοντας τον λόγο του κοίταξε τα άτομα που είχε απέναντι του. Τον κοιτούσαν περίεργα. Προσπαθούσαν να καταλάβουν τι τους είχε μόλις πει. Για κάποια δευτερόλεπτα επικρατούσε αμήχανη σιωπή καθώς όλοι επεξεργάζονται τα λεγόμενα του. Αργότερα όμως ακούστηκε η φωνή του Tyler λέγοντας: "Φίλε είσαι θεότρελος! Απορώ γιατί σε ακολούθησα εξ αρχής! Kendyle, πάμε να φύγουμε από αυτό το τρελάδικο και εσύ Mack παραιτήσου όσο προλαβαίνεις!".

Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί  Where stories live. Discover now