Η Kat καθόταν στο κρεβάτι της κρατώντας ένα μαξιλάρι αγκαλιά. Εξακολουθούσε να κλαίει αλλά είχε ηρεμήσει. Η Kendyle δεν είχε φύγει ούτε λεπτό από δίπλα της.
Οι λέξεις του Mack αντηχούσαν στα αυτιά της. Δεν την αγαπούσε, δεν θα μπορούσε να το κάνει ποτέ. Υπήρχαν κι άλλες... Ένιωθε πικρία και αναρωτιόταν γιατί γινόταν αυτό. Τι του είχε κάνει; Πριν λίγες μέρες εκπαιδεύονταν μαζί, σαν ζευγάρι, συζητούσαν, γελούσαν, πείραζαν ο ένας τον άλλο... Τώρα ήταν σαν να είχαν όλα διαγράφει.
"Kat;! Kat! Το Cressendican!", είπε η Kendyle και σηκώθηκε απότομα.
"Τι;", την ρώτησε χαμένη.
"Το Cressendican... Υπάρχει πρόβλημα! Πάμε γρήγορα κάτω!"
"Δεν μπορώ!", της απάντησε παραπονεμένα η Kat.
"Δεν γίνεται αυτό! Είμαστε μια ομάδα! Πρέπει να είμαστε ενωμένοι! Βρες την δύναμη! Δεν θα το αφήσεις να σε εμποδίσει από το να είσαι η Εκλεκτή. Έλα η Μajestic μας χρειάζεται!", της είπε και την πήρε από το χέρι.
Όταν άνοιξε η πόρτα και τα κορίτσια κατέβηκαν κάτω, τις πλησίασαν ο Jay με τον Tyler, ενώ o Mack σηκώθηκε αλλά δεν πήγε κοντά. Η Kat ούτε καν τον κοίταξε, αντίθετα ζήτησε να φύγουν κατευθείαν για την αποστολή, αφού δεν ήθελε να βρίσκεται άλλο στο σπίτι.
Ύστερα από λίγη ώρα έφτασαν στο σημείο που τους καλούσε το Cressendican. Ήταν στα προάστια της πόλης. Εκεί είδαν μια στρατιά από ρομπότ. Ήταν όλα ογκώδη. Έκαναν ζημιές στα σπίτια που υπήρχαν εκεί. Μαζί τους βρισκόταν και αυτός. Ο μυστηριώδης άνδρας που τα κατεύθυνε και έδινε οδηγίες.
Οι πέντε είχαν ήδη μεταμορφωθεί όποτε ξεχύθηκαν στο πεδίο της μάχης. Γρήγορα άκουσαν να λεει ο άντρας:
"Βρε βρε βρε ... Οι αγαπημένοι μου ήρωες!""Δεν έχει τύχει να γνωριζόμαστε!", φώναξε παλεύοντας o Jay. Σύντομα είχαν έρθει αντιμέτωποι.
Εν τω μεταξύ οι υπόλοιποι τέσσερις κατάφερναν να αντιμετωπίσουν τους αντιπάλους τους με ευκολία, είχαν σχεδόν ξεμπερδέψει.
Ο Jay έριξε μια μπουνιά στον άνδρα αλλά εκείνος την απέφυγε. Πάλευε με τον Jay. Εκείνος έβγαλε ένα κύμα νερού προκειμένου να τον πετύχει, όμως δεν δούλεψε. Ο άνδρας άρπαξε το χέρι του Jay γυρίζοντας το. Σήκωσε τον Jay και τον πέταξε λίγα μέτρα πιο πέρα. Αυτός γέλασε ενώ οι υπόλοιποι είχαν μείνει σύξυλοι από αυτό που έγινε.
Ο Jay ένιωσε ένα μούδιασμα και πόναγε στο χέρι και λίγο στο κεφάλι. Οι υπόλοιποι ξεφορτώθηκαν γρήγορα τους αντιπάλους και έμεινε μόνο ο άντρας. Η Κat κοίταξε τον αδερφό της και ήθελε να βάλει τα κλάματα. Ύστερα γύρισε το βλέμμα της στον άντρα. Ένιωσε να βράζει από θυμό. Έβγαζε καπνούς. Ήθελε να ξεσπάσει.
YOU ARE READING
Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί
FantasyΓη 2051... Το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο. Οι προφητείες πραγματοποιούνται. Και η Γη χρειάζεται βοήθεια. Όταν το δαιμονικό πνεύμα του Dragonar απελευθερώνεται, ο Jay Burton έχει μια αποστολή. Να συγκροτήσει την ομάδα των Εκλεκτών και να σώσει την Γη κ...