~Δ Ε Κ Α Ε Ξ Ι~

45 10 0
                                    

2 εβδομάδες αργότερα...

Ήταν νωρίς το απόγευμα και οι πέντε μόλις είχαν τελειώσει την απογευματινή τους εκπαίδευση. Τα είχαν πάει πολύ καλά. Η απόδοση τους ήταν άψογη και θα έλεγε κανείς πως ήταν αήττητοι.

Η Kendyle ανακάλυψε πως μπορούσε να ελέγξει τον ηλεκτρισμό. Την ώρα της εξάσκησης εξαπέλυσε ένα κύμα ηλεκτροσόκ το οποίο, ευτυχώς, δεν πέτυχε κανένα. Είχε γίνει πολύ δυνατή. Το στοιχείο της τής έδινε πολλές δυνάμεις, οπότε βρισκόταν σε πλεονεκτικότερη θέση από τους άλλους.

Βέβαια και οι υπόλοιποι είχαν αναπτύξει καταστροφικούς συνδυασμούς κινήσεων, που τους έκαναν εξίσου επικίνδυνους.

Η σχέση του Mack και της Κat ήταν ακόμη ψυχρή. Είχαν περάσει πολλές μέρες αλλά η Kat δεν το είχε ξεπεράσει. Ούτε ο Mack όμως την πλησίαχε. Ήξερε πως ήταν ακόμα πικραμένη και μιλώντας της θα έκανε τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Η Kat εξακολουθούσε να αγαπά τον Mack. Ένιωθε πως αυτή έφταιγε που δεν την ήθελε. Η ιδέα αυτή την τρέλαινε και τον ήθελε ακόμα πιο πολύ, όμως είχε και έναν εγωισμό και είχε αποφασίσει πως δεν θα τον συγχωρούσε τόσο εύκολα. Ο Mack από την άλλη, είχε αρχίσει να του αρέσει ακόμα πιο πολύ η Kat. Στην αρχή, η σχέση τους τού φαίνονταν φιλική, ίσως με λίγη δόση φλερτ. Δεν είχε καταλάβει πως του άρεσε. Τώρα όμως την ήθελε πιο πολύ και το συναίσθημα αυτό μεγάλωνε. Και οι δύο όμως βρίσκονταν στο απόλυτο κενό.

Η Kat κάθισε στον καναπέ του καθιστικού. Ήταν μόνοι της καθώς οι υπόλοιποι βρίσκονταν στα δωμάτια τους. Κοίταξε το υπερβολικά ψηλό ταβάνι και πήρε μια βαθειά εισπνοή. Απολάμβανε την ησυχία. Σκεπτόμενη, έβαλε το χέρι στο στήθος της και έβγαλε την καρδιά της.

Ένιωσε ένα τσίμπημα αλλά τελικά είδε την ίδια της την καρδιά στο χέρι της. Ήταν κατακόκκινη, ακτινοβολούσε. Δεν υπήρχε ούτε ένα ίχνος μαύρου. Ήταν μια καθαρή καρδιά.

Η Kat την παρατήρησε και σκέφτηκε το τι μόλις είχε κάνει. Χάρη στις δυνάμεις της είχε πρόσβαση σε όλων τις καρδιές. Ήταν το κλειδί...

"Είναι μια υγειέστατη καρδιά, Kat!", είπε ο Jay και η Kat τινάχτηκε.

"Με τρόμαξες! Θες να ρίξω κάτω την καρδιά μου;", είπε νευρικά η Kat.

"Δεν το έκανες όμως...", της απάντησε και κάθισε δίπλα της, "Πώς είσαι;"

"Καλά... δεδομένου του χρώματος της καρδιάς μου, είμαι καλά."

" Το βλέπω αυτό.", είπε ο Jay κοιτάζοντας την καρδιά, "Είσαι πολύ δυνατή, το ξέρεις; Ακόμα και στις δυσκολίες δεν υπάρχει ούτε ίχνος μαυρίλας στην καρδιά σου. Πρέπει να χαίρεσαι..."

Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί  Where stories live. Discover now