~I R I N E~

41 7 0
                                    

Στο κρησφύγετο του Dragonar...

Το ιπτάμενο ρομπότ επέστρεψε την Irine στο κρησφύγετο του Dragonar. Είχε χάσει τη μάχη της* όμως είχε απτόητη ψυχολογία.
Ένιωθε πως αυτή η ήττα την έκανε πιο δυνατή έτσι ώστε να κερδίσει την επόμενη. Ήξερε πως ο Dragonar θα ήταν καλός μαζι της, δεν φοβόταν.

Πήγε στην αίθουσα του. Τον βρήκε ξανά κρυμμένο στις σκιές, όπως και την πρώτη φορά που τον συνάντησε.

Μόλις την είδε, την πλησίασε. Εμφανίστηκε αυτός ο περιβόητος άντρας που είχε στοιχειώσει την Irine. Ξαναείδε το πρόσωπο του. Ήταν όμορφο αν εξαιρούσε κανείς την μαυρίλα και το σκοτάδι που τον είχε κυριεύσει. Είχε κοντά καστανά μαλλιά και ήταν γεροδεμένος.

"Λοιπόν;", την ρώτησε.

"Τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα υπολογίζαμε..."

Το πρόσωπο του Dragonar σκοτείνιασε ακόμα περισσότερο. Στρίμωξε την Irine στον τοίχο και την έπιασε από το λαιμό.

"Τι έκανες, λέει;!"

Η Irine κατατρόμαξε. Κατάλαβε πως ο Dragonar δεν αστειευόταν. Θα την έκανε κομματάκια. Έπρεπε να ήταν καλύτερη. Ένιωσε τον Dragonar να της πιέζει πολύ τον λαιμό.

"Συγνώμη... Άφησε με... σε παρακαλώ... Δεν θα σε ξαναπογοητεύσω!"

"Σου το ξεκαθάρισα. Χρειάζομαι εδώ και τώρα τα Μοιράκουλουμ και εσύ ούτε να τους κάνεις μια γρατζουνιά δεν κατάφερες. Είσαι άχρηστη! Θα σε σκοτώσω!"

Πίεσε πιο πολύ. Η Irine μετά βίας μπορούσε να αναπνεύσει. Κατάφερε όμως να πει:

"Δεν...μπορεις..η Μωβ μου πήρε...την καρδιά..."

Οι κόρες του Dragonar μίκρυναν. Αμέσως άφησε κάτω την Irine, η οποία έπεσε στο έδαφος και προσπαθούσε να βρει τις αισθήσεις της.

"Πώς μπόρεσες;!", φώναξε αυτός.

Η Irine σηκώθηκε με τα μάτια πρίσμενα. Ο Dragonar της έριξε ένα χαστούκι. Αυτη ένιωσε να χάνει τον κόσμο κάτω από τα πόδια της. Ο Dragonar προσπάθησε να της ξαναεπιτεθεί όμως αυτή εμφάνισε τα μηχανικά της μέλη προκειμένου να προστατευθεί. Απέφυγε το χτύπημα και του είπε αποφασιστικά:

"Εγώ θα σου φέρω τα Cressendican και τις ίδιες τις καρδιές τους, ακόμα και αν χρειαστεί να πεθάνω!"

"Αν σε αλλάξουν μου είσαι εντελώς άχρηστη!"

"Μέχρι να γίνει αυτό δεν θα σταματήσω να τους κυνηγώ. Θα οργανώσω μια τεράστια επίθεση. Θα το δεις..."

"Αν με ξαναπογοητεύσεις, θα σου κόψω το κεφάλι!", της είπε και αυτή κούνησε καταφατικά το κεφάλι της,"Ελα στην κάμαρα μου!", την πρόσταξε.

"Γιατί;"

"Γιατί σε θέλω...", αυτή τον κοίταζε παραξενεμένη, " Θα σε περιμένω στην καμαρα μου!"

"Μάλιστα Dragonar!", του απάντησε και τον ακολούθησε...

*Ήττα μετά την πρώτη της εμφάνιση.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Γεια sirens! Τι κάνετε?

Until the next chapter, I salute you!
Siren Vava 🌊❤

Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί  Where stories live. Discover now