~Ε Ι Κ Ο Σ Ι~

44 10 2
                                    

Όλοι ήταν προβληματισμένοι. Δεν μιλούσαν. Φάνηκε πως κάτι τους απασχολούσε.

Είχε φτάσει μεσημέρι και όλοι κάθονταν στο σαλόνι. Η Kat έπαιζε κιθάρα, η Kendyle ασχολούνταν με το κινητό της, ο Tyler έχωνε μπουνιές σε ένα σάκο του μποξ και ο Jay με τον Mack διάβαζαν βιβλία. Στην πραγματικότητα, ο Mack άκουγε το κομμάτι που έπαιζε η Kat.

Ο Jay τότε έκλεισε το βιβλίο του και είπε:
"Δεν υποτίθεται πως θα έπρεπε να προπονούμαστε;"

Οι άλλοι τον κοίταξαν και παραλίγο να πέσουν να τον φάνε.

"Μετά το πρωινό νιώθω πως έχω κάνει προπόνηση για την υπόλοιπη εβδομάδα!", απάντησε η Kat.

"Παιδιά  πρέπει να κάνουμε προπόνηση! Οι εχθροί γίνονται πιο δυνατοί! Σήμερα παραλίγο να ηττηθούμε!"

"Jay, πόση άλλη προπόνηση πρέπει να κάνουμε; Συνέχεια κάνουμε τα ίδια και τα ίδια! Δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι καινούργιο για να μάθουμε! Χρειαζόμαστε κάτι νέο αν θέλουμε να βελτιωθούμε.", απάντησε η Kendyle.

"Τι εννοείς;"; ρώτησε ο Jay.

"Απλώς λέω ότι πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν μας την πρόταση του κυρίου Davenport!"

Ο Mack και ο Jay έμειναν ακίνητοι. Τα λόγια της βούιζαν στα αυτιά τους. Και οι δύο εκνευρίστηκαν.

Ο Mack δεν ήθελε πάλι να μπλεχτεί ο πατέρας του στη ζωή του. Είχε καταφέρει να ξεφύγει από τη σκιά του και τώρα ήθελε να τους βοηθήσει. Δεν φαινόταν κακή ιδέα αλλα όχι από τον πατέρα του.

Ο Jay όπως και την πρώτη φορά έτσι και τώρα, ένιωσε θυμό να τον κυριεύει. Ήταν δικό του καθήκον να εκπαιδεύσει τους Εκλεκτούς. Αυτός τους βρήκε, αυτός έχτισε την ομάδα, αυτός τους προπονούσε... Δεν χρειάζονταν την βοήθεια του Alexander όσο και πολύτιμη και αν ήταν αυτή. Πιο πολύ όμως νευρίασε με την Kendyle. Δεν μπορούσε μα δεχτεί πως η ίδια του η κοπέλα πρότεινε κάτι τέτοιο. Δεν τον υποστήριζε καθόλου;! Ήταν έξω φρενών...

"Δεν νομίζω πως χρειαζόμαστε την βοήθεια του κυρίου Davenport.", δήλωσε.

"Γιατί;", ρώτησε o Tyler.

"Ρε παιδιά, όντως, αφήστε το καλύτερα!", είπε και ο Mack.

"Γιατί όχι παιδιά; Ο κύριος Davenport μπορεί να μας παρέχει όπλα και χώρο καλύτερο για προπόνηση...", ξαναείπε η Kendyle.

"Δηλαδή συγγνώμη, τι άλλο πρέπει να μας δείξεις;", ρώτησε ο Tyler, "Kοίταξε Jay, απ' ότι φαίνεται, οι δυνάμεις μας δεν είναι από μόνες τους αρκετές, οπότε..."

Μάτζεστικ 1: Οι Εκλεκτοί  Where stories live. Discover now