1.110

98 9 2
                                    

Cały wczorajszy dzień siedzieliśmy u Doriana. Na noc natomiast wróciłam do domu. Gdy rano się obudziłam jak zwykle zrobiłam poranną rutynę, następnie wzięłam do ręki plecak, ubrałam buty i wyszłam z domu kierując się do szkoły. Mając założone słuchawki i włączoną muzykę na Spotify zauważyłam, że jakieś auto mnie śledzi. Stanęłam i od razu odwróciłam głowę, to było auto Doriana! Momentalnie do niego pobiegłam. Ale coś mi nie pasowało ponieważ zauważyłam tam mojego chłopaka oraz jakąś lambadziarę z którą się całował! Moje serce w tym momencie się rozbiło na drobne kawałki... jak on mógł mi to zrobić?! Byliśmy ze sobą jeden dzień a on już mnie zdradza. Nawet nie zauważył mnie. Wykorzystując to, pobiegłam z płaczem do domu. Nie chce znać Arno, był moim przyjacielem oraz pierwszym chłopakiem. Od razu gdy weszłam do domu "zaatakowała" mnie mama.

- A Ty nie powinnaś być teraz w szkole? 

- Powinnam. 

- A czemu nie jesteś? 

- Gdy szłam do szkoły zauważyłam Doriana który całował się z inną dziewczyną! - od razu się popłakałam.

- Nic dziwnego! Zachowujesz się jak dziecko! Dorośnij w końcu. 

- Dzięki - pobiegłam do swojego pokoju od razu zamykając go. -

Wyciągnęłam swoje oszczędności i kupiłam bilet do Oslo. Wylot mam za dwa dni o 3 w nocy. Żegnam Polskę, witam Norwegię!


Work, work and work.            ||M.G.||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz