takkan la..tak mungkin dia

7.1K 26 1
                                    

bila mau balik ni

jam baru pukul 4pm..perhh lambat lagi nak balik,badan aku dah letih semacam ni..banyak tempat kot cover,sumpah lepas ni mok nk cuti..aku pn nk ikut cuti..tak sanggup aku nak buat kerja sorang-sorang mcm ni..nasib baik bangla harini cukup,kalau tak..lagi masalah..memang tidur kt hospital la jawapnya.

naik office aku terbau minyak wangi yg dulu pernah aku biasa bau..tiba-tiba teringat si dia..setahu aku dlm office ni takde yg pakai wangian ni,tu yg tertanya-tanya.

"kak zura..ada bau apa-apa tak?"aku saja bertanya,mana tahu hidung aku yg bermasalah.

"bau apa?bau kentot ke...ko kentot eh..eeeii pengotor dh kentot suruh org bau"..eh kak zura ni..aku duduk diam-diam kt meja aku..aku teringat si dia,mybe sebab tu aku terbau-bau perfume yg biasa dia pakai.

*****

lastday jumpa si dia.

aku ajak shida keluar mkn mlm,sebab esok aku lastday kt kolej ni..dia ada lagi dua tahun..so niat ajak keluar ni bukan semata-mata nak mkn..tapi aku nak sesuatu yang dah lama aku pendam.

kalau girl lain aku kenal semingu dua dah dapat main..tapi dgn shida ni,memang makan masa..sebenarnya aku dah sikit rasa sayang kt dia,that why aku saja lupakan niat nak main dia..niat dihati nak buat dia gf tunang..mybe wife..tapi dia dah ada orang booking,dia milik orang..dia rapat dgn aku pun sebab dorang tgh bergaduh masa tu..bf dia ada betina lain.

"awk nak bawak saya mkn kt mana ni?.aku senyum dgn penuh makna,senyum nakal..hahaha.

"kite tanya dia senyum je,cucuk kang"..hahaha..aku suka bila dia buat aku mcm tu,sweet sgt..dia pandang luar bintang dan bulan..tiba-tiba.

"eh awak!.awak!..awak!..tengok atas tu!"..aku tengah drive kot,nak tengok mcmana..dia nampak hantu ke.

"kenapa??nampak hantu ke?"..aku cuba meneka.

"bukan la..bintang-bintang tu..mcm tulah saya sayangkan awk..tak terkira banyak nya..hahaha"..tersentuh hati aku dengar dia buat pikupline..sampai ke hati.

"cucuk kang!main-main..hahaha".dalam hati..kau pun mcm bulan dan matahari..yg selalu ada siang dan mlm ku,selalu menemani ku.

selesai mkn mlm,jam pukul 1130mlm..aku ajak dia lepak kt teluk cempedak,dlm kereta je sambil berborak..banyak yg kiteorang borakkan..dalam ramai-ramai girl yg pernah aku ajak keluar,dgn shida ni paling banyak kenangan manis..sebb tu aku sayang dia..sedap borak hp aku bunyi,zarul call.

"bro..ada mana?bilik dah clear..aku baru cek out ni".aku jawap ok je sambil pandang shida di depan mata,aku 50/50..nak buat ke tak..sebab aku tahu,shida ni still virgin..takut bila aku buat,dia benci aku seumur hidup..tapi aku memang bernafsu dgn dia dari dulu lagi..body dia,gaya dia..perfume dia..arghh..terangsang!.

aku mulakan rentak..aku goda dia,aku kiss tangan dia..aku kiss leher dia..wangi!stim..dia tolak manja.."amer..behave"..aku tak boleh control..aku dh biasa buat mcm ni..so aku tahu girl takkan bertahan lama..dorang akan cair jugak.

"amer..kenapa nii..biasa ok je kite keluar,kenapa harini awk noty sgt?gatai bawah ek..cucuk kang..hahaha"

"mlm ni bukan amer..mlm ni shawn"aku terus goda shida mlm tu..sampai dia merelakan aku kiss dia dr leher ke bibir..arghh..nikmat..aku ramas buah dada dia,pejal..aku buka bra dia.

"amboi..expert eh"..aku senyum sambil gentel puting dia..dia pejam mata..aku tau dia tengah menikmati.

"sayang..kite cek in nak".dia pandang tajam..takut pulak tengok..ermm.

"hurmm saya tak berani..saya tak pernah buat mcm ni,tak yah la awak".

"tempat ni clear sayang,jangan risau"..aku yakin kan dia..smbil tu aku terus goda supaya dia sentiasa dlm keadaan stim..tapi dalam hati masih 50/50.

*****

aku teringat kisah dgn si dia..aku rindu..serius aku rindu,bukan rindu nak main..tapi rindu saat-saat bersama dia,memori yg sangat sweet pernah aku alami..aku rasa la..yang lain tu sweet jugak,tapi dgn shida ni..lagi sweet..maaf ye yang lain tu..hahaha..shida is the best.

tengah susun fail..aku terbau lagi,wangi..perfume ni hanya shida yang pakai dulu..aku bangun,aku tercari-cari siapa yang  pakai..ke hidung aku yang bermasalah.

"ko kenapa sv amer?nampak pelik ko harini".

"hidung aku ni..asyik bau wangi je,pehal tah..ko takde bau apa-apa ke?".

"wangi?bau aku la tu..hahaha"..bontot la..aku tengah serius boleh main-main pulak..takde mood aku nak layan.

"tadi ada awek interview la..cun beb..kalau ko tengok,mesti ko nak usha punya,rasanya tu sv baru".aku masih blur-blur..sv baru?emm.

perfume ni dari budak baru tu ke?tapi tak mungkin la dia..tak mungkin shida..tapi kalau shida?wow..hahaha..tapi tak mungkin la lagipun family dia org half-half,mean org ada-ada..senang cakap org kaya..halah susah sgt..so gila apa nak kerja susah-susah,betul tak?..ingat senang ke jadi sv ni..lagi-lagi jenis spesis mcm aku,yang tak suka mengarah orang..haih..dah rezeki kat sini,bersyukur jelh.

bila teringat dia,aku boleh senyum sorang-sorang mcm orang tak siuman..kadang-kadang aku mcm gila bayang pun ada,cuma aku nafikan yang aku memang rindu dia..so nak  hilangkan rasa rindu tu,aku terpaksa cari awek lain sebagai penganti..ye..aku dapat seorang awek dlm hospital ni,dia staf nurse wad bersalin..comel,cute..body..memang sengaja aku cari yang mcm shida..my taste..hanem..tu namanya dia,umur 24 tahun.

aku tak sangka yang hanem ni sebenarnya memang dah lama perhati aku..dia kata stat aku mula kerja lagi..nak tau mcmana aku dgn hanem boleh berscandal?nanti aku cerita..sweet jgk hanem ni..cuma dia seorang yang suka berkerja so life dia agak busy,tu bukan masalah bg aku..yang masalah sekarang bila aku ajak dia berjimak,mesti dia tengah priod..tu masalah..hahaha..ending nya,melancap jugak..tapi guna tangan dia..hahaha.

pernah dia say sorry..aku cakap kenapa nak say sorry,bukan dia yang tentukan..mybe ada sebab kenapa priod dia tak teratur..buat masa ni aku dengan hanem memang belum having sex lagi,kami dah berkawan pun baru lagi..baru sebulan..eh dua bulan rasanya..eh entah lupa..tak penting la..malas ambil tahu,bukan sebab aku tak suka dia..tapi dia tu hanya tempat aku melepaskan rasa rindu aku kat shida..sorry hanem..aku suka kau,tapi shida is the in my life..buat masa ni,takde siapa boleh ganti tempat shida dlm hati aku.

*****

sweetalker...(Kenangan Terindah Hanya Sementara)✔✔✔Where stories live. Discover now