AMER! BANGUN!.. MANDI SOLAT!Tu alarm aku tiap pagi, my mom.. I love u mom.
Aku mengeliat panjang... Arghhhhh.. Morning wood.. Tegang! keras !berurat!..memang ni yang perempuan suka, kena jaga aset ni.
Aku usap2..wah rasa bangga pulak.. Hahaha.. Pernah ada girl ni cakap..
"nampak macam biasa je, tapi bila masuk rasa.. Panjang jugak, senak!sedap!".
Baru kau tahu, hahaha.. Sebab tu ramai susah nak move on dengan aku, lagi2 siapa yang pernah having sex dengan aku..1st round memang aku kalah, kau tunggu 2nd round.. Memang tercungap2 aku buat, terbeliat biji mata kau.. Aku henjut dalam2,posisi paling sedap.. Dogie.. Wow!. Stim pulak.
Tak pasal2 aku terlancap kejap, alang2 lancap biar la berteman.. Aku pun scroll nama satu2 dalam contact wasap..haaaa.. tyrah my gf from sunway ..my lover, my sweet heart.. Muahh,..biar ramai gf..baru banyak pilihan,..ermm hanem.. Nanti pikir.
Kebetulan dia online, tyrah ni study lagi kat kolej apa tah kt sunway tu.. Tak ambil tahu sangat pasal dia ni, lagipun tyrah ni perahsia.. Background dia aku tak tahu sangat, yang tahu dia anak dato.. Dato siapa? I don't know...aku pun call guna wasap..kedekut ek.. Haha.
"Morning syg.. Awal online"
"Morning amer.. Awal ke? Haha.. I terbangun la, nak kencing"
"Yeke.. Ingatkn awal bangun sebab mimpi I"
"Mimpi u wtpe.. Ermm actly I miss u la amer, bila kite nak jumpa lagi.. Banyak minggu kite tak jumpa tau"
"Ye I tahu, I takde job area kl dalam bulan ni, apa kata u yang turun sini.. Haaa ok tak? "
"Tulah.. Nanti I tengok jadual"
"Ok sayang.. Ermm sayang.. Vc jom, line clear tak sana? "
"Eeii.. Nak Noty la tu.. ermm clear tu clear la.. Tapi I tengok u jelh ek.. I malas nak bangun2 lagi cuci.. Boleh syg? "
"Ermm ok boleh.. I vc sekarang tau".
Aku pun Vc tyrah.. Rindu pulak kat tyrah ni, muka dia sweet.. Budak lagi kn.. Muka remaja.. Bersih je tanpa jerawat..tengah setting camera cari posisi cun, tyrah pun dah ready..
"Sayang..ape u dah buat? makin besar ek batang u, eeei geram! Cepat la lancap, stim pulak I tengok".
"Kalau stim usik la, buat mcm biasa"
"Alaaa, kena buat jugak ke.. Emm yelah yelah"
Tyrah mula gentel biji kelintit dia, ahhh..ahhh.. Aku dengar tyrah merengek stim.. Ahhh.. Aku pun mula melancap perlahan smbil melihat tyrah mengentel gentel biji kentit nya,sedap pulak lancap kali ni..ahhh
Tiba tiba..
AMER! BANGUN.. DAH PUKUL BERAPA NI.. BANGUN MANDI SOLAT!
Alamak! Potong stim..! Aku dengan tyrah ketawa berbahak bahak.. Hahahaha.. Gila la.
So terbatal niat nak lancap sampai game.. Aduh mak aku ni.
"Sayang.. Kelakar la u ni, hahaha..nanti la I tengok jadual class,nanti I bagitahu u.. Hahaha.. Dah la pergi bangun mandi solat.. Hahaha"
"Hahaha.. Ok syg.. Hahaha.. Ok Bye syg"
Terbantut air aku, tapi takpe.. Tyrah nak datang sini.. Yeahh.! Boleh la mantat dia puas2..lama tak main dia, tyrah ni putih orangnya kalau buat melat(lovebite).. Jelas gila..so tak payah nak fikir sangat, baik aku
BANGUN !MANDI !SOLAT.!
*****
Tengah sarapan mak Tanya aku pasal exsiden kat area bukit mor.. Mak aku pun tahu pasal kes hanem tu rupanya.
YOU ARE READING
sweetalker...(Kenangan Terindah Hanya Sementara)✔✔✔
عشوائيsemua orang ada kenangan,tak kisah la kenangan itu indah atau sebaliknya.. Tapi kenangan tetap kenangan.. Hope korang semua enjoy dengan cerita kenangan ni.. Selamat membaca and jangan lupa voted,just for enjoy.. Have fun. kenangan terindah Cerita...