nurse cute
aku perhati sorang nurse ni..jantung aku dapdup dapdup..aku pernah rasa perasaan mcm ni,masa tu 1stime aku melihat shida..hati rasa ingin kenal dgn nurse ni,so aku try amik peluang untuk kerap bertembung dgn dia..aku buat skill mcm dulu..bila selisih aku senyum,say haii..bila dah sikit-sikit tegur,perasaan segan tu dah berkurangan..masa tulah aku cucuk jarum.
"assalamualaikum..awk,sister saliza ada tak?"aku saja tanya pasal sister,padahal aku dah tau..setiap jumaat memang sister cuti.
"jumaat kn..memang sister takde la jawapnya"dia punya senyum..menawan,ada lesung pipit belah kiri.
"yeke..kalau macam tu,apa kata awk respon dulu aduan ni".aku dekat dengan dia,aku bau perfume dia..alamak,terangsang beb..keras peler aku.
"ok..mana saya nak cop ni?"aku tunjuk satu-satu kertas tempat yang patut dicop dan sain..aku nk tegur dia pakai perfume bran apa,sebab wangi beb..perfume yg shida pakai pun wangi..kenapa la wanita-wanita ni suka goda aku dengan wangian yg menyetim kan.
"hurmm awk..boleh saya tanya?"tiba-tiba dia yang bertanya.
"ye..tanya la..tanya banyak pun takpe..hahaha,tanya pasal apa?"
"perfume apa awak pakai ek..sedap bau dia".aku mcm..eh..kenapa dia nak tanya benda yang sama aku nak tanya dia.
"ermm hugo boss,kenapa sayang..eh..sorry-sorry".aku boleh tersasul pulak cakap sayang,adoi..lebar senyum dia aku panggil dia sayang..hahaha.
"sayang eh..mulut manis awk ni,patut la ramai gf,hahaha".aku malu kejap..garu-garu kepala yang tak gatal.
"mana ada gf pun..tu yang nak tanya awk ni,awk ni gf orang ke?kalau bukan gf orang..boleh lah jadi gf saya,hahaha".aku selember je cakap mcm tu depan dia.
"amboii dia..usha kite depan-depan orang ramai eh,berani betul".aku toleh kiri kanan..perhh..aku lupa yg aku kt wad bersalin skg,berdekah-dekah akk-akk yg tunggu masa nk bersalin..argh lantak lah..hahaha.
*****
in lovesejak tu aku rapat dengan hanem,sebab dia cakap aku seorang yang sangat berani..sebelum ni ada je orang usha dia,tapi tak gentle..gentle ke gentel..hahaha.
pasal hanem ni,dia ada dua job..sepenuh masa nurse,partime dia jadi mak andam..sebab tu dia pandai bergaya,pergi kerja mcm nak pergi bershoping kt mall..dia memang pandai bermekup,yang penting mata dia..aku cukup terpukau.
"mata awak sayang,cantik..bulat..masa kita baru kenal,saya ingat awak pakai contexlens tau"..dia gelak-gelak sambil tutup mulut,aku rasa happy betul tengok dia gelak.
"hahaha..bukan awak sorang okay yang cakap mcm tu..ramaiii..semua tertipu..tak main la contexlens ni,ni hanem laa..tak main contex-contex lens ni,hahaha"..tiba-tiba aku teringat shida.."ni shida laaaa.."sambil petik dua jari,tulah ayat tretmark shida..aku rindu kau shida.
*****
untuk menghilangkan rasa rindu aku kt shida..aku berscandal dengan ramai awek,tak kisah la gf orang ke..bini orang ke..tunang orang ke..ada yang nak kahwin lagi semingu pun aku belasah je..tapi semua tu tak berhasil..otak aku asyik ingat shida..shida..shida..fuck!..kadang-kadang aku stress,aku lepaskan stress aku dengan fuck scandal-scandal aku yang ada,ingatkan bila having sex dgn dorang aku akn lupa shida..tapi tidak!shida tetap dlm fikiran..kenapa kau milik orang lain!kenapa kau bukan milik aku!..arghh.
hanem tahu cerita aku dengan shida,dia nak jadi macam shida..tapi aku taknak..aku nak lupakan shida so aku nak hanem jadi diri sendiri,buat aku lupa shida..hanem berusaha untuk buat aku happy,jujur cakap..aku memang happy dgn hanem,dia banyak berkorban masa..kalau sebelum ni dia selalu busy dengan job dia,tapi sekarang..masa dia hanya untuk aku,aku tahu..dia nk ganti tempat shida dlm hati aku..masalah nya,bila aku sendirian..aku akan ingat shida,apa yang shida buat sampai aku jadi angau mcm ni?mcm bodoh.
YOU ARE READING
sweetalker...(Kenangan Terindah Hanya Sementara)✔✔✔
Acaksemua orang ada kenangan,tak kisah la kenangan itu indah atau sebaliknya.. Tapi kenangan tetap kenangan.. Hope korang semua enjoy dengan cerita kenangan ni.. Selamat membaca and jangan lupa voted,just for enjoy.. Have fun. kenangan terindah Cerita...