perfume ni/shida is true colour

6.6K 22 5
                                    


sampai office aku dengan muka ceria park motor tempat budak-budak chemical waste..budak tong kuning.

"abang amer...abang amer..."aku tak dengar dorang panggil..lastnya dorang datang  tepuk bahu aku.

"kiteorang panggil wat dono je..kerja pulak harini,biasa ahad cuti".aku blur-blur..harini hari ahad?!perhh...apa bebal daa aku datang kerja harini,ni sebab lancap lebih sangat la ni..so aku cover-cover sikit.

"haah cuti,saja datang ambil barang..abang park motor kt sini kejap ek".aku cover baik punya..aku terus naik office,baru melangkah satu anak tangga..aku terbau lagi perfume yang biasa shida pakai,mesti sv baru tu ada kat office..aku cepatkan langkah naik atas,aku nak sangat tengok sv baru tu.

office kosong??mana semua orang..aku tengok jam pukul 9pagi..takkan dorang dah keluar sarapan,awal sangat ni..biasa kul 10pagi...kuat bau perfume dlm office,tapi sayang aku tak jumpa owner perfume ni..aku melangkah turun dari office dengan rasa kecewa..tertanya-tanya siapakah sv baru ni..tak mungkin shida.

kenapa sejak dua menjak ni aku ingat si shida je..pelik jugak aku..mcmana lah aku nak lupakn dia ni,dah mcm-mcm cara aku buat..tetap igt dia jugak.

aku wasap hanem..hanem tak balas,tengah busy la tu..aku cuma nak ckp je..yg aku tak kerja,tapi aku datang kerja..mcm tak lawak..biar lah dia..aku pergi cafe,sengaja..kot-kot terjumpa sv baru tu..aku tak puas hati selagi tak nampak orangnya..sekali selisih dengan matron suraya daaa.

"haa awak..saya nak tanya pasal kenapa budak porter chemical waste buat kutipan tak ikut p.p.e..s.o.p?awak takde ajar ke cara-cara buat pungutan?nak saya buat aduan ke?".aduh..budak-budak ni pun satu la,nak hidup pandai-pandai la cover.

"yeke matron..maaf matron,tapi memang ada ajar cara buat pungutan..mybe ada yang baru,so kite akan traning dorang nanti..tak payah la buat aduan matron,saya belanja sarapan?ok?"aku buat muka asam keping.

"rasuah ke apa ni..tak nak lah saya..pastikan jangan sampai saya nampak porter awak buat pungutan mcm tu lagi..faham".aku angguk tanya setuju,emm marah betul orang tua ni..tapi memang betul pun,pernah je porter buat pungutan tak ikut s.o.p..tercucuk jarum,tak pasal-pasal kena jangkitan tibi.

*****

memandangkan aku rd(restday)..aku nak balik kemas bilik,lama tak kemas bilik..kalau dulu ada bibik,sekarang fmly aku dah tak se gah dulu..bisnes ayah aku ada sikit down sejak peralihan kuasa..bn kalah..ayah aku orang kuat bn..ok,jgn politikkan cerita ni.

tak sangka byk gila baju bawah katil..hahaha..aku bukan pemalas,tapi aku takde masa nak mengemas,asyik takde kat rumah je..rumah ni ibarat hotel mak ayah aku cakap..tapi sejak-sejak ni dorang nampak perubahan aku,masa aku skg hanya pada kerja..lepas kerja aku balik rumah..banyak jugak masa aku kt rumah,cuma aku kurang bergaul dengan mereka..mybe silap aku sendiri,aku malu dengan diri aku..mak ayah aku orang alim-alim,orang masjid..tapi anak dia..ermm insyallah..aku memang ada niat nak berubah,aku suka tgk mak ayah pergi masjid sama-sama..sweet sgt,harap aku pun dapat wife mcm mak aku..cool..ckp tak pernah tinggi suara,kalau dia marah..dia akan sibukkan diri dgn tanaman dia.

*****

aku longgok semua baju seluar,aku sumbat dlm plastik..aku rasa baju ni semua tak perlu basuh,baju lama ni..so niat nak buang je,tergerak seluk satu-satu seluar..ehh..sekeping kondom perisa pisang?hahaha..kelakar,mcmana boleh tertinggal ni..perangai bila mau berubah ni..adeh.

aku buang segala buku,kertas tah apa-apa yang aku conteng..yang tak perlu aku buang,sebelum buang tu aku tengok-tengok jugak apa yg aku conteng dulu..sekali terjumpa surat cinta dari shida..perhh jiwang siak..senyum sorang2 aku dibuatnya..shida..i miss u..aku duduk bersandar,capai hp aku scrol pic shida..aku rindu skill dia,walaupun dia tipu aku..tapi takpe..aku puas hati

*****18sx

shida tunjuk diri sebenar

"amer..behave sikit perangai tu..sebelum ni kita keluar awak ok je,kenapa mlm ni awak nakal sangat..gatal bawah ek..lama sangat tak dapat ni".aku senyum dengar dia membebel..aku kiss leher dia berkali kali.

shida mengeliat kegelian.."amer...please...".aku selak baju,bra sudah tertanggal..aku hisap puting shida dengan penuh nafsu..emm sedap..aku ramas-ramas tetek dia yang comel tu,shida memejamkan matanya sambil mengetap bibir..aku tahu dia tengah layan stim.

aku pegang cipap shida dari luar..dia merelakan aku memegangnya..aku masukkan tangan ke dalam seluar treksut nya...ahhh...basah..banjir.

"sayang..banyak air awak sayang"shida hanya senyum sambil mengetap bibir..sebab aku gentel-gentel biji kelentit nya dgn penuh kasih sayang...ahhh..ahhh..shida dlm keadaan sangat stim..masa ni lah aku ajak dia having sex.

"sayang..jom main,kite cek in hotel".shida agak takut bila aku ajak main kt hotel..dan akhirnya dia setuju..aku senyum gembira.

*****

dalam bilik hotel

shida baring depan aku dlm keadaan bogel..wahh...betapa gembiranya dlm hati,bila shida akhirnya rebah dlm dakapan aku..aku ramas-ramas tetek..aku hisap..aku kiss dari tetek smpai ke alur cipap nya..shida sangat tak keruan..lagi bila aku mula menjilat biji kelentit.

"ahhh..sayang..sedap nyaaa.."shida kepit kepala aku sekuat hati,aku tahu dia tak tahan..aku gentel sambil usap alur cipapnya..aku pandang wajah shida yang stim,sangat menawan..seksi..aku semakin bernafsu.

dalam hati."kau tipu aku..kau bukan dara lagi"..tapi apa aku kisah..aku main je..aku buka luas paha nya..lalu batang aku menusuk perlahan ke dalam cipap shida.."awakk...kejap..awakkk...."..aku buat-buat tak dengar,aku terus kan usaha aku untuk menebus lubang cipap dia..ahhh..ahhh..aku berjaya..aku hayun berlahan..air mazi shida cukup banyak..berbunyi bila aku mendayung laju..pap!pap!pap!pap!..ahhh sedap gila!

20minit dah cukup buat aku dengan shida kepuasan,aku pancut deras di atas perut dia..arghhhh...aku baring sebelah dia,aku senyum sambil pandang dia..shida senyum kepuasan.

"pandai eh..eeii..banyak gila air mani awak..dah berapa lama tahan ni,hahaha".aku malas nak jawap,aku suruh dia pergi cuci.

dia bangun pergi bilik air,aku lihat susuk tubuh shida yang menawan dari belakang..bontot dia yg gebu,putih melepak..aku geram tengok..aku bingkas bangun ikut dia ke bilik air,aku peluk dia dari belakang.

"i love u sayang..thanks buat saya happy harini".aku peluk erat shida.

"welcome sayang,i love u more sayang..thanks juga buat saya happy..and iam sorry sebab tipu awak"aku faham kenapa.

aku tarik tangan dia masuk toilet,kami mandi sama-sama sambil bergurau.. sweet sangat seperti sepasang suami isteri baru berkahwin pergi honeymoon di london.

aku tak kisah shida tipu aku pasal status dara dia,aku tak kisah apa kisah silam dia..aku taknak tahu..past is past..yang aku tahu sekarang,aku sangat menyintai dia..aku sayang dia.

****18sx.

sweetalker...(Kenangan Terindah Hanya Sementara)✔✔✔Where stories live. Discover now