📮Dokuz

1.3K 139 361
                                    

*İyi Okumalar~😄*

Ertesi sabah Kyungsoo ablasının yatak odasındaki boy aynasının önünde kaşları çatılmış bir vaziyette duruyordu.

"Dedelere benzedim."

Soo Jin, "Cenazeden beri onu neden hiç giymediğini sanıyorsun?" diye sordu, yatakta pastel gül öbekleriyle süslü çarşafın üstünde, sırtını kurdeleli, dantelli yastıkları dayamış, bebeğini emziriyordu. Kyungsoo aynada kendisine bakıp iç çekti.

"Neyse. En azından zarif ve şık."

"Orası öyle," diye kabul etti. "Cenaze için çok uygundu. Neden akşam yemeğine çıkarken bunu giymek istediğini anlamadım."

"Bel Posto hakkındaki duyduklarımdan. Orta yaşlı ve varlıklı insanların tercih ettikleri bir yermiş. Oraya göze batan bir kıyafetle gitmek istemiyorum. İnsanlar beni bir adamla yemek yerken görünce zaten fısıldaşıp duracaklar, hiç değilse kıyafetim için beni işaret ederek fısıldaşmalarına izin vermemiş olacağım.

"En azından şu kasvetli havasını dağıtmak için bir şeyler yapmalısın." Kyungsoo dönüp ablasına baktı.
"Moda konusunda yetkili olan sensin. Sen söyle bakalım onu da."

"Bence altın rengi bir papyon işe yarar," diye alay etti.

"Biricik yeğenimi kucağında tutmuyor olsaydın sana gösterirdim."

"Ne yapardın?"

"Yastık güreşi!"

"Benim yastıklarımla olmaz. Kuş tüyü yastıklar bugünlerde kaç para, haberin var mı senin?"

Kyungsoo gülerek yatağın kenarına oturdu. "Bizim yastık güreşi şampiyonası düzenlediğimiz günlerde daha mı ucuzdu?"

Soo Jin gülümsedi. Yüzü tıpkı Kyungsoo'ya benziyordu, ama daha dolgunuydu ve uzun saçlarını atkuyruğu yapmıştı. "Neyse ki annem iyi kadındı da, bizi kulaklarımızdan tavana çivilemedi."

Kyungsoo muzip muzip, "Atık yastıklarımızı kendimiz satın alabiliyoruz," dedi. "Ama çocuk yetiştirme konusunda daha sıkıyız galiba."

Elini uzatıp küçük yeğeninin minik ayağını okşadı. "Seth yastık güreşi yapacak yaşa geldiğinde, sen onu, o tatlı kulaklarından tavana çivilersin herhalde."

"Bu sabah saat beş buçukta karnı acıktığında aklımdan geçirmedim değil."

"Ne zaman ağlasa ağzına yemek tıkarak onu sen şımarttın. Artık bundan sonra cumartesi sabahları saat dokuzdan önce çeşmenin suyunun akmayacağını ona yine sen öğreteceksin. Yoksa her istediğini yapmaya alışır."

"Evde kalmış dayısının 'Çocuk Yetiştirme Rehberi' sayesinde onu disipline sokacağım, merak etme."

Kyungsoo alıngan bir ifadeyle kaşlarını çattı. "Bundan sonra çocuk baktıracağın zaman sana bu söylediğini hatırlatacağım." Seth'in ayağını hafifçe gıdıkladıktan sonra kalktı.

"Üzerimdekini çıkarayım da onunla rahat rahat oynayayım. Yeterince tombul bir bebek oldu, artık onu istediğim gibi mıncıklayabilirim."

Güzel Kurye -KAISOO-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin