📮On Dört

1.3K 138 105
                                    

*İyi Okumalar...😊*

"Yardıma ihtiyacım var."

"Merhaba JongJong. Sesini duymak ne hoş. Orada havalar nasıl?"

"Alay etmeyi bırak Min Jung. Kuyruğum sıkıştı. Onunla randevum var."

"Demek sonunda ona bunu teklif etme cesaretini gösterdin. Harika!"

"Bu ikinci randevu. İlki dün geceydi."

"Aferin sana! Nasıl gitti?"

"Nasıl mı? Harikaydı! Yalnız Kyungsoo'nun karabibere alerjisi varmış."

"Doğrusu yerinde olsam bende ilk buna dikkat ederdim."

"Anlamıyorsun. Kyungsoo... harikaydı!"

"Günün haberi, diye buna denir."

"Birileriyle çıkmam için beni itekleyip duruyordun. Benim adıma memnun olursun sanmıştım."

"Oldum, oldum. Şimdi anlat bana. Ne harikalıklar yaptı?"

"Salatanın üzerine hapşırdı. Tatlı olarak da tek çilek ısmarladı. Ukala garsona dersini verdi."

"Bu çok iyi Jongin. Demek onu iyi bir yere götürdün. Aranızda... romantik bir şeyler geçti mi?"

Jongin çapkın çapkın güldü. "E-evet."

"İnanamıyorum, Jongin. Telefonda bile ağzının suyunun aktığı belli oluyor. Ne kadar romantikleştiniz peki?"

"Çok romantiktik, bence polis gelene kadar işleri çok güzel idare ettim."

"Polis mi? Jongin? Polis mi, dedin?"

"Çocuk bahçesi kapalıymış da."

"Çocuk bahçesine mi gittiniz?"

"İp merdiveni tırmandıktan sonra her şey... olağandışıydı. Arka bahçeme bir hamak almayı düşünüyorum."

"Bundan sonrasını dinlemeye terbiyem müsait değil."

"Yardıma ihtiyacım var, Min." Jongin'in sesi çok ciddiydi. "Bu defa arkadaşlarıyla beraber olacağız."

"Yani?"

"Yani mi? Bu önemli, Min. Onların yanında maskara olmak istemiyorum."

"Maskara falan olmayacaksın. Rahat ol. Dün gece gayet iyiydin, öyle değil mi?"

"Dün gece takım elbise ve gömlekle iyiydim, çocuk bahçesi ise öylesine, oluverdi birden. Ama gelecek hafta Pleasure Island denilen bir yere gidiliyor. Biraz soruşturdum. Gece kulüplerinin olduğu bir eğlence merkeziymiş."

"Üstesinden geleceğine eminim."

"Orada her gece sabahlara kadar dans edilirmiş."

"Eee?"

"Dans, Min Jung, dans! Ben dans etmeyi bilmem ki!"

Güzel Kurye -KAISOO-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin