*İyi Okumalar...😊*
Gururunun okşanması....
Hele böylesine nazik, saygılı bir öpüşle gururunun okşanması, Kyungsoo'yu beklenmedik bir şekilde mutlu etmişti. Kendini her an eriyip, içine gömülerek yattıkları ağın deliklerinden akıp gidiverecekmiş gibi hissediyordu.
Parmaklarını yavaşça Jongin'in yanaklarının üzerinde gezdirmeye başladı. Gözlerini onun sıcacık bakışlarına dikmişti. O bakışlarda arzu ve duyarlılık bir aradaydı. Dudaklarını dudaklarına hafifçe değdirdi, -bunu yaptığına inanamıyordu- ardından başını tekrar indirip gülümsedi.
Ağın üzerinde uzun süre öylece kaldılar. İkisi de sessiz, ikisi de birbirlerinin varlığını hissederek yan yana yatıyorlar, gecenin ve yakınlıklarının tadını çıkarıyorlardı.Bu huzur verici dakikaların sonunda Kyungsoo'nun dikkatini çocuk bahçesinin kenarındaki ağaçların arasında yanıp sönen minik bir ışık çekti. Dirseğinin üzerinde doğrularak, "Ateş böcekleri," dedi. "Yıllardır ilk kez görüyorum."
Heyecanla Jongin'e döndü. "Neden böyle parlarlar, hep merak etmişimdir."
"Oksijenin yağ dokuları arasındaki maddeye reaksiyonu."
"Kendi ellerinde olan bir şey mi?"
"Evet. Oksijen taşıyan hava tüplerini, sinir sistemleri harekete geçirir."
"Bu hoş bir duygu mudur?"
"Hoş mu?"
"Yani, sinir sistemleri dedin de... acaba güzel duygular mı duyarlar yoksa mutsuz ya da aç oldukları zaman mı böyle parıltılar saçarlar?"
"Bilmem."
"Bence güzel duygular duydukları zaman olsa gerek."
Jongin sırıttı. "Yalnız oldukları için yanıp sönüyorlar. Bu, onların başka ateş böceklerini bulmalarının bir yolu."
"Çiftleşmek istediklerinde mi?"
"Evet."
Kyungsoo kıkırdadı. Jongin ona o kadar uzun süre baktı ki, Kyungsoo bir an, onun bu tepkisini onaylamadığını düşündü. Ama bu endişesi Jongin'in tatlı tatlı gülümsemesiyle geçiverdi. "Olaylara farklı yönden bakabiliyorsun. Bilim adamları genellikle bilimsel olaylara hiç böyle duygusal yönden bakmayı düşünmezler."
"Söz konusu benim bakış açım ise, en bilim dışı bakış açısıdır. Ama yine de bilimsel bir açıklama bana ilginç geliyor."
"Aslında ateş böcekleri biraz olağandışı. Bunun nedeni sadece ışık üretebilmeleri değil. Birbirlerinin yerini saptamak için görüntüden yararlanmaları. Oysa diğer böceklerin çoğu kokudan yararlanır."
Kyungsoo inanmayan bir sesle, "Birbirlerini mi kokluyorlar?" diye sordu.
"Evet. Özellikle güveler birbirlerini çekmek için feromon denilen kimyasal bir madde salgılar."
"Bunu hangisi yapar? Erkek mi, dişi mi?"
"İkisi de. Ama dişi, erkeği cezbedici bir feromon salgılar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Kurye -KAISOO-
Fanfiction⚠Glenda Sanders'in aynı isimli romanından uyarlamadır! (Başlangıç:18 Şubat 2019 ~ Bitiş: 11Temmuz 2019)