'Ama bu bildiğin Adriana Lima'

3.6K 175 37
                                    


Bitaneciklerim canlarım tatlişkolarım nassınız?Iyisinizdir inş.

Sa As.

Bölüm biraz gecikti kusura bakmayın skdhskhdkd

Allah'ım o alnımdaki sivilce mi??

Evet girişteki aynaya bakmayı kesmeliyim.

Neyse konumuz o değil.Konumuz ta ta ta taaaam na na na naaaaam;Boğaç.

Boğaç köpeği, sandalyesi bize dönük bir şekilde Altan adlı kızanın yanında oturuyordu.Ben kapıdan geri dönecekken Mine'm,hiç bir şeyden habersiz kınalı kuzum beni çekiştirirken Altan bebesi bizi gördü ve smayl atıp el işaretiyle yanına çağırdı.

Mecburen masalarına oturduğumuzda Boğaç'ın attığı piç smayllar tüm evrene yayılıyordu.Gözleri bende kenetlenmişti.Hemen bakışlarımı karşımdakine çevirdim ve tövbe bismillah çektim.Bu nasıl bir tiptir?Satanist misin sen yavrum?Civciv ezip kedi mi kesiyosunuz?Ne ayaqsın olum seeğn?!

Bakışlarımı gören çocuk kahkaha attı:

-Bakma öyle satanistim.

-Bismillahirrahmenırrahim.

Tüm masa kahkaha atarken herkese 'afferim böyle' bakışı atıp Boğaç'a döndüm:

-Ee hayırdır niye geldin?

-Baban burada olduğunu söyledi bende gidecek yer arıyordum geldim işte.Hem sana göz kulak olurum falan.

-Gözümde kulağımda var gerek yok ama madem geldin ne diyim Boğaç.

Altan şaşkın bakışlarını üzerimizde gezdirip konuştu:

-Siz tanışıyo musunuz?

-Hayır.

Çok inandırıcı oldun Aslı tebrikler.Tebrik ederim çok alkış.

-Gerizekalı gibi mi duruyorum?

-Bakayımm...Yan profilden azıcık.

O göz devirirken sordum:

-Satanist çocuk adın ne senin?

-Abdullah

Anası nerden bilcek çocuğun böyle olacağını tvbe Rabbim tvbee.s

-Ohaaa ciddi misiiin??

-Hayır.Adım Enis.

-Senin hayatın çok ekşınlı falandır dimeeee??,dedi Mine.

-Yok ne ekşını be karşı komşunun kümesinden civciv topluyodur,diye söze giriştim.

-Şo konoyo kopotobolor moyoz ocobo?,dedi şişme dudaklı kız.

Onu taklit ettim:

-Şo konoyo kopotoboloroz tobo koo!

Herkes yine gülerken Altan konuştu:

-Neyse hadi tanışın.

-Ben Enis zaten biliyosunuz.

-Ben Boğaç

-Ben Melih

-Bonom odom do Odo Loro Lomo.

Sen buna Ada Lara Lama demişsin ama bu bildiğin Adriana Lima.Bi de düzgün konuşsa.

-Ben deeeeeğğ Sedef ihihihi.Babişkoşkoşkoşkoşkoşkoşkoşkoşkoşkoşkoşkomun bu Cafe and Restaurant ihihih.

Biz öyle konuşurken telefonuma mesaj geldi ve tüm gözler bana döndü.Sanırım birazdan nur saçmaya falan başlayacağım o derece içten bakıyorlar.

Telefonumu coolca çıkarıp mesajı açtığımda Vodafone knqamdan geldiğini gördüm.Çok düşüncelidir babalar günümü bile kutlar.

Herkes bana dönmüşken bende yanıtlaya tıklayıp 'tamam bebeyim o paketten de yapacam' yazıp yolladım.O sırada Mine bir kahkaha patlattı ve herkesin yüzüne tüqürüler saçmaya başladı.Hepimiz ona ne ayaqsın gibisinden bakarken açıklamaya çalıştı.Ama yalnızca çalıştı bak.

-B-b-buu ahahahahahaayyy A-Aslı'nın ahahahayyy Vedafon ahahahy pardon vodefon ahahay yani vodafone me-me-mesajı gelmiş ahahahayyy o-o-ona cevap o-olarak----

-Mine bi sus ya off.Hadi kalkalım sıkıldım.

Hep beraber kalktık ve hesabı Sedef'e kilitledik tabi ki.Onun da babasının dükkanı ödemeyecek zaten.

Dışarı çıkıp 8 kişi hep beraber bir lunaparkın yakınlarında ki çimenlere oturduk.

-Bok şomdo bon yoldo godoyodom dodolor ko çok dodloson bon do dodom ko ovot o do dodo ko sono sovoyorom bondo dodom ko bondo kondomo sovoyorom.

Açıkçası ben o olsam kendimi sevmem.Tamam dıştan fıstıklı çikilata ama olmuyor yani.

-Ahah çok güldüm bahçeye diktiler,dedi Mine.

Ben de ona göz devirip çimenleri koparmaya başladım.

Boğaç hepimize milli içki -ayran- aldı ve içmeye başladık.

-Bir adam topalmış karısı da oynamış.

Ben gülerken ayranı üzerime döktüğümde Boğaç beni arabasıyla eve götürdü.Yukarı çıkıp hemen Justin Bieber <31 tişörtümü giydim.

Boğaç'la tekrar oraya geldiğimizde hep beraber lunaparka girdik.Gondol sırasında beklerken bir amca yanıma geldi:

-Bilibır mısın kızım sen?

-Evet amca

-Bi oh no no yapta görek.

Amca'ya verecek cevap ararken sıra bize geldi ve ilk başa oturdum.

Yanıma Mine'yi beklerken Boğaç oturunca göz devirip demiri önüme kapattım.

-Seni öpmeyi özledim Aslı.

-Ben aynı şeyi söyleyemem.

-Bana bir şans ver yemin ederim seni hiç üzmiycem.

-Piçsin.Asla sütyeni arabanda kalan bir fahişe olmıycam.

-Sen benim için farklısın anlamıyor musun?

-Sen benim için diğr piçlerle aynısın.Şimdi susta azıcık sallanak.

Arkada Angara'nın Bağları çalarken yavaştan sallanmaya başladık.

Elma'yı yüke koydum daaa

Ağzını büke koyduum.

Aldın yari elimden

Boynumu büke koyduun.

Biz daha hızlanırken herkes çığlık atıyordu:

-Bi cırlamayın amk kafa bu da susuuuun.

Iyice hızlanınca çığlıklar kat be kat arttı:

-Susuuuun sessizlik.Cırlama kızım yok bir şey.Aaa suus.Ülker çikolatalı gofret seven var mııağ?Lan bi susun reklamda böyle değildi.

-Korkunu konuşarak mi atıyosun Aslı?

-Hayır ama birazdan sana kafa atıcam bekle sen.

Diceeeyimiz konuştu:

-Tamam mı devam mı?

-Tamam lan tamam sıkıldııağm.

Böö!!!!1!!! Korkutunuz mu.s?

-Busö.

ÖKÜZ GİBİ BAKMA :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin