HEY HALA YAŞIYORUM BEN.NE KADAR UZUN SÜRE OLMUŞ YA.KUSURA BAKMAYIN.ANCA MODA GİRDİM,YAZMA MODUNA.SIZI SEVIYORUM.VATSAP GRUBUNA HALA ALIM VAR.KATILMAK ISTEYENLER MESAJ ATSIN HER MESAJA CEVAP VERIYORUM :J :* :D JSHDJSBF
-Evreşe yolları dar, daaaar,bana bakma benim yarim vaar.
-Ayy Cem devam edersin kısır koy önce bana çocuğum.
-Tamam Cenabet teyzemm, ekstra maydonoz ister misin?
-Cennet ayol Cennet!Rahmetli babamın kemikleri sızlıyor ayol kemikleri sızlıyor!
-Aah çocuk bunlar şekerim.Dili dönmüyodur.Tabi Gülşen bunu iyi yetiştiremediyse,dedi kadın anneme bakıp ağız bükerek.
-Hanımlar,hanımlar,hanımlar.Annem,ka-
dınım,içimin içi bana iyi bakmasaydı,iyi yetiştirmeseydi tipimden asalet akar mıydı?Sorarım size.Sorarımm!
-Sakin ol çucuğum.Bu hatunun ağzı böyle laf yapar bakma ona.
-Ah Cennet teyzeciğim sen olmasan bu günlere gelemezdim.Ileride bir gün BOŞbakan olduğumda kürsüde mesutlukla 'Arkamdaki kadın Cenabet Teyze' diyeceğim.Her başarılı erkeğin arkasında bir hatun vardır.
-Gururlandım çucuğum gururlandım.
Ben ki kainat-ı mükemmelo (kainatın mükemmeli asdasdas) bu kadınların,çilekeş analarımızın altın ft. kısır gününe katılmaktan gurur duyarım.
-Ay Gülşen ne iyi çocuk ayol bu.
-Ah farkındayım.Farkımız tarzımız.
~~~~~~
-Merhaba hanımlar.Önceden kızım Aslı her eve pis geldiğinde üstünü silmeye,çamaşır sularına yatırmaya çalışırdım.Tabi bir de çalışıyorum.Çocuk bakmak zor ayol.Neyse hanımlar,kardeşlerim.Sonradan sonradan Makineyekoybırakallayı keşfettim.Bu diğer çamaşır suları gibi değil ayol değil.Azcık dök hemeeen siler kiri.Diyelin oğlunuz altına işedi.Hatta kaka yaptı kaka.Accık dök Makineyekoybırakalla (MKB) hallolsun.MKB ile kafam raad.Sülalem raad.
-Kestik.Anne yeter.Oldu.
-Kaydettin mi?
-Kaydettim de tanıtım yarışmasını kazanırsan sana ne vercekler?
-Bılendır seti ve Şakire Hanım ile Aşka Doğru Programına bilet.
-O-ha.Anne o programa tekrar gidemezsin.Babamda bende katiyen izin vermiyoruz.Yollamıyorum bunu da.Siliyorum bak hatta.
-Silemezseeeeeeeeeeğn!!!!
Annem üstüme doğru koşunca kamerayı kavrayıp bahçeye koştum.Hala peşimden geliyordu.Olabildiğince koşup yan komşunun bahçesine girdim.Arkama döndüğümde bi baktım anam üstüme üstüme geliyor.Aman Tanrım didim!!
-Koşmaaaaaağ.Duuuuğr!!
-Olmaaaaağz!
-Dur,kaçma anan!!!
-Anneeea artık Arka Sokakları izlemeyi bırak.
-Yakışıklı Hüsnüm ♥
Kadın konuşurken koşuyordu.Tam duracakken ayağım bahçe hortumuna takıldı.Kamera havada uçuşurken bende düşüyordum.Ben düştüğümde kamera hala havadaydı amqü.Annem kamerayı yakalayıp bana piç sımayl attı:
-Bi daha koşturma beni hamileyim ben -,-
-Oha hala mı?
-Aslı sinirlendirme eve gel.
-Tamam puf.
MALESEF eve girip ödev yaptım.Her zaman hayat ekşınlı olmuyor ;(
♣♧
Akşam olduğunda babama bugün yaşananları anlattım ve anneme koştuğu için ceza verdi.Yarışmaya katılmak yok.Aslında annemi yarışmadan caydırmak için bir kozdu bu.
Akşam yemeğinden sonra kapı çaldı.Koşarak açtığımda karşımda Yankı'yı gördüm.Çok seviyom olum.Boynuna atladım az şımarttı beni.Tipini yerim.
-Hoşgeldin abi.
-Hoşbuldum canım napıyon?
-Heç.Geçsene içeri höküz.
-Höküz?
-Evet haş ile.
-Peki bunu sonra konuşacağız.-Konuşmadılar-
Babamla ve annemle selamlaştıktan sonra beraber koltuğa oturduk:
-Ee Yankı Bey var mıydı bugün maç falan?
-Valla bilemiyorum Levent abi.Çok takip etmedim.
Onlar maç muhabbeti yaparken bende Vatsap grubumuza girdim:
-Sa jshdjs
Can: As
Peluş: As
Berkehanaşqm: As
Caale:As
Cem: As
Peluş: Medya (Benim ifşalık fotoğrafım)
Aslı ifşa za.-Bende de senin fotoların var bak atmıyorum güzel karşim.
Peluş:Kısa kes be.Lan Berkoşta bu gruptaymş çık sori çık.
-Maymun bilerek attın biliyom püç.
Berkehanaşqm:Soğumadım.
-Random at amqü o nasıl konuşma
Berkehanaşqm: kajskajdlajldmamfmamf
-Aferin jsjdjsbf
-Şş Aslı kaldır kafanı telefondan
-Nabayım Yankı maç muhabbeti yapıyonus.
-Kim o Aslı Berkehan oğlum mu?
-Puf baba evad.
-Ben ergenken böyle miydim ah gençler!
-Anne bunu sen mi diyon ajjdjsd
-Aaah Aslı kardeşin seni kınıyor.
-Fa-sul-ye-ler-ko-nuş-maz.
-Bu o zaman konuşan fasulye Aslı!!!Anneler anlar.Her şeyi anlar.Ühühühü Levent ne diyo bu ühühühü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖKÜZ GİBİ BAKMA :D
HumorErgen bir kız ve başına bela olan taş bir varlığın birbirleriyle uğraşlarını konu alan bir hikayeyi okumaya var mısınız? Dikkat!Gülmekten yarılabilirsiniz!!!