Telefon öyle değil böyle kapatılır¡¡

5.1K 191 22
                                    

MULTİMEDİA:BERKEHAN
《Aciklama yine sonda daha kuul cmqu》

☆★☆ 

Odamda oturmus uslu bir kiz gibi Lana Del Rey dinlerken birden telefonum calmaya basladi.Bende telefonu elime alip yaziya bakinca unuttugum sey tekrar gun yuzune cikti:Berkehan!!!

O aramiyordu ama onun en yakin arkadasi Salih ariyordu.Lanasqima veda edip telefonu kulagima goturdum:

-Ne vardi?!?

Berkehan'in sesi kulaklarima doldu:

-Ne mi vardi?!?Bir anlasmamiz var saniyordum Asli?!Millet svgilim oldugunu saniyor hanfendi okulda yuzumuze bakmiyor!Kac kisi gelip ayrildiniz mi diye sordu haberin var mi?!?

-Umrumda degil Berkehan!Bu boyle olmaz!Anlasmada bu yoktu!

-Ne yoktu gerizekali!

-Duzgun konus mal!Ben hic agzimi bozuyo muyum o.c?!?Git Hazal'la birlikte ol,sonra ee nerde plan?Planimiz uzak tutmakti seni ama Hazal hanim iceri davet etmis sizi sizde girmissiniz!

-Ne Hazal'i yaa.

-Ben mi yattim Hazal'la!Tabi kac kisiyle yatiyosan artik,unutmussundur.

-Asli sacmalama,yok oyle bir sey.

-Hazal Hanfendi iki gun once ariyor,resmen Berkehan koynumda diyo,hemde senin telefonundan ariyo sansa bakk!!

-Ahh!!!Benim hattimi calmislar ya!O yuzden buradan ariyorum.Gunahimi aldin hemen!Calan da belli oldu iste!

-Nasil becerdin onu!

-Kafeteryada unutmustum da dondugumde sim kart ypktu iste neyse yarin okulda tekrar birlikte oldugumuzu kanitlayalim.

-Tamam.

-Iyi geceler.Ruyanda beni gor,dedi boguk sesiyle.

-Ebenin----diriririririririm diririririm---- gorucem Berkehan!!!1!1!.Senin musmula suratini neden goreyim!

-Asli 2 gercegi ikimizde biliyoruz.

-Iki gercek?

-1-Yakisikli bir surata sahip oldugum 2-Ruyanda beni gorecegin.

Daha itiraz edemeden telefonu yuzume kapatti.Tamam dogu olabilir ama kabul etmiycem banane.Ya bi de telefonu suratima kapatti.Bekle sen bekleee.

Araniyor...Salih...

-Ne var?

-Telefon surata oyle deg---------

Yine kapatti aq.Ya nasil benden once kapatabilir!!

Araniyor...Salih....

-Böyle kapa-------

Yine kapatti yaa.

Aranıyor...Salih...

-Ben kapatiri---------

Araniyor...Salih....

Yaklasik 10 deneme sonra:

Araniyor...Salih...

-Amk hepinizin ya benim telefonum benim hattim bi durun abi,telefon oyle degil boyle kapa-------

Yepppaaaaa kapattiiiiiim!Salih'inde olsa kapattiiiim!

Arıyor:Salih

-Ben kapa--------

**************

-Halay basi benim gensleeer helale looorkeee looorke lorkee lorkeee lorkeee Asli yanlis adim lorrrrrkeeee.

Ogle arasindaydik ve Bilo'yu kirmayip halay cekiyorduk.Sinifa nobetci ogretmen girdi:

-Cabuk yerlerinize!

-Ahey ahey aheeeeeyyy!!

-Cok gurultu yapiyosunuz alt katta sinav var!!!!!

-Hocaaaaaheyaheyaheeeeeeeeyyyy!!Gelin halayaaa!!!

-Halam oldu benim cocuklar,diyip basini one egdi.

Bilo:

-Hocam yabmayin bizi de uzuyonuzaheeeeyyyy!!!Herkes amcaya ceker ben halaya cekmisim looooooorke lloorkeeee lorke lorkee helale loooorke.Bizim sinif guzel oynar helale looorkee.

*********

Son tenefus Berkehan'larin sinifina gittim.Beni gorur gormez yanima gelip elimi tuttu ve tahtaya ciktik:

-Gencleeeer!Biz hala cikiyoruz,dedikoduya gerek yok.Platoniklerim mektup yazabilir okuma ihtimalim %2'de olsa o da bir ihtimal.E-posta yazarsaniz okuma ihtimalim %5'e cikar.Tag baslatirsaniz kesin bakarim.Neyse devam edin siz.

Yanima gelip bana sarildi:

-Oyle bakma,biri gorecek diye bi kizla opusemiyorum bile en azindan sana sarilmaliyim.

-Birini opmeden de yasayabilirsin.Bak bana hala yasiyorum.

-Aliskanliklaar,aliskanliklaaar,aliskanliklaar.

-Bok ye Berkehan.

-Boku yedim zaten.

-Hayirdir?

-Abim de sana asik

-Abin kim lan?

-Asli oyle bir sey demedim sus tamam mi?

-Ouff tamam.

-Aferin benim kizima.

-Oglum Meric misin sen kizim falan bi sus komiyim agzinin ortasina o bi tek ona yakisir suuuus konusma.

-Adresini ver gidelim cikista su Meric'e bi halledelim

-Nah!

*********

-Yankiiiiaaaaaaa konus benleee babam oglu konuuuuus.

-Asli seni takmiyoruz su an farkettin mi?

-Ben toka degilim zaten zaa.

-Artik bu esprilerden de hoslanmiyoruz.

-Belli zaten Cem biraksa kendini salicak.

Caale:

-Yok oyle bisey Asli hadi go go go.

************

-Barlaaaaaaaaaas beni dinlemiyolar kustuleeerrrrrr.

-Git onlara gercegi anlat.

-Gercek?

-O peachle cidden cikmis olamazsin.

-Tamam yakalandim

-Gel buraya Asli,beni gidiklamaya basladi.Laaan ordan cok gidiklaniyoruuuum.

-Barlas duuuur skdhsohswp18e7emw,a.ajdbeoehdiehsjduene

-Tamam yeter kipkirmizi oldun zaten

-Ouf cok cirkin oldm kesin

-Sana kirmizi cok yakisiyoo.



Hic bolum yazmalik ruh halim yoktu bende parca parca yazdim amquler.Sygilr.s

Sizi seviyoruuuum ♥♥♡♥♡

-Buseee (lanetli qanadali) (-Lolly(Buse) )

Twitterdan takip et: @buse_ulku

ÖKÜZ GİBİ BAKMA :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin